as zaterdag masters off supermotard in belgie

rf_man

MF'er
21 feb 2002
63
0
Een tip...

Op 19 en 20 oktober supermotard in Arendonk. Met vele bekenden zoals Stefan Everts, Joël Smets, Werner Daemen, Marnicq Bervoets, Eric Delannoy, Jacky Mertens en anderen

het is op een rally circuit.

Het ergste is dat ik me heb op laten naaien en nu zelf ook mee doe.

Wie gaat er kijken?
 
kan ik hier ergens nog meer info over vinden, heb je iets van een folder die je ff kan scannen?
 
Zou je me kunnen vertellen waar dit ergens is in / bij Arendonk??


Glosso Circuit in Arendonk (vlakbij Turnhout) E34 vanuit Eindhoven, afrit 25 rechtsaf, ROTbaan volgen tot aan baan richting Arendonk (erg goeie baan) Die volgen tot je uit de bossen bent, daar wat verder aan de rechterkant: Eurocircuit Glosso :)
 
Was heel gaaf zeg..Ik heb veel foto`s die online gaan als ik tijd heb.

bij de 125 waren Patrick roos en Heiki vd Bergh top. Voor de eerste keer SM gereden en dan al 5 en 6! Maar ja dit zijn dan ook NK en EK rijders. :}

Bij de freestyle ging er ff wat mis en een van die gasten kwam na de bult vol op de grond terecht! Kwakte vol op zijn motor en ging even staan erna. Maar toen viel hij in het gras. :?

Bij de masters ging Everts eraf na een botsing met smets. Heeft zijn enkelbanden gescheurd geloof ik.

Ook was er een stunt show van drie fireblades!! :9~

Al met al geweldige dag. Zal eens kijken voor de foto`s
 
Bij de masters ging Everts eraf na een botsing met smets. Heeft zijn enkelbanden gescheurd geloof ik.

Ook was er een stunt show van drie fireblades!! :9~

Al met al geweldige dag. Zal eens kijken voor de foto`s
Geweldige dag en goed weer.
Everts heeft zich wel alleen onderuit getrokken zonder de schuld van iemand anders |(
Vond de stuntshow maar poverkes. Ik vind dat er op het M-F zeker zulke goede stuntrijders zijn :}
Ja, die Joël kan best aardig gas geven :}
 
Las op teletekst dat hij in botsing was gekomen vandaar...Heb het zelf niet zo kunnen zien, stond bij die brandweerwagen.

Alleen de entree was wel prijzig zeg: 20 Euro :? maar dan krijg je ook toprijders te zien natuurlijk. (En mr Bean!! :Z )
 
Laatst bewerkt:
het was moooi, en koud :( koele actie van mr bean, wat kan die gast een lachuh gezicht trekken! en stuntshow met die 3 honda's was zeer mooi, vooral toen ze met z'n 3'tjes op 1 motor een wheelie trokken, blijkbaar deden ze dit ook met 4 personen maar dat heb ik niet gezien.
 
Ben erg benieuwd naar de fotos.!!!

Ik heb meegedaan, heb je me niet zien vallen en zien starten enzo????

Ik reed op ktm 620

Maar het was een mooie wedstrijd !
 
dat is het mooi van super motard, geen schade dus.!
Was ook niet zon harde crash hoor, kwam uit een bocht
 
dat is het mooi van super motard, geen schade dus.!
Was ook niet zon harde crash hoor, kwam uit een bocht

Kijk, daarom wil ik ook een Supermotard (erbij), lekker op de bek gaan zonder dat je dat een maandsalaris kost.
 
Terug
Bovenaan Onderaan