Arpilia RS 125 Snelheid??

Bart_vG

Rookie
19 mrt 2007
9
0
Elsloo
Hey!

Ik vroeg me af wat nou de ware topsnelheid is van de aprilia rs125 en hoe snel hij optrekt van 0 tot 100. Ik zie overal wat anders staan. En als hij nou maar echt 125 km/h rijd hoe kan ik hem dan goed opvoeren??
sry als dit al de duizendste keer is dat dit gevraagd wordt ma ik ben net nieuw op dit forum en en ook nog redelijk nieuw in de motorwereld.
thx

greets
 
Zoeken?

top ligt tot minstens 160. sommige lopen harder, maar zachter meestal niet.
0-100 zal rond de 6 a 7 seconde liggen.
 
ja idd, drm ben ik ook van plan om hem te gaan kopen, wel een 2e handse. Als ik eentje wil kopen van bouwjaar 1996, is dat te oud of maakt dat niks uit
 
ja idd, drm ben ik ook van plan om hem te gaan kopen, wel een 2e handse. Als ik eentje wil kopen van bouwjaar 1996, is dat te oud of maakt dat niks uit

Maakt niet uit, als je maar ff op de zuiger en cylinder let..

Zundap gast :+

die van mij loopt 195 })
 
so das netjes, kben blij als mijne al 160 loopt, mjah als ik hem voor niet al te veel geld kan opvoeren dan doe ik dat, ma kwil ook een andere uitlaat kopen zodat ie wat zwaarder geluid maakt, en was zundap :o , kmoet nog heel veel leren :o
 
so das netjes, kben blij als mijne al 160 loopt, mjah als ik hem voor niet al te veel geld kan opvoeren dan doe ik dat, ma kwil ook een andere uitlaat kopen zodat ie wat zwaarder geluid maakt, en was zundap :o , kmoet nog heel veel leren :o

Moet @ zundappie zijn..

Maarja.. die van mij is standaart.. maar loopt gewoon lekker :P
Verder zou ik er niet te veel geld aan besteden.

Ik doe er eigelijk helemaal niks aan behalve het onderhoud.. want ik wil over een jaar een gsx-r 600 voor de deur hebben staan :P
 
dat zou wel vet zijn ja, is echt een vette motor. suzuki heeft trouwens over het algemeen hele mooie motors vind ik. Ga je voor een nieuwe?
 
dat zou wel vet zijn ja, is echt een vette motor. suzuki heeft trouwens over het algemeen hele mooie motors vind ik. Ga je voor een nieuwe?

Hangt ervanaf of het geld mee zit, en of ik de k8 mooi vind.. als hij hetzelfde topkuip krijgt als de 1000 word het geen k8, anders hangt het van mijn geld af.
 
Hey!

Ik vroeg me af wat nou de ware topsnelheid is van de aprilia rs125 en hoe snel hij optrekt van 0 tot 100. Ik zie overal wat anders staan. En als hij nou maar echt 125 km/h rijd hoe kan ik hem dan goed opvoeren??
sry als dit al de duizendste keer is dat dit gevraagd wordt ma ik ben net nieuw op dit forum en en ook nog redelijk nieuw in de motorwereld.
thx

greets

Waarom koop je een 125Cc?
 
hmmm 195 knap hoor... Zal die zeker ook nog wel trekken als een malle ofnie? De mijne haalt met moeite 150. Meeste rsjes halen zo`n 160 klopt, maar dan zit je ook echt op de top. Opvoeren kan ik je niet aanraden. Alles zal veel sneller slijten en of je nou zo veel meer uit een 125 cc kan halen weet ik ook niet. Maat van me heeft 160cc, maar kan niet zeggen dat die nou zo veel sneller loopt. Ook loop je nog de kans dat je over de 25kw heen komt. Dus dan heb je eigelijk een zware motor.

Oowjah wat schoenveter ook al probeert te zeggen met zijn vraag. Je hoeft niet beslist een 125cc te kopen. Er zijn zat andere motoren die ook 25 kw zijn of kunnen worden begrenst naar 25kw.
 
Laatst bewerkt:
omdat ik nog geen 21 ben


Dus? Mag je pas na je 21e meer dan 125CC ofzo?
Er zijn genoeg motoren die op 25kW kunnen naast 125cc dingen!

Tadaaaa:

In 2002 had De Kawaman al een lijst gepost met alle mogelijke 25Kw motoren, maar omdat deze reeds verouderd is hier een nieuwe en ge-update lijst.

Aprillia
Aprilia ETV 1000 Capo Nord
Aprilia Pegaso 650
Aprilia RS 125
Aprilia RS 250

Benelli
Benelli Adiva 125
Benelli Adiva 150
Benelli Velvet

BMW
BMW F650 Funduro
BMW F650 GS
BMW F650 GS
BMW 800
BMW R 850 C
BMW R 850 C Avantgarde
BMW R 850 GS
BMW R 850 R

Cagiva
Cagiva Canyon
Cagiva Mito
Cagive 650

Daelim
Daelim NS 125

Ducati
Ducati 600 SS
Ducati monster 600

Enfield
Enfield Bullet 500
Enfield Bullet 500 de Luxe

Gilera
Gilera Coguar 125
Gilera Runner VXR 180

harley-Davidson
Harley-Davidson XL 53 Custom
Harley-Davidson XL 883 Hugger
Harley-Davidson XL 883 Sportster

Honda
Honda CB 500
Honda CBF 500
Honda CB 600 F
Honda CB 600 S
Honda CBF 600
Honda CB 750 F2 Seven Fifty
Honda CBR 600 F
Honda CBR 600 F Sport
Honda FES 150 Pantheon
Honda FX 650 Vigor
Honda NES 150
Honda NSS 250 Jazz
Honda NT 650 Deauville
Honda VT 750 C2 Shadow Ace
Honda VT 600 C
Honda VT 750 DC
Honda XL 650 R
Honda XL 650 V TransAlp
Honda XR 250
Honda VT 1100 C2
Honda VT 1100 C3


Horex
Horex Interceptor
Horex Regent

Husqvarna
Husqvarna TE 410 E

Hyosung
Hyosung Aquila 125
Hyosung Aquila 250
Hyosung EZ 100
Hyosung Grand Prix
Hyosung RX

Italjet
Italjet Dragster 125
Italjet Dragster 180
Italjet Torpedo 125

Jawa
Jawa 350 Tramp
Jawa 360 Chopper
Jawa 640 Style
Jawa 641 Sport

Kawasaki
Kawasaki BN 125
Kawasaki EL 252
Kawasaki ER-5
Kawasaki ER-6
Kawasaki KLE 500
Kawasaki KMX 125
Kawasaki Versys
Kawasaki VN 800 Classic
Kawasaki VN 800 Drifter
Kawasaki W 650
Kawasaki Z750
Kawasaki ZR-7
Kawasaki ZR-7S
Kawasaki ZX-6R
Kawasaki ZXR 400
Kawasaki ZZ-R 250

Malaguti
Malaguti F 18 Warrior
Malaguti Madison 250

MZ
MZ Baghira
MZ Black Panther
MZ Mastiff
MZ RT 125
MZ Kanuni 301 Classic
MZ Kanuni 301 Sportstar

Peugeot
Peugeot Elyseo 100
Peugeot Elyseo 125
Peugeot Speedfight 2
Peugeot Viva City

Sachs
Sachs Roadster 650
Sachs Roadster 800
Sachs V2 125

Suzuki
Suzuki Burgman 400
Suzuki DR-Z 400 SM (tot 2006)
Suzuki GS 500 E
Suzuki GSF 600 Bandit
Suzuki GSF 600 Bandit
Suzuki GSF 600 S Bandit
Suzuki GSX 600 F
Suzuki GSX-R 600
Suzuki GZ 250 Marauder
Suzuki M 800 Intruder
Suzuki SV 650
Suzuki SV 650 S
Suzuki VL 250 Intruder LC
Suzuki VX 800
Suzuki XF 650 Freewind

Ural
Ural Solo
Ural Toerist

Vespa/Piaggio
Vespa/Piaggio ET4 125
Vespa/Piaggio X9 250

Yamaha
Yamaha Aerox 100
Yamaha FZS 600 Fazer
Yamaha FZS 600 S Fazer
Yamaha Maxster 150
Yamaha TW 125
Yamaha XJ 600 S Diversion
Yamaha XVS 650 Drag Star
Yamaha XV 535
Yamaha XVS 650 Drag Star Classic
Yamaha YP 150 Majesty
Yamaha YP 250 Majesty
Yamaha YZF-R6

Er zit echter wel een addertje onder het gras, deze merken en types zijn niet voor elk bouwjaar terug te voeren. Bij sommige modellen zijn het alleen de oude en bij andere alleen de nieuwere.

Voor een (nog niet complete) lijst met de jaartallen erbij klik hier:
KLIK MIJ



[me]Fear kan niet garanderen dat alle motoren erop staan, maar denkt wel dat zeker 90% van alle 25 kw motoren in de lijst staat.[/me]
 
Laatst bewerkt:
ja ok ma als je een een motor laat begrenzen heb je natuurlijk wel een duurdere motor en je moet hem nog laten begrenzen. of valt dat wel mee??
 
gpx en gpz staat er niet bij bij kawa..

meestal zijn de 600jes wel goed te begrenzen, hoger gaat men meestal niet.
Kan doormiddel van een origineel terugvoersetje van de fabrikant (meestal bij oudere voertuigen niet meer leverbaar), rest kan een motorzaak op 25kw afstellen/afknijpen.
je rijdt dan wel met uitdraai (verzekering vinden die wil verzekeren met uitdraai).

en 160cc op een rs125 zou ik niet doen:) loopt (geheid) stuk. beetje 125 loopt 160+.
Wil je echt meer uit een tweetakt halen, ga dan voor een 250, zijn begrensd op de cdi o p25kw, ontgrensde zit er vrijwel altijd wel bij:)
 
ja ok ma als je een een motor laat begrenzen heb je natuurlijk wel een duurdere motor en je moet hem nog laten begrenzen. of valt dat wel mee??

duurdere motor, wat versta je daar onder?
Menig rs125je heb je voor rond de 2k eurie, beetje (ouder model) 600 heb je voor datzelfde geld.
Bij een motorzaak laten knijpen ben je 100-150 euro kwijt.
je zit dan alleen met "het probleem" dattie niet 25kw op kenteken is (tenzij die 25kw op kenteken is maar was opgevoerd/ontgrensd).
en 4t loopt minder snel stuk :+
 
~
hmmm 195 knap hoor... Zal die zeker ook nog wel trekken als een malle ofnie? De mijne haalt met moeite 150. Meeste rsjes halen zo`n 160 klopt, maar dan zit je ook echt op de top. Opvoeren kan ik je niet aanraden. Alles zal veel sneller slijten en of je nou zo veel meer uit een 125 cc kan halen weet ik ook niet. Maat van me heeft 160cc, maar kan niet zeggen dat die nou zo veel sneller loopt. quote]

:^ waar haalt die zo'n onzin, ik wil je fietsje wel best eens zien hoor want m'n RGV250 haalt het maar netjes.
pics dan aub ..
 
~
hmmm 195 knap hoor... Zal die zeker ook nog wel trekken als een malle ofnie? De mijne haalt met moeite 150. Meeste rsjes halen zo`n 160 klopt, maar dan zit je ook echt op de top. Opvoeren kan ik je niet aanraden. Alles zal veel sneller slijten en of je nou zo veel meer uit een 125 cc kan halen weet ik ook niet. Maat van me heeft 160cc, maar kan niet zeggen dat die nou zo veel sneller loopt. quote]

:^ waar haalt die zo'n onzin, ik wil z'n fietsje wel best eens zien hoor want m'n RGV250 haalt het maar netjes.
pics dan aub ..
 
\
hmmm 195 knap hoor... Zal die zeker ook nog wel trekken als een malle ofnie? De mijne haalt met moeite 150. Meeste rsjes halen zo`n 160 klopt, maar dan zit je ook echt op de top. Opvoeren kan ik je niet aanraden. Alles zal veel sneller slijten en of je nou zo veel meer uit een 125 cc kan halen weet ik ook niet. Maat van me heeft 160cc, maar kan niet zeggen dat die nou zo veel sneller loopt. quote]

:^ waar haalt die zo'n onzin, ik wil je fietsje wel best eens zien hoor want m'n RGV250 haalt het maar netjes.
pics dan aub ..


ben het helemaal met sorage eens, mijn rs250 loopt met pijn en moeite 215 op de teller, en dan heeft ie dubbel zoveel vermogen als de jouwe, en met de stroomlijn van een rs250 is bewezen dat je met 44pk 200 kunt halen, en ik geloof niet dat jouw 125 zoveel vermogen heeft
 
Terug
Bovenaan Onderaan