mats1
Die hard MF'er
Ben gisteren min of meer per ongeluk erachter gekomen dat ik mijn SH300, die volledig casco verzekerd is, vast moet maken/beveiligen met een ART4 slot.
Het gewone ART 3, wat ik al een paar jaar heb, is dus niet voldoende meer. Kennelijk hebben bijna alle verzekeraars dit vorig jaar gewijzigd, en het is nu terug te vinden in de zeer kleine letterjes.
Motoport vertelde mij dat ze dagelijks mensen hebben, die hun slot om willen ruilen voor een ART 4 slot. Hun vinden het onzin, maar volgens mijn verzekeringsagent moet het toch. Ondanks het feit dat ik al tientallen jaren bij dezelfde verzekeraar zit, heeft mijn tussenpersoon/de verzekeraar mij trouwens nooit hiervan op de hoogte gebracht.
Gelukkig is mijn motor niet gestolen, anders had ik wel eens kunnen fluiten naar de centen.
Heeft iemand meer expertise/ervaring op dit gebied?
Het gewone ART 3, wat ik al een paar jaar heb, is dus niet voldoende meer. Kennelijk hebben bijna alle verzekeraars dit vorig jaar gewijzigd, en het is nu terug te vinden in de zeer kleine letterjes.
Motoport vertelde mij dat ze dagelijks mensen hebben, die hun slot om willen ruilen voor een ART 4 slot. Hun vinden het onzin, maar volgens mijn verzekeringsagent moet het toch. Ondanks het feit dat ik al tientallen jaren bij dezelfde verzekeraar zit, heeft mijn tussenpersoon/de verzekeraar mij trouwens nooit hiervan op de hoogte gebracht.
Gelukkig is mijn motor niet gestolen, anders had ik wel eens kunnen fluiten naar de centen.
Heeft iemand meer expertise/ervaring op dit gebied?
Laatst bewerkt: