as promised: bovenbuurvrouw stelt zich voor..

22 aug 2004
10
0
amsterdam
Gister soort van per ongeluk op de MFbbq beland... vond ut errug gezellig trouwens! Maar ben er gister niet aan ontkomen om te beloven dat ik me ook aan zou melden hier... dus bij deze.
Even ter info: vrouw, 18 jr, geen rijbewijs, geen motor (wat doe ik hier :? )
Heb wel plannen om motorrijbewijs te halen en een mooie fiets aan te schaffen, maar die plannen kosten een hoop centjes die ik op dit moment niet heb '( ...
Foto zal vast nog komen, maar heb ik nu even niet bij de hand...

Rianne
 
newbie tour??? oopssss, ik hou dat niet zo in de gaten,bro.
slecht jong :( ..... ;)

was hartstikke gezellie dude :]

ook wel iets voor bovenbuurvrouw...om regelmatig even het ""wat is waar te doen"" topic in de smiesen te houden.....met zo een foto regel je vast wel snel een plekkie op iemands buddy :+
 
Welkom :}

Heb je vast gezien gisteren, kan je alleen niet ff in beeld brengen.
Las al dat een foto eraan komt, dan weet ik het vast wel weer :)
 
Rianne, het maakt natuurlijk helemaal geen ... uit dat jij geen rijbewijs en bike hebt! Hopelijk beleef je er veel plezier aan door je hier aangemeld te hebben, WELKOM bij de debielenclub dus.
Maare, als je een keer zin hebt om achterop mee te gaan dan kan dat geregeld worden. Moet je maar ff in mijn topic onder SPORT reageren, dan wordt dat op een mooie dag gewoon geregeld.

Have Fun. ;)
 
Mwah, ik ben toch niet zo traag als ik dacht :P Je zit nou alweer op 11 hoog, bovebuuv! (..als er toevallig niet ff iemand anders post :( ;) ..)
Hey, leuk dat je woord hebt gehouden (..dacht ff dat je je het door de drank niet meer zou herinneren :9 ..)
Nou, vanmorgen om 09:00 uur eruit en inmiddels de verhuizing achter de rug..en direct door naar m'n werk :( ..wordt een zwaar nachtje :Z
Ohja..Welkom! op het leukste motor-forum van nederland *D
..enne Remakill en svijf, deze dame kwam gisteravond samen met Mini Mistress en Arian, van het AvZ stuntteam :] , mee ;)
 
Eh..als ik zo vrij mag zijn :? Okay, je zult best betere plaatjes in je archief hebben, buuf ;)
Hier staat onze bovenbuurvrouw het BBQ vlees in te stralen :P :+

full


..en zo te zien laat Arian zich het best smaken, GENIETEN! *D ..
 
Welkom!

8-)


(je bent iig niet mijn bovenbuurvrouw)

('k zou eigenlijk niet eens weten wie dat wel is)
 
bedankt allemaal!!

@ arckira, het bier smaakte idd prima, maar zullen we het erop houden dat ik compleet uitgeput was van de zware inspanningen die dag? :P O-)
ennuh, bedankt voor de foto :D, scheelt mij weer zoeken ;)
:+ was trouwens het vlees dat mij instraalde, mijn koude handjes waren hier erg blij mee :D

@ -=MV=- ik zal uitkijken voor opblaasschapen, maar ik heb eerder het idee dat de opblaasschapen voor arian uit moeten kijken :+
 
oke oke, ik zal het verklappen, heeeeeeeeeeey bovenbuurvrouw van MIJ en Tuneboy!! *D *D *D
Leuk dat je hier ook bent!! Hahaha, we hebben je goed aangstoken met het motorvirus he??!!
Kzie je gauw weer eens hier beneden langs hobbelen...

greeeetz, devil's girl
 
Hééééj boven buuf!!! Ik kan dit ook gewoon tegen je zeggen want je zit nu bij mij (de beneden buurman :+ ) aan tafel en ik heb heerlijk genoten van jou salade :9
Balen dat je geen motor hebt, maar AVZ en ik zijn er om je motor avontuur een goede start te geven! :]
En tot de tijd dat je wel een eigen bike hebt, welkom op de énige echte MF!! :) :] :)
 
Laatst bewerkt:
Hehe, eindelijk heeft ze zich voorgesteld.

Leuk dat je het toch nog even gedaan hebt :)
Hopelijk heb je een leuke tijd hier...

(Enne...ik ben dat helemaal niet naast je op die foto hoor :X )
 
Hehe, eindelijk heeft ze zich voorgesteld.

Leuk dat je het toch nog even gedaan hebt :)
Hopelijk heb je een leuke tijd hier...

(Enne...ik ben dat helemaal niet naast je op die foto hoor :X )


Nou, volgens mij staat Arckira nauwlettend in de gaten te houden wat jij
aan het doen bent.... })

Maar eeuuhhh, :} Bovenbuuf!!
Leuk dat je je hebt aangemeld en dat ik je al ken voordat je je hebt aangemeld. ;)

[me]Schetterbekkie weet alleen niet of Bovenbuuf zich Schetter nog kan herinneren.. :?
[/me]



:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan