Arnhemmers verenigt u!

Status
Niet open voor verdere reacties.

CatchDude

MF veteraan
12 apr 2003
6.023
0
Arnhem
lijstderlijsten.jpg


Ik dacht, het wordt de hoogste tijd dat MF een beetje gaat leven in en om Arnhem. Er is natuurlijk het Nijmegen topic, en dat is leuk. Maar ipv. aan de Waalkade zal er ook eens een tochtje moeten eindigen op de Korenmarkt, toch?
Bij voorkeur bij Dollars, wat een supertent! :)

Dus ik stel voor. Woon je in en om Arnhem, laat wat van je horen. Gebruik dit topic om tochtjes af te spreken, locale nieuwtjes te melden en, ook niet onbelangrijk: te zeggen hoe laat en waar op de Korenmarkt! :)

Tot nu toe hebben de volgende mensen zich gemeld als Arnhemmers en omstrekenaren:

Ilian
Speedfried
CH Racing M900
Daan0
Z 1000 GIRL
Smokey Gsx
B-Art
Sparc
SoesTLS
Panther1880
BertK
2manysanders
fzr95pk
RampeStamp
Rare Kwast
Dropkick
4-tje
eline GSXR -600 SRAD
littledevel
Ms. Stuntie
bike_magic
*Aphrodite*
Turbo Mac.Kwek
Bananenschiller
triple T
Yuri
Suzuki Tl 1000s
Harita 748
Ivan (Nl)
Schetterbekkie
trasos
ka_zx12r
Phr3ak
Cheeky_Bastard
Rookie
Giacomo
The Vipe
spirit69
TRIB@L (motorloos)
Ger1ben
Motorbeer
Da Senda Man
ArnhemFalcon
Roeltje
Elroy
RoyR
Baksteen
CatchDude

Met dank aan Ms.Stuntie voor de initiele namenlijst!
 
Laatst bewerkt:
JAja, goed plan, Ik woon in Presikhaaf, ga wel vaker met AchterhoekUnited rijden, maar met een groepie jhier in de buurt lijkt me ook wel wat!!
 
Met de motor op de Korenmarkt, wordt dat daar wel toegestaan? Kun je beter op de (saaiere) Rijnkade afspreken.

Ik ben er nog nooit weggestuurd. En ik parkeer hem altijd naast m'n kroeggie. (Vraag maar aan dropkick. :) )

Enne: HEY! 2manysanders, ik kom ook uit Presikhaaf! :)

En droppie is altijd welkom. Kom ook es bieren bij mij thuis vent! Blijf je je roes uitslapen bij je ouders enzo. ;) CU op de MF BBQ?
 
Laatst bewerkt:
Klinkt niet slecht.. stukkie rijden is altijd goed, daarna een terrasje pakken.... moet het alleen niet zo heeeeeel heet zijn..
 
Ben van oorsprong Ernhemmer....woon alleen in utreg :(

maar misschien mag ik wel keer langskomen? :]
IKKE ook (eigenlijk ben ik geboren in elden)
MAARE woon nu al weer veeels te lang in olst
ik weet wel als je bij elden daar die dijk op stuurt ,dat er geen eind aan komt :9 :9~ ~ :9~ :9~
 
hier en echte arnhemer dus als er iets is dan ben ik zeker van de partij
(moet alleen ff en andere motor kopen snik de mijne heeft de geest er aan geven)
 
Hmm.... 2 groepjes in die hoek....altijd leuk :)

Rij inderdaad zelf ook af en toe mee met de AU mee. Maar ben niet altijd in Arnhem.
Krijg je ervan als je vriendin naast Arnhem woont :X
 
Ik wil ook wel een keer komen sturen in de buurt van Arnhem... ken wel wat mooie weggetjes daar maar er zijn er volgens mij nog een hele boel die ik niet ken. :}
 
Ik dacht, het wordt de hoogste tijd dat MF een beetje gaat leven in en om Arnhem. Er is natuurlijk het Nijmegen topic, en dat is leuk. Maar ipv. aan de Waalkade zal er ook eens een tochtje moeten eindigen op de Korenmarkt, toch?
Bij voorkeur bij Dollars, wat een supertent! :)

Dus ik stel voor. Woon je in en om Arnhem, laat wat van je horen. Gebruik dit topic om tochtjes af te spreken, locale nieuwtjes te melden en, ook niet onbelangrijk: te zeggen hoe laat en waar op de Korenmarkt! :)

Kom zelf uit Ulft, dus ga wel eens rijden met de gasten van AU, maar moet wel ff kwijt dat Dollars inderdaad een geweldige kroeg is :}
 
ik ga mee zo gauw ik weer en motor onder me gat heb

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/110829/1a7eb84a514962b5908d922d604b4186 (fzr zonder kuip.JPG)​
 
Wij (Speedking en ik) melden ons als geboren en getogen Arnhemmers ook maar even.....wonen nu 2 dorpies verderop (Giesbeek).

Vandaag even lekker (na de Posbank) die dijk bij Elden (Driel) opgeweest...aanrader...
We zijn er bij Wageningen met de pond afgekomen, maar je kan hem inderdaad (bijna) eindeloos volgen....een keer het eindpunt zien te vinden?

I.i.g lekker ritje voor 's-avonds....dus als iemand zin heeft te gaan, meldt u....wij hobbelen wel mee... :] ...
 
Dollars :? MOORTGAT :}

Zal de leeftijd wel zijn B|
't Moortgat? bestaat dat nog?
Mooi toeren in en om Arnhem! :}
Ben er geboren, woon er helaas niet meer, maar blijf er een zwak voor hebben.
'Kiek mar uut veur die pileur'.. tja, het is zomaar een uitspraak.
 
Ik ben op zoek naar een leuke kamer in Arnhem... (beetje off-topic maar ja)

Verder zit ik in Presikhaaf op school en ben regelmatig met mijn motor in Arnhem te vinden, dus als jullie een x gaan rijden en moet die dag toch naar school ga ik misschien wel mee.
 
Ben net een weekeindje weg geweest, maar een stukkie toeren meot altijd kunnen toch?

Maar Catch moet nu eerst koken... :+

@Eline: Ik heb nog een kelderbox die ik nauwelijks gebruik, in Presikhaaf! ;) :+
Hebben we ook gelijk een Gixxer meeting voor de deur! :+ ;)
 
Laatst bewerkt:
't Moortgat? bestaat dat nog?
Mooi toeren in en om Arnhem! :}
Ben er geboren, woon er helaas niet meer, maar blijf er een zwak voor hebben.
'Kiek mar uut veur die pileur'.. tja, het is zomaar een uitspraak.

Ja, dat bestaat nog, al 25 jaar (onveranderd...). Vrijdag en zaterdag stampend vol met inpilsende studenten. rest van de week een heerlijk bier cafe met erg relaxt publiek. Vorige week Dilirium tremens van de tap :9~ , 1tje dan, moest nog rijden... B|

Woon er ook niet meer helaas. Wil wel weer terug, na het werk even over de Posbank :9
 
Ja, dat bestaat nog, al 25 jaar (onveranderd...). Vrijdag en zaterdag stampend vol met inpilsende studenten. rest van de week een heerlijk bier cafe met erg relaxt publiek. Vorige week Dilirium tremens van de tap :9~ , 1tje dan, moest nog rijden... B|

Woon er ook niet meer helaas. Wil wel weer terug, na het werk even over de Posbank :9

Ja, precies...ff lekker wat bochies rije.....

[spammodus]
....weer es zin in? Sluit je aan bij: Newbie Tour Veluwe Edition. Mooie rit op de 22e augustus, start in Apeldoorn en de rest rond Arnhem, met het hoogtepunt De Posbank. En nog een vet stukkie dijk bij Driel....
[/spammodus]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan