Arnhemmers verenigt u in Deel 47: Op naar de TT

Status
Niet open voor verdere reacties.
zolder/assen/spa/cpz praktisch alle circuits werken met transponders.
Daar doen ze geluidsmetingen mee en mogelijk ook rondetijden. (ook altijd, maar die krijg je alleen niet altijd)

een transponder is een kastje met een accutje (of in mijn geval een vaste 12v accu aansluiting) die een nummertje uitstuurt, die lussen in het circuit pikken dat op en registreren daarmee je rondetijden (en eventuele geluidsmetingen).
Daar heb je tijdens het rijden geen donder aan, maar je kan dan wel altijd op de site je rondetijden terug vinden en je hele historie staat dan ook op mylaps. Lekker makkelijk vind ik en leuk om terug te kijken. + Dat je wat grappige dingetjes kan doen.

Die mychron zit dezelfde op de 600RR werkt prima :Y daar heb je wel wat aan als je rond rijd, heb je wel een baken :? Niet dat dat echt nodig is, meestal staan die krengen genoeg op de pitmuur.

Ik had het over dat baken idd... mijn maatje heeft zo'n ding.. dus die kan ik evt meenemen... Verder zag ik dat op Mylaps dat daar ook de ronde tijden van CPZ van 8 juni op staan... das beter...
ik ga iig nu snurken... en ik zie je iig de 28ste op zolder... :W
 
Ik had het over dat baken idd... mijn maatje heeft zo'n ding.. dus die kan ik evt meenemen... Verder zag ik dat op Mylaps dat daar ook de ronde tijden van CPZ van 8 juni op staan... das beter...
ik ga iig nu snurken... en ik zie je iig de 28ste op zolder... :W
kheb ook een baken, die gaat dan ook mee de 28e. :)
 
Goedemorgen :W

Gisteren me achterwiel er in gehangen, wat blijkt heeft het anti rammel veertje altijd verkeerd gezeten. Het veertje hoort eigenlijk boven op de remblokken te zitten, maar deze zat dus tussen de zijkant in gedrukt. Nu heeft deze dus niet meer het model wat hij hoort te hebben hier en daar iets afgesleten. Nu even een nieuwe voor bestellen dan maar even wat gerammel.
 
Morgen :Z

Tijden lagen zeker close... Heb alleen voor mijn gevoel anderhalve lap nodig om de banden op temp te brengen... anders kon ik mooi achter je aan.. de volgende keer gaan we voor de 2.10... heb er nog over na zitten denken en heb zo al een paar punten waar ik denk secondes te kunnen pakken...

idd close, ook onze progressie ging gelijk op..van 2.24,2(O)/2.23,0(L) naar 2.16,6 (L)/2.16,2(O)...gaat om tienden O-)

jij nam idd goed te tijd om je banden op te warmen, ik doe het meer op gevoel..gewoon rijden en kijken wat ze doen. niet dat ik meteen superplat ga de 1e lap maar echt cruisen doe ik ook niet nee..

@Silent: wrom zou mijn tijden omhoog gaan als ik meer tijd zou nemen om op te warmen? Je Pa klokt me op 2.12 idd op Assen, das het enige idee kwa tijd wat ik heb. Jammer dat ze die tijden niet online zetten..
 
die gast is gek zei ik de allereerste keer dat ik met m ging rijden :+

_O- dat was bij het Velperbroek circuit of nie :P

verbeterpunten kan ik zo ook wel een paar noemen..tis vooral remmen wat beter kan :+ einde Scheivlak, bij Renaultbocht, voor Tarzan..bij Audi S en Kumho leg ik em remmend/slidend de bocht in, als ik dat nu ook bij de rest doe scheelt al gauw een paar tienden :')

en oja, mijn top op het rechte stuk is 230km/h...harder gaat ie niet :') verbeterpunt is dan ook een andere fiets :9
 
Morgen :Zidd close, ook onze progressie ging gelijk op..van 2.24,2(O)/2.23,0(L) naar 2.16,6 (L)/2.16,2(O)...gaat om tienden O-)

jij nam idd goed te tijd om je banden op te warmen, ik doe het meer op gevoel..gewoon rijden en kijken wat ze doen. niet dat ik meteen superplat ga de 1e lap maar echt cruisen doe ik ook niet nee..

@Silent: wrom zou mijn tijden omhoog gaan als ik meer tijd zou nemen om op te warmen? Je Pa klokt me op 2.12 idd op Assen, das het enige idee kwa tijd wat ik heb. Jammer dat ze die tijden niet online zetten..
je tijden veranderen niet hoor. :N heb het misschien krom opgeschreven. Maar bedoelde als je sneller rijd, rijd je ook sneller je opwarmronde. Verschil tussen jouw en Ludo is, jij hebt MPP's en Ludo dunlop plakkers :?

Die MPPs hoeven niet echt warm te zijn om al goed hun werk te doen, die van Ludo wel en dat merk je ook, zeker als je met de juiste spanning rijd, want koud is dat best zacht. :)

Als ik die tijd op CPZ zie denk ik dat je 2:07 a 2:08 op Assen zou kunnen rijden (en dus misschien gedaan hebt in die laatste sessie)
 
je tijden veranderen niet hoor. :N heb het misschien krom opgeschreven. Maar bedoelde als je sneller rijd, rijd je ook sneller je opwarmronde. Verschil tussen jouw en Ludo is, jij hebt MPP's en Ludo dunlop plakkers :?

Die MPPs hoeven niet echt warm te zijn om al goed hun werk te doen, die van Ludo wel en dat merk je ook, zeker als je met de juiste spanning rijd, want koud is dat best zacht. :)

Als ik die tijd op CPZ zie denk ik dat je 2:07 a 2:08 op Assen zou kunnen rijden (en dus misschien gedaan hebt in die laatste sessie)

ah zo :+ ja klopt wel geloof ik, Ludo reed op Dunloppers..ik op MPP's idd :Y zou zomaar kunnen op Assen..alhoewel laatste sessie was ik aardig op aan het raken, denk dat de 4e mijn beste was.
 
ah zo :+ ja klopt wel geloof ik, Ludo reed op Dunloppers..ik op MPP's idd :Y zou zomaar kunnen op Assen..alhoewel laatste sessie was ik aardig op aan het raken, denk dat de 4e mijn beste was.
maareuh, verbeterpuntje: motor
Je dacht aan een 600 en ik kan nu met minimale ervaring wel zeggen dat je dat vermogen niet echt mist ofzo. :N :)
 
maareuh, verbeterpuntje: motor
Je dacht aan een 600 en ik kan nu met minimale ervaring wel zeggen dat je dat vermogen niet echt mist ofzo. :N :)

had ik eik wel verwacht! is toch een behoorlijk verschil met een 1000..maar is alleen maar mooi :Y circuitfiets gaat voor 99,99% een 600 worden...alleen al het gewicht, het was dinsdag ook weer trekken en leuren bij de chicane :') (die 190er achter helpt er ook niet bij denk ik..)
 
had ik eik wel verwacht! is toch een behoorlijk verschil met een 1000..maar is alleen maar mooi :Y circuitfiets gaat voor 99,99% een 600 worden...alleen al het gewicht, het was dinsdag ook weer trekken en leuren bij de chicane :') (die 190er achter helpt er ook niet bij denk ik..)
Je hebt een zware hoge toer fiets, gek he... :+
 
je tijden veranderen niet hoor. :N heb het misschien krom opgeschreven. Maar bedoelde als je sneller rijd, rijd je ook sneller je opwarmronde. Verschil tussen jouw en Ludo is, jij hebt MPP's en Ludo dunlop plakkers :?

Die MPPs hoeven niet echt warm te zijn om al goed hun werk te doen, die van Ludo wel en dat merk je ook, zeker als je met de juiste spanning rijd, want koud is dat best zacht. :)

Als ik die tijd op CPZ zie denk ik dat je 2:07 a 2:08 op Assen zou kunnen rijden (en dus misschien gedaan hebt in die laatste sessie)

Het schijnt dat die Dunlops achter op 1.3 bar mogen koud.

Das wel zacht ja.... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan