Arnhemmers verenigt u in Deel 39: Waar werken we nu aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dreambike van WaxStar
full
 
Had m nog nergens anders gezien zo'n RSV.. behalve dan de jouwe... wel apart. Jouwus is wel mooier door die korte dempers.
Stonden echt dikke machines daaro..

@SilenT.. ook een handvol dikke CBR600 rr's racers. Echt wat voor jou... Een paar in TenKate kleuren en ook een hele stockwitte... bruut
 
Had m nog nergens anders gezien zo'n RSV.. behalve dan de jouwe... wel apart. Jouwus is wel mooier door die korte dempers.
Stonden echt dikke machines daaro..

@SilenT.. ook een handvol dikke CBR600 rr's racers. Echt wat voor jou... Een paar in TenKate kleuren en ook een hele stockwitte... bruut


bij goedhart stonden er toen 2

en andere kleur velgen..da rood is idd spuuglelijk :Y
 
Berry Goedhart had er in het totaal 4
Maar er staan daar ook nog een stuk of 9 RC8 , een zwik duccies .... alles in het voren als ware
 
kan mij het bommen , vandaag bij een 312 wezen kijken .
ff polsen of ie trek heeft in mijn en een andere Aprilia .
 
Had m nog nergens anders gezien zo'n RSV.. behalve dan de jouwe... wel apart. Jouwus is wel mooier door die korte dempers.
Stonden echt dikke machines daaro..

@SilenT.. ook een handvol dikke CBR600 rr's racers. Echt wat voor jou... Een paar in TenKate kleuren en ook een hele stockwitte... bruut
leuk spul allemaal, maar de nieuwste 600RRtjes vind ik niet zo'n succes met die dichte kuipen :X
Eerst nog een jaartje blade rijden. *O* Wordt vanzelf wel grotere vriendjes! 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan