Arrow tit.slip-on & 330mm. waves 1000rr fireblade

Status
Niet open voor verdere reacties.

GeeRRt

Die hard MF'er
12 mei 2006
786
0
Sinds kort Beek en Donk!
Ik heb dus te koop:

- Arrow titanium slip-on met E-keur, augustus vorig jaar gekocht voor 569,- . ca. 2000 km mee gereden dus als nieuw!!! 425 euro
- 330mm. oversize braking wave remschijven, met spacers voor de remklauwen 2x en 1x achter wave i.g.st. 10.000 km gereden. past ook op '06-'07 350 euro

Of doe een goed bod!

foto's :


arrow.jpg

waves2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Passen die 330mm schijven ook op een 954 ?
Daar zitten standaard 330 schijven op, vandaar mijn vraag.
 
Laatst bewerkt:
passen die brakings zonder aanpassing op de 06-07?

tevens klein kickje voor me naamgenoot :+
 
passen die brakings zonder aanpassing op de 06-07?

tevens klein kickje voor me naamgenoot :+

ja, zitten langere bouten en spacers bij, voor de remklauwen, deze moeten gemonteerd worden op de 04/05 en op de 06/07. Vorige eigenaar had ze ook op een '06 zitten :Y

en een klein kickje voor mezelf natuurlijk ;)
 
Gaat de '04 eruit Geert. :?

ja.. -O- GeeRRt + 1000rr is toch niet zo'n veilige combinatie :+

Je hebt het nog niet gehoord blijkbaar.. maar ik heb bij Best op de A2 even het asfalt en de vangrail van iets te dichtbij bekeken |(
De schade is gelukkig beperkt gebleven.. kuitspier gescheurd en hand flink gekneusd. Pak helemaal aan gort en helm kan ook de prullenbak in. ;(
Schade aan de motor is helemaal beperkt tot een afgebroken spiegel. meer niet *O*
 
'( klote van de schade...sterkte in ieder geval!

Zou je de wave schijf achter los willen verkopen?

Zo ja..heb ik zeker interesse! ;)
 
'( klote van de schade...sterkte in ieder geval!

Zou je de wave schijf achter los willen verkopen?

Zo ja..heb ik zeker interesse! ;)

uhm.. ja misschien wel, ik heb misschien ook een koper voor de voorste 2 los. Ik zal eerst hem even een mailtje sturen. Dan kom ik hier op terug zodra ik bericht van hem heb. :Y
 
is wel wat voor jou dave ;) :P

Ik ga toch maar voor een '06-'07 alhoewel deze ook zeer fraai is. :9~

Of voor jou.... O-)

Hij heeft al een BBS 1000RR. ;)

ja.. -O- GeeRRt + 1000rr is toch niet zo'n veilige combinatie :+

Je hebt het nog niet gehoord blijkbaar.. maar ik heb bij Best op de A2 even het asfalt en de vangrail van iets te dichtbij bekeken |(
De schade is gelukkig beperkt gebleven.. kuitspier gescheurd en hand flink gekneusd. Pak helemaal aan gort en helm kan ook de prullenbak in. ;(
Schade aan de motor is helemaal beperkt tot een afgebroken spiegel. meer niet *O*

Dat meen je niet. -O-
Ik zal wel ff in het 1000rr topic zoeken naar de details zodat je dat niet hier neer hoeft te zetten. ;)
Maar bij Best op de op- afritten zitten toch helemaal geen vangrails of ben ik er gewoon te lang niet meer geweest. :?
In ieder geval sterkte met je herstel en je verkoop topic. :W


Maar ik ben benieuwd of je je eigen kan bedwingen om geen motor aan te schaffen als het dadelijk weer lekker weer wordt en je links en rechts voorbij geknalt word. :P
 
Met de voorremschijven gaat het niet door.. diegene heeft al iets anders gekocht.. :o

dus ik houd het voorlopig nog even als set te koop; als iemand anders zich aanbied voor alleen de voorschijven houd ik je wel op de hoogte :Y

ok goed, ik zal het topic ook in de gaten houden..en hoop dat je snel een koper krijgt voor de voorste schijven O-)
 
als je nou ook nog eens een bod zou doen ;) :+

ik heb het helaas ff voor iets anders nog nodig tot mijn spijt. Had graag je waves overgenomen, maar wil je geen nutteloos bod doen. Vind het een nette prijs, dus je raakt het wel kwijt denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan