ART4 kettingsloten onder de 150 euro. Waar?

150 euro is toch niet zoveel voor een goed slot? :?

Alsttie gejat word kost het vaak meer....

Nee het is een lease motor maar ik moet de verzekering doen (en dus zorgen dat ie dekt).

En bij de KNMV moet ik 2 art 4 sloten hebben en moet hij 's nachts aan een vast ding geketend worden.
 
Voor iedereen met zo'n dure ketting of die hem wil aanschaffen. Kijk hier maar eens hoeveel het helpt diefstal te voorkomen, en bekijk dan nog eens of je zoveel geld wil uitgeven voor een stukje ijzer...

 
Ik had ook een slot van 150 Euro maar die hadden ze gewoon doorgeknipt hoor.

Voor iedereen met zo'n dure ketting of die hem wil aanschaffen. Kijk hier maar eens hoeveel het helpt diefstal te voorkomen, en bekijk dan nog eens of je zoveel geld wil uitgeven voor een stukje ijzer...


Altijd tijd voor een opbeurende posting..

elgringo wil niet weten hoe makkelijk ze open te maken zijn. Hij moet gewoon twee sloten voor de verzekering. Het leven kan zo eenvoudig zijn..
 
Voor iedereen met zo'n dure ketting of die hem wil aanschaffen. Kijk hier maar eens hoeveel het helpt diefstal te voorkomen, en bekijk dan nog eens of je zoveel geld wil uitgeven voor een stukje ijzer...


Ja heb het filmpje zelf ook al eens gezien. Ik heb nu zelf alleen een schijfremslot ART4, maar koop denk ik ook maar zo'n Kryptonite kettingslot voor 65euro oid. Ze knippen het idd zo door, maar je doet het dan voornamelijk puur voor de verzekering.

En altijd hou ik de stille hoop dat het mensen afschrikt ook al weet ik dat het niet zo is :P
 
Het is idd alleen voor de verzekering (die ik toch niet betaal, maar wel vereist)

Mooi filmpje idd. Dat wist ik ook wel (daarom heb ik nu alleen een art4 schijfrem slot)
Maar ja geen diefstal verzekering met zon ding alleen
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand hoe het zit met staalkabels?

Ik heb ook een magnum slot gekregen (uit de fabriek) en dat is een kabel van 120cm en ong 1,5 cm dik zal dat enig sinds weerstans bieden.

Misschien moet ik het anders vragen wat zal makkelijker zijn een staalkabel of een ketting?
 
Met slotenonline (zie post hierboven) heb ik ook goede ervaringen. Dit jaar twee verschillende Abus sloten met 120 CM ketting bij die site besteld en beide keren direct de dag na betaling via TPG post ontvangen. In beide gevallen was slotenonline het goedkoopste adres voor de betreffende Abus ART4 sloten.
 
Nou gezien dat filmpje op youtube wil ik er zo wein ig mogelijk aan uitgeven, als er maar art4 op staat (daar knippen ze elke ketting binnen de minuut door)
 
Terug
Bovenaan Onderaan