Artikel over Motor-Forum in de Motoroccasion

Ok..

\'HIJ\' was in hoofdletter=schreeuwen, maar aangezien het niet gefrustreerd over moest komen een ;)

Samengevat:

Ryser = Hij, zowel lichamelijk als geestelijk.
(je kan tegenwoordig niet duidelijk genoeg zijn)
Luister eens Ryser; als je ons wat vertellen wilt is dit het moment. Ik dacht het al een tijdje.... zo\'n kittig roodgelakt Deauvilletje. ;)
 
Luister eens Ryser; als je ons wat vertellen wilt is dit het moment. Ik dacht het al een tijdje.... zo\'n kittig roodgelakt Deauvilletje. ;)

Ik heb het iig niet over Rob de Nijs...
laugh.gif
laugh.gif
 
Huh, is Ryser toch een hij? :?

Nah ja, dan heb ik me zeker vergist. :z
 
thanx :} raul :}

Artikel is echt TOPPIE !!!!!!

De naamsbekendheid groeit erom...

Ik ben zeer benieuwd hoeveel gebruikers er na dit artikel + utrecht bijkomen !!!!
 
Gaat lekker, zitten al over de 900 leden, nog even en we kunnen ons 1000e lid verwelkomen. *D
 
Niet scannen!!! KOPEN DAT BLAD HAHAHA. See y\'all in Utrecht!

Eduard (kan d\'r net van rondkomen, gaan ze scannen...grmblgrmbl)

P.S.: nog ff en dan is Motoroccasion.nl nwe style klaar!
 
Kan iemand die scan naar me toe mailen, ben namelijk erg benieuwd, maar dankzij mijn stronteigenwijze huisgenoot die de server beheert voor het delen van kabel internet, kan ik dus dat ding niet lezen.....

Ben wel erg benieuwd wat er staat namelijk....
Ennu, kopen gaat niet, Mustang heeft z\'n centjes veel te hard nodig namelijk.....
 
Kan iemand die scan naar me toe mailen, ben namelijk erg benieuwd, maar dankzij mijn stronteigenwijze huisgenoot die de server beheert voor het delen van kabel internet, kan ik dus dat ding niet lezen.....

Ben wel erg benieuwd wat er staat namelijk....
Ennu, kopen gaat niet, Mustang heeft z\'n centjes veel te hard nodig namelijk.....

Mailtje is onderweg.
Fijne huisgenoot trouwens |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan