Arnhemmers verenigt u in Deel 38

IDD...Genoeg aanknopingspunten???? Wat heeft hij nou voor een aanknopingspunten? Hij heeft een kentekenloze motor gezien.... waar die hoogstwaarschijnlijk geen eens het type motor van weet en misschien alleen de kleuren en merk van het pak weet omdat dat erop staat! :) _O- _O- _O-

Die kerel die die brommerrijder aan het uitleggen was dat die te dicht op die taxi reed en een boete voor snelheid kreeg. Dat is de agent die nancy de bekeuring heeft gegeven voor inhalen bij een doorgetrokken streep! DE VUILE NATNEK! B|
Phoehee je lijkt Bobby wel . :+
 
Laatst bewerkt:
IDD...Genoeg aanknopingspunten???? Wat heeft hij nou voor een aanknopingspunten? Hij heeft een kentekenloze motor gezien.... waar die hoogstwaarschijnlijk geen eens het type motor van weet en misschien alleen de kleuren en merk van het pak weet omdat dat erop staat! :) _O- _O- _O-

Die kerel die die brommerrijder aan het uitleggen was dat die te dicht op die taxi reed en een boete voor snelheid kreeg. Dat is de agent die nancy de bekeuring heeft gegeven voor inhalen bij een doorgetrokken streep! DE VUILE NATNEK! B|
:') .....wil je er over praten.... _O- _O- _O-
Enuhh....doorgetrokken streep.... :N dan ma eg nie :N
 
IDD...Genoeg aanknopingspunten???? Wat heeft hij nou voor een aanknopingspunten? Hij heeft een kentekenloze motor gezien.... waar die hoogstwaarschijnlijk geen eens het type motor van weet en misschien alleen de kleuren en merk van het pak weet omdat dat erop staat! :) _O- _O- _O-

Die kerel die die brommerrijder aan het uitleggen was dat die te dicht op die taxi reed en een boete voor snelheid kreeg. Dat is de agent die nancy de bekeuring heeft gegeven voor inhalen bij een doorgetrokken streep! DE VUILE NATNEK! B|


wat een aso die Nancy :o

vuile natnek ... _O-
 
Das niet verkeerd :)
Hoeveel kilometers knal je tijdens zo'n endurance weg?
geen idee...
ik heb er niet zoveel gemaakt, ~45minuten regen en ~35 minuten droog en ~12minuten training..

bedoeling was eigenlijk 10 min training, 2x 45minuten en dan nog 1x30 minuten
maargoed door alle hectiek en t gemis van extra set wielen liep dat wat anders helaas, het weer was ook droog voorspeld, dat bleek alleen niet echt zo te zijn helaas ;(
 
Laatst bewerkt:
geen idee...
ik heb er niet zoveel gemaakt, ~45minuten regen en ~35 minuten droog en ~12minuten training..

bedoeling was eigenlijk 10 min training, 2x 45minuten en dan nog 1x30 minuten
maargoed door alle hectiek en t gemis van extra set wielen liep dat wat anders helaas, het weer was ook droog voorspeld, dat bleek alleen niet echt zo te zijn helaas ;(

Je hebt je in ieder geval vermaakt ;)

maar hebben jullie nu dan tussendoor de banden gewisseld :?










mogguh allemaal overgens :W
 
Je hebt je in ieder geval vermaakt ;)

maar hebben jullie nu dan tussendoor de banden gewisseld :?










mogguh allemaal overgens :W
yup! van slicks (training) naar regen(45mins gereden) weer naar supercorsa's 35mins op gereden :)
heb me wel vermaakt maar had graag gezien of k t 45mins op t droge had volgehouden! :)
 
Dan zal je ladyj samen met de vriendin van daanrsv ook nog wel tegenkomen. :Y
Ik weet niet of je weet hoe GROOOOOT dat is... :X :X :X
Nee, we zijn elkaar niet (bewust) tegengekomen.

Was overigens wel erg leuk. Veel gezien, al heb ik helaas niet alles gezien wat ik wilde. Volgend jaar beter!!
Heb Chris Irwin live gesproken (De manege waar ik rij is helemaal over op zijn stijl van rijden) en ik heb een handtekening gescoord van heertje Pignon (welliswaar voor vriendinnetje maar dan nog), en een aantal interessante onderzoeken gezien.
Helaas weinig mooie beursaanbiedingen, maar boeit mij toch niet zo, want heb toch geen eigen knol... ;)
Was zeker voor herhaling vatbaar!! :Y :Y
 
geen idee...
ik heb er niet zoveel gemaakt, ~45minuten regen en ~35 minuten droog en ~12minuten training..

bedoeling was eigenlijk 10 min training, 2x 45minuten en dan nog 1x30 minuten
maargoed door alle hectiek en t gemis van extra set wielen liep dat wat anders helaas, het weer was ook droog voorspeld, dat bleek alleen niet echt zo te zijn helaas ;(

Jammer zeg. '(
Volgende keer beter dan maar...
 
Terug
Bovenaan Onderaan