Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Middag... CPZ was dik... geluk gehad met het weer en het voelde goed... alleen wel een beetje last van spierpijn...
Lex en Jesse dikke foto's zitten er tussen...
En om te laten zien dak ook gewoon een meeloper ben:[afbeelding]
zekers wel, ik weet wat je bedoelt.Hee Bobbie, bevalt de Shiver toch niet zo?
Staan op de steppies tijdens een wheelie doe je niet meer heh?
Dat deed je bij de honda al wel volgens mij....
zekers wel, ik weet wat je bedoelt.
BWOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP 600RR was lekker
's ochtends nattig maar op droog paar rondjes gereden 2:39dus lekker gejaagd vandaag..vet beetje weer gehad op Assen?
volgt nog, hopelijk krijg ik nog een paar previews van circuitfotografie, me pa heb niks gemaakt. Die heeft heerlijk bandjes lopen wisselen voor iedereen en tijdens mijn sessies lekker gekeken hoe het ging.Nice SilenT. Leuke samenvatting ook :x
pixs?
dat ik t vermogen eigenlijk nog niet echt gemist heb.klinkt als vette actie al iets te zeggen over 1000 vs 600, en de uiteindelijke keuze?
als ik voor de 1000 ga ben jij de eerste die het hoort en kun je m voor t aankoop bedrag krijgen.Ik zeg.. verkopen die 600... aan mij bijv...
trusten allen..
volgt nog, hopelijk krijg ik nog een paar previews van circuitfotografie, me pa heb niks gemaakt. Die heeft heerlijk bandjes lopen wisselen voor iedereen en tijdens mijn sessies lekker gekeken hoe het ging.
Hellingshoeken waren erg extreem volgens Lex (oa instructeur bij RA en reed vorig jaar nog 1:54 voor zijn crash op spa) dat moet ik dus niet nog extremer meer maken... al voelt het niet zo extreem. Even de pics afwachten!
verbeterpunten: GT, Strubben (mega verbeterpunt), Ruskenhoek, Stekkenwal, De bult, Mandeveen, Ramshoek.
Overal dus
hm en vertanding kan misschien wat korter, maar even informeren bij wat anderen met dezelfde fiets. Standaard tandwielen liggen er nog op.
u vraagt
[afbeelding]
's ochtends nattig maar op droog paar rondjes gereden 2:39
geloof 3 rondjes gemaakt ofzo. Toen vond ik t wel best.
1x terug geschakeld ipv op (omgekeerd schakelen, goede moggol ) met vochtige baan = ZWIEP achter, super vet, sliden. Daar ben ik nie vies van
kwali was wel redelijk droog (paar natte plekken, merkte ook de knakker voor me, zag m richting die vlek rijden en de achterkant een flinke stap zetten, uitkomend bij de bult )
Dingetje rijd super, heb wat minder snelheid op de rechten stukken, maar verder is het super wel schijt irritant die 1000s Nee valt wel mee. Heb 1:58.3 gereden, niet verkeerd is ong 2secs langzamer dan wat ik laatst met de blade reed, dus eigenlijk wel naar verwachting en best wel vlot ook, in de eerste race, dus eigenlijk in de 2e sessie dat ik er mee reed, hellingshoeken zijn prima kreeg ik te horen van een bekende (2004 600RR met WP cartridges / en WP schokbreker etc) die kon ik mooi voorblijven de eerste race, elkaar 2x ingehaald wel vet. Meeuwenmeer ook met 2 man in duiken, eentje kwam met een snellere fiets naast me kakken, maar hield telkens in daar, dus ik liet m staan, dit keer hield hij nu weer in waardoor we dezelfde snelheid hadden, maar in de bocht lagen we praktisch kuip aan kuip met de gaskraan vol open en de knie aan grond
in hoge heide iemand voorbij rijden... schrok die van volgens mij
En de ramshoek iemand in de laatste ronde buitenom positioneren om dan alleen nog maar net zo laat te hoeven remmen voor de GT werd onmogelijk gemaakt door de gele vlag in de GT en 2 rijders + motoren in de grindbak in het verlengde van de remweg, heb de actie dus maar moeten staken anders was ik er 110% langs geweest, maar helaas.
valt wel mee hoor, de 1000 beviel de eerste ZAC race ook ontzettend goed.Als ik het zo hoor, heb je bij de eerste rit met de 600 meer schik gehad dan de eerste rit met de 1000. Dus ik zet mijn geld in op de 600.
Goed te horen dat ie bevalt Kevin!
Die moeten keihard werken om al die onderdelen te kunnen betalen .
En die hebben geen tijd om , om ff lollig te gaan doen op het net.