Arnhemmers verenigt u in Deel 47: Op naar de TT

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W
Middag... CPZ was dik... geluk gehad met het weer en het voelde goed... alleen wel een beetje last van spierpijn...
Lex en Jesse dikke foto's zitten er tussen...
En om te laten zien dak ook gewoon een meeloper ben:[afbeelding]

Hej Ludo :W

Was wel een geslaagde dag op CPZ :Y ziet er strak uit kerel, kwa tijden gingen we aardig gelijk op..
 
Staan op de steppies tijdens een wheelie doe je niet meer heh?

Dat deed je bij de honda al wel volgens mij....


u vraagt 8-)
full
 
dus lekker gejaagd vandaag..vet 8-) beetje weer gehad op Assen?
's ochtends nattig maar op droog paar rondjes gereden 2:39
geloof 3 rondjes gemaakt ofzo. Toen vond ik t wel best.

1x terug geschakeld ipv op (omgekeerd schakelen, goede moggol :z) met vochtige baan = ZWIEP achter, super vet, sliden. *O* Daar ben ik nie vies van :+


kwali was wel redelijk droog (paar natte plekken, merkte ook de knakker voor me, zag m richting die vlek rijden en de achterkant een flinke stap zetten, uitkomend bij de bult _O- )
Dingetje rijd super, heb wat minder snelheid op de rechten stukken, maar verder is het super :9 wel schijt irritant die 1000s :+ :+ Nee valt wel mee. Heb 1:58.3 gereden, niet verkeerd is ong 2secs langzamer dan wat ik laatst met de blade reed, dus eigenlijk wel naar verwachting en best wel vlot ook, in de eerste race, dus eigenlijk in de 2e sessie dat ik er mee reed, hellingshoeken zijn prima kreeg ik te horen van een bekende (2004 600RR met WP cartridges / en WP schokbreker etc) die kon ik mooi voorblijven de eerste race, elkaar 2x ingehaald wel vet. Meeuwenmeer ook met 2 man in duiken, eentje kwam met een snellere fiets naast me kakken, maar hield telkens in daar, dus ik liet m staan, dit keer hield hij nu weer in waardoor we dezelfde snelheid hadden, maar in de bocht lagen we praktisch kuip aan kuip met de gaskraan vol open en de knie aan grond :9~ :} :}

in hoge heide iemand voorbij rijden... schrok die van volgens mij :+

En de ramshoek iemand in de laatste ronde buitenom positioneren om dan alleen nog maar net zo laat te hoeven remmen voor de GT werd onmogelijk gemaakt door de gele vlag in de GT en 2 rijders + motoren in de grindbak in het verlengde van de remweg, heb de actie dus maar moeten staken :( anders was ik er 110% langs geweest, maar helaas. :)
 
Laatst bewerkt:
Nice SilenT. Leuke samenvatting ook :x :+

pixs?
volgt nog, hopelijk krijg ik nog een paar previews van circuitfotografie, me pa heb niks gemaakt. Die heeft heerlijk bandjes lopen wisselen voor iedereen :+ en tijdens mijn sessies lekker gekeken hoe het ging. 8-)

Hellingshoeken waren erg extreem volgens Lex (oa instructeur bij RA en reed vorig jaar nog 1:54 voor zijn crash op spa) dat moet ik dus niet nog extremer meer maken... al voelt het niet zo extreem. Even de pics afwachten!
verbeterpunten: GT, Strubben (mega verbeterpunt), Ruskenhoek, Stekkenwal, De bult, Mandeveen, Ramshoek.

Overal dus :+

hm en vertanding kan misschien wat korter, maar even informeren bij wat anderen met dezelfde fiets. Standaard tandwielen liggen er nog op.
 
Laatst bewerkt:
klinkt als vette actie :} al iets te zeggen over 1000 vs 600, en de uiteindelijke keuze?
dat ik t vermogen eigenlijk nog niet echt gemist heb.

Maar ik moet wel bekennen dat het tegen 1000´s wat lastiger is om er aan voorbij te komen. Veenslang, start/finish, duikersloot tot ramshoek ben je gewoon in het nadeel en het is moeilijk om je eigen lijnen / rempunten aan te houden met een 1000 in de buurt. Tenzij je echt wat sneller bent, maar als je praktisch dezelfde rondetijden rijd is het gewoon lastig, maar net zo goed een uitdaging, dan moet ik zelf maar wat harder gaan rijden. :+

En in de S3 zijn we met zo'n 3 a 4 man met een 600 tegenover 22 1000's (vandaag tenminste) wat dat betreft is het lastig om veel te leren van de rest. Omdat die totaal anders (moeten) rijden
 
Laatst bewerkt:
volgt nog, hopelijk krijg ik nog een paar previews van circuitfotografie, me pa heb niks gemaakt. Die heeft heerlijk bandjes lopen wisselen voor iedereen :+ en tijdens mijn sessies lekker gekeken hoe het ging. 8-)

Hellingshoeken waren erg extreem volgens Lex (oa instructeur bij RA en reed vorig jaar nog 1:54 voor zijn crash op spa) dat moet ik dus niet nog extremer meer maken... al voelt het niet zo extreem. Even de pics afwachten!
verbeterpunten: GT, Strubben (mega verbeterpunt), Ruskenhoek, Stekkenwal, De bult, Mandeveen, Ramshoek.

Overal dus :+

hm en vertanding kan misschien wat korter, maar even informeren bij wat anderen met dezelfde fiets. Standaard tandwielen liggen er nog op.


Als ik het zo hoor, heb je bij de eerste rit met de 600 meer schik gehad dan de eerste rit met de 1000. Dus ik zet mijn geld in op de 600. :)

Goed te horen dat ie bevalt Kevin! *O*
 
Laatst bewerkt:
's ochtends nattig maar op droog paar rondjes gereden 2:39
geloof 3 rondjes gemaakt ofzo. Toen vond ik t wel best.

1x terug geschakeld ipv op (omgekeerd schakelen, goede moggol :z) met vochtige baan = ZWIEP achter, super vet, sliden. *O* Daar ben ik nie vies van :+


kwali was wel redelijk droog (paar natte plekken, merkte ook de knakker voor me, zag m richting die vlek rijden en de achterkant een flinke stap zetten, uitkomend bij de bult _O- )
Dingetje rijd super, heb wat minder snelheid op de rechten stukken, maar verder is het super :9 wel schijt irritant die 1000s :+ :+ Nee valt wel mee. Heb 1:58.3 gereden, niet verkeerd is ong 2secs langzamer dan wat ik laatst met de blade reed, dus eigenlijk wel naar verwachting en best wel vlot ook, in de eerste race, dus eigenlijk in de 2e sessie dat ik er mee reed, hellingshoeken zijn prima kreeg ik te horen van een bekende (2004 600RR met WP cartridges / en WP schokbreker etc) die kon ik mooi voorblijven de eerste race, elkaar 2x ingehaald wel vet. Meeuwenmeer ook met 2 man in duiken, eentje kwam met een snellere fiets naast me kakken, maar hield telkens in daar, dus ik liet m staan, dit keer hield hij nu weer in waardoor we dezelfde snelheid hadden, maar in de bocht lagen we praktisch kuip aan kuip met de gaskraan vol open en de knie aan grond :9~ :} :}

in hoge heide iemand voorbij rijden... schrok die van volgens mij :+

En de ramshoek iemand in de laatste ronde buitenom positioneren om dan alleen nog maar net zo laat te hoeven remmen voor de GT werd onmogelijk gemaakt door de gele vlag in de GT en 2 rijders + motoren in de grindbak in het verlengde van de remweg, heb de actie dus maar moeten staken :( anders was ik er 110% langs geweest, maar helaas. :)

Leuk verslag, en schik genoeg dus met een 600
 
Als ik het zo hoor, heb je bij de eerste rit met de 600 meer schik gehad dan de eerste rit met de 1000. Dus ik zet mijn geld in op de 600. :)

Goed te horen dat ie bevalt Kevin! *O*
valt wel mee hoor, de 1000 beviel de eerste ZAC race ook ontzettend goed.
Laatste paar keer heb ik alleen veel in niemandsland gereden dat was nu niet. :)
 
Die moeten keihard werken om al die onderdelen te kunnen betalen . _O- _O- _O- _O-
En die hebben geen tijd om , om ff lollig te gaan doen op het net. O-) _O-

Ik kan geen eens een italiaan betalen _O-

Vandaag even de uitlaat eraf, schijnt te lekken...
Morgen even bellen voor pakkingen(zo werk ik nou altijd, begin eerst en dan denk ik, had ik maar eerst onderdelen besteld)

Nu spruitstuk eronder uit is meteen schuren en lakken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan