Artist impression van de ZX10R

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Misschien lijkt het wel totaal niet maar ik vind hem er zo wel bruut uitzien. :9

misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/2906/97bf7d5185b62a452a276ba3f5ea16cd (zx10.jpg)​
 
Het is wel mijn merk, wel mijn kleur en als dit
hem wordt, hoop ik dat de 6R hetzelfde wordt en
dan weet ik al wat er op mijn verlanglijstje komt.

Alleen de striping is errug kitsch, vind ik
van de 636 eigenlijk ook..jammer..

:}
 
NON DE JUU :9~ :9~ :9~
Wanneer komt ie :?
Hij ziet er echt lekker uit.
Waar kan ik hem bestellen :? :P
Echt een gaaf ding *D
Hoeveel kg zal ie gaan wegen en hoeveel Pk's zal ie hebben :?
 
Ik vind hem zeer :9~ :9~

Alleen jammer dat hij wel eruhg veel op de R1 lijkt, de vormgeving dan ... yamaha zou willen dat ze zo'n kleur stelling hadden })
 
Gelukkig is die taartschep onder de koplampen niet zo misselijkmakend groot. Beginnen ze het eindelijk te leren bij Kawa?
 
Ziet er wel leuk uit, als zou ik zelf niet zo snel een Kawa kopen (vraag me niet warom, het is gewoon zo). Ik vind die luchthapper zo lelijk onder lichten.
 
Errug hoog kwijl gehalte. Zie het al voor me. Zo'n dikke ZX met z'n mooie Kawa-huil.....Yammie :9~ :P
 
Ik vind hem zeer :9~ :9~

Alleen jammer dat hij wel eruhg veel op de R1 lijkt, de vormgeving dan ... yamaha zou willen dat ze zo'n kleur stelling hadden })
:? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
Oke hij heeft ook twee wielen en een kuip maar voor de rest zie ik hier geen gelijkenis met een R1.
Als ze deze in 2004 op de markt gaan brengen kan ik mooi nog even sparen.
Crawl
 
Ik heb ook wel een beetje het idee dat ie meer op de rest gaat lijken. Terwijl ik het leuke van Kawasaki juist vind dat ze dat meestal niet zo erg doen en toch mooie fietsen bouwen. Beetje eigen karakter. Die kleur ook. Welke imbeciel verzint het om een motorfiets groen te spuiten. Maar als je er eenmaal aan gewend bent, staat het eigenlijk gewoon goed.
 
Dat is een lekkere foto!!!! Maar ja altijd maar afwachten hoe ie echt wordt.
Als ze eens een echte opvolger van de ZX9 laten komen dan ben ik ervan overtuigd dat het een spetterende fiets wordt. Zonder twijfel. Als ze maar niet weer van die kleine aanpassingen gaan doorvoeren want dat hebben ze nu al vaak genoeg gedaan. ZX9 begint nu iets kwa vermogen, gewicht en spetterende vormgeving achter te lopen. Ook al valt dit wel mee. Ik ben benieuwd.
Nog een paar maanden en dan komen de fabrikanten al met het nieuws van de niewe modellen.
Hopelijk blijft het niet bij een gerugd zoals bij die ZX7R........... die is er ook nog steeds niet.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan