Artikel over Motor-Forum in de Motoroccasion

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Ik hoor net van HELLdesker dat er een artikel in de nieuwe Motoroccasion is verschenen over ons lieve kleine forumpje.

Ik heb dat blad hier niet, zou iemand het misschien kunnen scannen en posten zodat we allemaal kunnen meegenieten? :9
 
Laatst bewerkt:
En ik hoorde het weer van CBR-GIRL die zo aardig was om mij er op te attenderen.

Kan iemand het artikel inscannen :?
 
Als ik morgen in de gelegenheid ben zal ik hem wel ff kopen. :)

Heb alleen geen scanner. |(
 
Ik ga \'m morgen wel ff kopen en scannen...

Al komt ie er dan nog niet supersnel op, morgen wordt het schitterend weer, ik ga dus lekker de hele dag :] :]
 
Ik kan helaas m\'n belofte niet nakomen! :(

Ben bij een aantal winkels hier in de buurt geweest, maar dat blad is nergens te bekennen..

Die sukkels wijzen allemaal naar de MotorMarkt.
Die wil ik niet!
Dan koopt u toch een ander blad meneer..
:j
 
Hmm klote, ik was ook niet in de buurt van een winkel vandaag, vanwege een motortochtje :] , ik heb hem dus ook niet kunnen kopen.
 
Ik heb het blad vandaag gekocht, meer dan 1 pagina! :) Echt wel een leuk artikel, vooral omdat het lekker groot is :)

Heb Unstable al gebeld, die gaat het kopen en scannen!
 
Helaas heb ik thuis geen scanner. Maar als maandag nog niemand het heeft gedaan, dan zal ik het wel effe scannen op me werk.

Uittypen :j het was meer als 1 pagina hoor!
 
Koppel
Helaas heb ik thuis geen scanner. Maar als maandag nog niemand het heeft gedaan, dan zal ik het wel effe scannen op me werk.

Uittypen :j het was meer als 1 pagina hoor!
met
Op zaterdag 02 februari 2002 20:13 schreef Ryser het volgende:
\'k heb hier wel een scanner, maar geen blad. Ik wacht dus ook ff af..
en de combinatie is duidelijk.

CBR-Girl rijdt even naar Ryser toe met het blad. :]

Briljant idee al zeg ik het zelf. 8-)
 
Koppelmeten de combinatie is duidelijk.

CBR-Girl rijdt even naar Ryser toe met het blad. :]

Briljant idee al zeg ik het zelf. 8-)

Of Ryser laad de scanner even in HAAR Deuville (waarschijnlijk wel een typ fout) en rijdt naar CBR-girl.
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 02 februari 2002 20:20 schreef bogarde het volgende:Of Ryser laad de scanner even in z\'n Deuville (waarschijnlijk wel een typ fout) en rijdt naar CBR-girl.
Volgens mij is Ryser een zij, en geen hij. :)

En scanner inladen kan natuurlijk ook maar CBR Girl >> Ryser is handiger dan Ryser >> CBR Girl denk ik. :P
 
Ok..

\'HIJ\' was in hoofdletter=schreeuwen, maar aangezien het niet gefrustreerd over moest komen een ;)

Samengevat:

Ryser = Hij, zowel lichamelijk als geestelijk.
(je kan tegenwoordig niet duidelijk genoeg zijn)
 
Terug
Bovenaan Onderaan