Arrows + Cossworth

LOL ;)

Zie trouwens nu al uit naar volgend jaar als Arrows met de nieuwe motor rijdt, beter dan dit mislukte jaar. :(
 
Boefje :-)

Deze ben ik al tegen gekomen maar dan als de nieuwe harley.
 
hehe, ECHT wel applaus voor de kerel die dat bedacht en opgenomen heeft hoor! :) :}
 
Jos gaat volgend jaar trouwens met een 10 cilinder rijden en niet met een 12 cilinder. :)
 
jah duuh..
had je soms gedacht dat hij met dat monster (die 12-cilinder) ging rijden ofzo?!
Tss.. eg nie slim van je hoor
:?

Snap ik __uiteraard__ ook wel maar de topicstarter had er beter 10 cilinder neer kunnen zetten ipv 12 cilinder, en Cossworth schrijf je trouwens als Cosworth. :)
 
:?

Snap ik __uiteraard__ ook wel maar de topicstarter had er beter 10 cilinder neer kunnen zetten ipv 12 cilinder, en Cossworth schrijf je trouwens als Cosworth. :)

Zucht.. echt niet slim jij he..
Die topicstrater had simpelweg geen 10-cilinder geluidje liggen.. dus zegt ie maar dat Jos met een 12-cilinder gaat rijden..
anders had ie ze grapje niet kunnen maken he |(

;)
 
hm ze kunnen zo onderhand beter trappers in die auto zetten, want zo schiet het ook niet op \ '(
trouwes wel een idee, trappers erin en een mp3 speler erin en op de plek van de motor een paar enorme speakers en dan dit als mp3 de hele tijd op repeat1 zetten ofzo...

ach ja volgend seizoen beter..
 
Terug
Bovenaan Onderaan