Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

Hey Arnhemmers!

Ik zie dat dit topic niet heel actief is geweest de laatste tijd maar ik gok het er toch op. Sinds ongeveer een half jaartje ben ik in bezit van een A2 rijbewijs en rij ik een GS500 uit 1991 (motor eerder geboren dan mijzelf 😅 ) Nou heb ik thuis op de 3e verdieping geen mogelijkheid tot makkelijk sleutelen en vroeg ik me of er mensen zijn die interesse hebben om samen een garage box te huren als sleutel plek of wellicht dat jullie iets weten wat een goeie optie is naast het op het voetpad voor de deur sleutelen!

Alvast bedankt voor het meedenken!

Dit is de oude dame uit ' 91
1401574
 
Mensies!

Nu was ik benieuwd waar je een beetje mooi bochten kan oefenening in de omgeving.
Vaak pak ik het klaverblad bij bemmel/nijmegen alleen dat is alleen rechtsom. Zou graag beide bochtjes willen oefenen en eventueel knee downs willen proberen!
Alvast bedankt voor eventuele info!
 
Mensies!

Nu was ik benieuwd waar je een beetje mooi bochten kan oefenening in de omgeving.
Vaak pak ik het klaverblad bij bemmel/nijmegen alleen dat is alleen rechtsom. Zou graag beide bochtjes willen oefenen en eventueel knee downs willen proberen!
Alvast bedankt voor eventuele info!
Je kan ook vroeg in ochtend de dijk op. Bochten genoeg.
 
Op de dijk kneedowns oefenen lijkt me pittig niet erg veel marge voor fouten...
Maar wat wil je er mee bereiken dan alleen maar je pak kapot rijden, je wordt er echt niet sneler op, ik reed op ressen voor 15 jaar geleden tegen de 120km/h daar. Zonder sliders te raken..tot dat er iemand onderuit ging het zijn helm bleef hangen onder vangrail, dood totgevolg
 
Maar wat wil je er mee bereiken dan alleen maar je pak kapot rijden, je wordt er echt niet sneler op, ik reed op ressen voor 15 jaar geleden tegen de 120km/h daar. Zonder sliders te raken..tot dat er iemand onderuit ging het zijn helm bleef hangen onder vangrail, dood totgevolg

Daar vraag ik toch niet om? Ik vraag alleen om locaties... En er zitten niet voor niets knee sliders op.
 
als hij nog leeft _O- 5 motoren opvouwen per seizoen was heel normaal voor hem haha hij kreeg al bulk voordeel bij woesthoff
 
1x daar geweest en toen lag z'n Blackbird wel in delen door de schuur verspreid na een ongeluk :X .

Maargoed aardige en behulpzame gast die behoorlijk fanatiek was op het forum natuurlijk.:]
 
Zo dan, zag dat ik voor het laatst hier in deeltje 52 heb gereageerd :o
Worden er nog, zo af en toe, ritjes georganiseerd?
 
Hallo MF-ers. Na wat wrijving met justitie, mag ik eindelijk weer de weg op. De seinen staan al ruim twee jaar op groen, maar sinds gisteren is het dan eindelijk weer zover, ik ga weer met een tweewieler de weg op.
En hoe! In de tweede week van januari wordt er in Holthuizen een dikke Italiaan afgeleverd.
meen Aprilia RSV Aprc. Dus je zult me (gelukkig) aankomende.jaar weer op de wegen op en om arnhem tegenkomen

Dit is hem geworden ..... dus tot snel
 

Bijlagen

  • 16783FBD-3044-4A54-B0C7-4BCFD2DBA0B0.jpeg
    16783FBD-3044-4A54-B0C7-4BCFD2DBA0B0.jpeg
    119 KB · Weergaven: 19
  • 26582812-B6BA-496E-9177-99A69B131E74.jpeg
    26582812-B6BA-496E-9177-99A69B131E74.jpeg
    105,9 KB · Weergaven: 17
  • 9933D2B9-F834-4B93-AC01-287F4369B1CB.jpeg
    9933D2B9-F834-4B93-AC01-287F4369B1CB.jpeg
    125,3 KB · Weergaven: 15
Hallo MF-ers. Na wat wrijving met justitie, mag ik eindelijk weer de weg op. De seinen staan al ruim twee jaar op groen, maar sinds gisteren is het dan eindelijk weer zover, ik ga weer met een tweewieler de weg op.
En hoe! In de tweede week van januari wordt er in Holthuizen een dikke Italiaan afgeleverd.
meen Aprilia RSV Aprc. Dus je zult me (gelukkig) aankomende.jaar weer op de wegen op en om arnhem tegenkomen

Dit is hem geworden ..... dus tot snel

Lekker Daan!!
Mooi ding!!
Probeer je nu wel iets beter aan de regels te houden :+
 
Leeft dit topic nog een beetje? Al ruim 33 jaar woonachtig in Gelderland maar nu dit topic pas gevonden. Ik zal me even kort maar krachtig voorstellen. Jordy, 33 jaar, woonachtig in Arnhem (Zuid) en je zal me regelmatig tegen kunnen komen op de Rijndijk of de Waaldijk op een witte Tiger 800.

En als we hier toch zijn. Kent een van jullie een afgelegen grote open- en zanderige plek rondom Arnhem waar je je offroad skills een beetje kunt testen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan