Artikel over stunten (met Kim)

PentAr

MF veteraan
30 dec 2001
3.061
1
Utrecht
Dit vond ik vandaag in de nieuwe Motorrad:

full
 
Detail: sjek voorvork/wiel bij het eerste plaatje :+
Jammer dat hij op de speelmansplaten niet reed.
 
Op vakantie zonder motor: dan maar een Duits motorblad kopen als troost. In een special over stuntrijden zie ik daar zomaar een foto en interview met Mrs. Stuntie/Kim... MF rules the world!
 
Kan iemand het vertalen :? ken geen duits

[me].

Het tellen heeft Kevin Carmichael ook opgegeven. De wereldkampioen stuntrijden 2002 en ex motorcrosser, de door snelheidshonger en op de permanente zoek naar de zekere kick (schop :+ ) terzijde op de Isle of Man (eiland van man :z ) races, leeft zoals zijn collega Farias sinds jaren van spectaculaire optredens. Is de show van Farias eigenlijk wel te overtreffen?
Kevin overvalt de toeschouwers. In zijn ogen schitteren lef, concentratie en heldenmoed. Hij is zeker van zijn zaak. Draagt bij zwarte turnschoenen, zwarte jeans zonder protectoren. Slingert met drie maal de snelheid over het rokende asfalt als was het glad ijs. Burn-out (brandje uit) figuren en initialen, rijd echter met waanzinnige werkende verzwikking stoppies en wheelies (wieletjes). Heeft met 140km/uur een gemene glij over het voorwiel. Het publiek gaat uit zijn dak. Was deze glijpartij deel van de show?
      Carmichael staat voor de tribune en steekt zijn armen omhoog, start de wave (golfje), gooit souveniers in de menigte. Aansluitend gaat hij achterstevoren op zijn motor zitten. Op een soort noodzit waar normaal de passagier zit. De massa gaat uit zijn dak. Kevin Carmichael, 32, Schot, goede drinker, een man, die gelooft als motorfiets te worden herboren rijdt achterstevoren rondjes, laat de banden daarbij roken en zwaait daarbij na de menigte. Het is waanzinnig (2x). Aanmoedigingen volgen van de tribunenen. Het razen wordt nog sterker, als twee vrouwen de finish betreden. Lea Carmichael, 29, zijn hongarische vrouw, en Kim, 19, een holandse studente (red. MF alias Ms.Stuntie), de rechtse arm in het gips. Ze schuift het gips hoog en schuift de lerenjas er overheen :} . Haar arm is viervoudig gebroken, een dame heeft haar en haar Suzuki GS 500 geen voorrang verleend. Wat? Geen angst? “Dit hier is veel veiliger dan wanneer je in het stadsverkeer onderweg bent” verklaard Kim charmant en perst zich tussen de tank en de zit :9~ . Het publiek schreeuwt zich zijn ziel uit het lijf. Kevin Carmichael treed vanaf nu met zijn drieën op wielies, stoppies en burnouts. En word net als zijn collega AC Farias met een staande ovatie beloond.[/me]


O-) Enne Kim :}
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, dat ben ik inderdaad 8-)

Ik wist wel dat ik in dit blad stond, toen ze me gingen interviewen heb ik mn adres doorgegeven en vorige week lag ie in de bus :)

Ik vond het ook heel erg gaaf, ze zeggen dat t grootste motorblad van Europa is :P
Thx voor al jullie complimenten!!! :}

Rijdt Carmichael nu zonder remmen op die Triumph :?

Als Kevin Wheeliecirkels rijd, heeft hij inderdaad geen voorrem, dan is de motor beter in evenwicht te houden enz, voor de stoppies gebruikt ie een andere :+

 
zo hee.....da's tof man....leuk dat je in zo'n blad staat.....daar zijn alle MF'ers toch gewoon trots op of nie? :} :}
 
Ik denk ik ga ff wat internetten want in alle boekjes die ik opensla staat Ms. Stuntie met haar koppie... en guess what ?! :)

Klein maar nooit onopgemerkt... zo ken ik ze...

Toppieeee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan