Artikel over Dasty in het Dagblad van het Noorden

Dasty, krijgt alles schoon zullen we maar zeggen. Gebruiken het op t werk al jaren voor algemene schoonmaak. Tot nu toe weinig wat niet blinkt na afloop. Weet alleen niet wat het doet voor de lak en bestickering van de motor!

Hier ben ik ook zeker wel benieuwd naar idd! Gebruik het spul graag, alleen eerder voor de nare delen en niet zozeer voor kuipdelen etc. Toch wellicht benauwd dat het agressiever is als we allemaal denken?

Geen lab-jassen in de buurt die om een onderzoekje verlegen zitten? :P
 
Hier ben ik ook zeker wel benieuwd naar idd! Gebruik het spul graag, alleen eerder voor de nare delen en niet zozeer voor kuipdelen etc. Toch wellicht benauwd dat het agressiever is als we allemaal denken?

Geen lab-jassen in de buurt die om een onderzoekje verlegen zitten? :P

Ik gebruik het inderdaad ook voorzichtig. Het is wel degelijk agressief....
 
We hebben thuis al jaren minimaal twee flacons Dasty in gebruik en op voorraad staan. 1 voor in de keuken en 1 op mijn werkbank.
Superspul maar zoals reeds gezegd wel agressief dus altijd goed naspoelen want die stikkertjes op het fornuis boven de knoppen die aangeven voor welke pit het is verdwijnen ook zo met Dasty. :o
 
Ik gebruik het trouwens ook als ontvetter voor een verfbeurtje.....
 
Voor de echte profs onder ons :P

grande_dasty-sgrassatore-professional.jpg
 
:^
Topspul, wel naderhand nog even afspoelen.
Het is nou eenmaal een agressief middeltje.

:^

Heb het ooit op de afzuigkap gebruikt en daar zitten nu allemaal strepen op omdat niet goed afgespoelt :$
gelukkig wel een inbouw-afzuigkap dus het valt pas op als je het kastje open doet.


Afzuigkap was wel mooi schoon (voor even dan B| )
 
Ik gebruik de Dasty ook op de roestvast stalen afzuigkap en de frituurpan. Werkt prima. Natuurlijk daarna nog even afnemen met warm water.
Bij de motor alleen de wielen en draagarmen van het achterwiel. De rest (kuip, tank, enz.) met een gewoon autowasmiddel.
 
Ik gebruik de Dasty ook op de roestvast stalen afzuigkap en de frituurpan. Werkt prima. Natuurlijk daarna nog even afnemen met warm water.
Bij de motor alleen de wielen en draagarmen van het achterwiel. De rest (kuip, tank, enz.) met een gewoon autowasmiddel.

Klopt, zo doe ik het ook. Voor de meeste delen van de motor heb je zo'n agressief middel helemaal niet nodig, op de wielen en de achterbrug gaat het prima.
Hoe prettig het ook ontvet, je wilt Dasty ég nie in je lagers hebben......
 
Hier ben ik ook zeker wel benieuwd naar idd! Gebruik het spul graag, alleen eerder voor de nare delen en niet zozeer voor kuipdelen etc. Toch wellicht benauwd dat het agressiever is als we allemaal denken?

Geen lab-jassen in de buurt die om een onderzoekje verlegen zitten? :P

Weet wel zeker dat het agressief is. Er staat ook niet voor niks "probeer eerst voorzichtig op een klein oppervlak" :+
Ik heb het wel eens op een stukje zwart plastic (ongespoten dus) autobumper geprobeerd. Dat werd dus wit na nog geen 2 seconden :+ Gelukkig was dat op een stuk wat redelijk uit het zicht zat :')

Verder gebruik ik het overal voor hoor, wielen ontvetten, motorruimtes schoonmaken, balkon schoonmaken, keuken ontvetten, en ga zo maar door. Superspul *D
moet binnenkort weer een nieuwe voorraad halen. Het flesje was bijna leeg zag ik afgelopen week.
 
Gebruikte het al een hele tijd bij mijn autodetailing hobby. Alleen kijk uit met rubberen delen wat die drogen uit na een tijdje. Dus goed naspoelen met water.
 
Terug
Bovenaan Onderaan