Asfalt Zandvoort

Wat te doen om Luyendijk/BosUit veiliger te krijgen?

  • Nieuw asfalt voldoende

    Stemmen: 2 5,9%
  • Chicane na Kumho

    Stemmen: 5 14,7%
  • Bocht en grindbak opnieuw aanleggen

    Stemmen: 25 73,5%
  • Rijders beter instrueren

    Stemmen: 1 2,9%
  • 120km snelheidsbeperking

    Stemmen: 1 2,9%

  • Totaal aantal stemmers
    34
Post eronder van de MF-archiefmedewerker kun je volgens mij dan ook gewoon negeren.
Dat kan je die hele site van je dan ook wel,met die misleidende en verdoezelende teksten erin :Z
Zielige pop-ups,ze moesten eens weten.....
Burp....'kheb weer teveel wijn op,dan ga ik teveel en de waarheid zeggen :X
en dat doe ik niet....ik niet...hik...hik
 
:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z




Ik dacht dat het de bedoeling was om constructieve ideetjes aan te dragen om binnen de beperkte grenzen die er zijn Zandvoort veiliger te maken?

Dat die heuvel dit seizoen niet verplaatst wordt weet iedereen. Het probeersel van de pionnen bij het instuurpunt werkte goed, als je de filmpjes bekijkt in het 19 juli topic van zandvoort zie je dat het wel werkt.
Crashes voorkom je er niet mee, wel dat iemand de lijn vroegbinnen-vroegbuiten-bandenstapel neemt.
 
Tot zover dan weer de geslaagde aandachtssessie.
of waren dit de beloofde 'nuttige' bijdragen van de Pork aan dit onderwerp :?

Deze speurhond kruipt maar weer in zijn mand, heeft helaas niks nuttigs kunnen bespeuren ;(



Of heeft Pork van Tellingen nog wat met zijn telelens in de duinen gelegen en zien we die binnenkort als scoop in de Pulse (circuitfoto's zijn altijd welkom)? Je weet dat je tegenwoordig op het circuit kan trouwen?
 
Laatst bewerkt:
Nee ik heb niks meer en denk dat je die foto's niet zo leuk vindt hoor.
Verder lees ik liever wat we niet moeten doen en wat wel,ipv te zeggen "hoe komt juist hij eraan?"Dat werkt bij deze kwal averechts :+
Dus doe eens een serieus voorstel of ga op de blaren zitten,lijkt me geen moeilijke keuze...
En doe dat dan per mail,via dit medium is het nooit serieus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan