Arnhemmers verenigt u!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ik kom ook wel. heey tripleT(im), doe eens gek das leuk voor de...Ja, wat eigenelijk??? :P

ow ja Ik heet u een warm welkom op het motor-forum!!
 
Dan zit je aan de verkeerde kant van Arnhem denk ik....
Hier is het toch lekker droog!

hiero....
full
 
Ok, kwas een beetje laat met kijken, maar aangezien het hier regende (1km bij de pomp vandaan) ben ik er maar vanuit gegaan dat het niet doorging...
Op ma,di,wo moest ik werken en is het stikheet, ben ik vrij op do en vrij, regent het :(
 
Goed idee. Was laatst al overgelopen naar Nijmegen. Dat kan toch niet als echte Arnhemmer.

Als we binnen kort nog gaan rijden, dan ben ik ook van de partij...
Maar als het weer zo blijft kunnen we natuurlijk ook het motor rijden overslaan en gelijk stoere verhalen gaan vertellen op de Korenmarkt.

TL'er
 
Goed idee. Was laatst al overgelopen naar Nijmegen. Dat kan toch niet als echte Arnhemmer.

Als we binnen kort nog gaan rijden, dan ben ik ook van de partij...
Maar als het weer zo blijft kunnen we natuurlijk ook het motor rijden overslaan en gelijk stoere verhalen gaan vertellen op de Korenmarkt.

TL'er
:^
 
Goed idee. Was laatst al overgelopen naar Nijmegen. Dat kan toch niet als echte Arnhemmer.

Als we binnen kort nog gaan rijden, dan ben ik ook van de partij...
Maar als het weer zo blijft kunnen we natuurlijk ook het motor rijden overslaan en gelijk stoere verhalen gaan vertellen op de Korenmarkt.

TL'er

Ik zeg altijd maar: het mooiste aan Nijmegen is....


:+


......de weg naar Arnhem *D
 
Goed idee. Was laatst al overgelopen naar Nijmegen. Dat kan toch niet als echte Arnhemmer.

Als we binnen kort nog gaan rijden, dan ben ik ook van de partij...
Maar als het weer zo blijft kunnen we natuurlijk ook het motor rijden overslaan en gelijk stoere verhalen gaan vertellen op de Korenmarkt.

TL'er

Hoe laat en waar? En wanneer? (Want het is me boutweer!) :)
 
Leuk initiatief dit!
Ik woon zelf in Zevenaar en hang dus een beetje tussen Arnhem en de Achterhoek in maar dat kan dus ook zun voordelen hebben ;)

yep, idem dito. Hier nog eentje uit Zevenaar.....
als er een rit o.i.d. in de planning zit hoor ik het graag.
(moet het wel beter weer worden :( )
 
Volgende week do avond is eigenlijk de enige dag dat ik kan...
maar dan zullen jullie vast de volgende dag moeten werken....

Ach, mijn werk is wel wat gewend vwb. katerende medewerkers. Count me in als er genoeg animo is! Donderdag avond is overigens live muziek avond in Dollars... :)

@Bananenschiller: En Duiven is natuurlijk ook welkom in Arnhem!
 
Hoe laat en waar? En wanneer? (Want het is me boutweer!) :)

Ehh, ik kan nu wel en het is kut weer. Maar kan iemand mij dan even ophalen want ik mag al niet meer rijden wegens het alcehol percentage in mijn bloed. Krijg je wel extra stoere verhalen door.
 
Ach, mijn werk is wel wat gewend vwb. katerende medewerkers. Count me in als er genoeg animo is! Donderdag avond is overigens live muziek avond in Dollars... :)

@Bananenschiller: En Duiven is natuurlijk ook welkom in Arnhem!

Jij kent me wel Catchdude, we zijn samen teruggereden vanaf de megameeting. (Groene zxr 400).


BTW. Iemand vandaag/morgen nog rijden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan