aso motorrijder

hij gaat nog net niet zeggen wat voor plantjes je echter de ramen moet zetten :X
ik had heel hard gelachen als mijn buurman dit zou zeggen :+
Hij ken wietplanten krijgeh!

Wij kijken trouwens uit op zijn klikoos, hebben we een schotje voor getimmerd...vondtie helemaal nie leuk...hehehe
 
Beste Worf,

Bedankt voor je schrijven inzake deze vervelende "motorkwestie"
Is het misschien mogelijk dat u een foto kunt maken van het voertuig op de daarvoor naar uw mening niet juiste plek.

Wellicht kunnen wij dan een objectief oordeel vormen.

Mvg,

R. Bokstra

De Gemeente
(afd. zonde van de tijd)
 
stoep heet dat, in het ABN
Trottoir in ABF




En nu zet die motorrijder zijn twee motorfietsen op twee regulier aangegeven parkeerplaats, waar meneer Worf altijd zijn koekblik stalde. :)
1 parkeerplaats, twee parkeerplaatsen PanRider....zo moeilijk kan dat nederlands toch niet zijn ???




Jah en wat had dit nu met af en toe rijders te maken?
Ben jij een af of een toe rijder ???

oeps :X :X ....of helemaal geen rijder ??



ik zou bijna een hekel krijgen aan alle mf-ers want worf heeft een echt zeikerig topic begonnen. gelukkig scheer ik alles nieet over een kam dus mf-ers ik heb jullie lief behalve worf dan.
Ik wacht erop dat iemand zoiets in een "zeikdepolitieaftopic" zegt :P

tot ik een ons weeg...


hoeveel is/was dat ook alweer...een ons :?



Nu vind ik Herr Worf een stille zeikerd B|

toch jammer, zo zie je maar dat gebrek aan communicatie leidt tot verandering van mijn mening tov zeikers. Ik had er nog zo een zin in. B|
Zeikerd.







Overigens is TS geen kloon, voor zover middels IP na te gaan......
 
Laatst bewerkt:
Ach zoo, u bedoeld niet Nederlandsch??

Als in: "Wie 's Neerlandsch bloed door den ad'ren vloeit
Van vreemde smetten vrij"???
Wien Neêrlandsch bloed door d'aadren vloeit
Van vreemde smetten vrij

Kan niet meer hè, mag de helft van de bevolking Nederland verlaten. :X
 
Volgende topic word dat je buurman je een blauwe heeft geslagen omdat je achterbaks achter zijn rug om moraalridder stijl de gemeente erop af stuurt en zijn speeltjes laat verwijderen?

Sommige mensen denken dat de straat hun eigendom is,wou zeker je tuintje doortrekken (cm pikken van de gemeente)?


:z
 
O, je bedoelt zeker Nederlands. :+
Eerst inhoudelijk reageren, dan mij terugpakken, da's veel leuker :P

Ik heb je express wat ruimte gegveen om wat te vinden, anders leek t zo zielig dat uuitgerekend jij op zo'n foutje gewezen werd.

Of was t nou extra... :?

of "met opzet"... :?

opzettelijk.. :?

Oké, ik heb mezelf klemgel*lt, jij wint :} :}
 
Zelf rijd ik fiets en auto en heb altijd een goed govoel gehad over motorrijders. Maar sinds er een nieuwe categorie motorrijders bij is gekomen veranderd dat snel. Ik bedoel de af-en-toe- rijder. Naast mij is er eentje komen wonen die zomaar 2 motoren op de stoep parkeert zonder rekening te houden met de geveltuinen. Toen ik hem er attent op maakte ging het direct van 'ik mag hier parkeren', een gesprek hierover was niet mogelijk. Dom natuurlijk want wat is het gevolg? Het gevolg van een dergelijk gedrag is minder tolerantie met motorrijders wat ik hoop ik niet al te lang te hebben en een briefje naar de gemeente vanwege het 'permanent' parkeren op de stoep en dat mag niet. Ook niet meer op de plek waar de motoren geen overlast bezorgen. Domme motorrijder dus want nu komt de gemeente de motoren verwijderen als hij dat niet zelf doet. Kun je zien hoe een non-communicatieve opstelling als een boemerang terug komt.



ik heb hier maar 1 ding op te zeggen


STUMPERT!!!!!!!!!!!!
 
Ben jij een af of een toe rijder ???

oeps :X :X ....of helemaal geen rijder ??

Whoehahahahaaaaa steeds weer diezelfde grappen en grollen. Creatief zijn ze niet bij de Nederlandse pliesiefors...
Nog 14 daagjes wachten...dan ben ik altijdrijder. :)

En ik zie nog steeds niet wat dit topique met af en toe rijders te maken heeft.
Iemand die dat wel ff kan uitleggen? (je kan ze ook nix vragen de heren in het blauw)
 
Gerrit maakt even gebruik van zijn recht om een mening te uiten:

Worf, je bent een eikel!!!

Ehhh, dit was een belediging.

Correctie:

Gerrit vindt je een eikel!!!
 
Het zal wel aan mij liggen...

Tsja, Amsterdam en geveltuinen...

Voor zover mijn kennis rijkt: Het parkeren van motoren mag officieel alleen in de daarvoor aangewezen parkeerplaatsen. (ik heb er in A'dam nu 2 geteld, 1 bij het CBR en 1 bij de roeivereniging bij de Berlagebrug) Daar passen elk ongeveer 4 motoren. De rest moet buiten Amstyerdam blijven wachten tot er plaats is.

Praktijk wijst uit dat parkeren op een plekkie voor een auto je terug komt naar een platte of tussen andere fietsen geplaatste fiets...

Vanwege de geveltuinen bij mij in de buurt (sorry geen fototoestel) heb ik mijn motor al 4 keer verplaats i.v.m. geveltuinen (rij tegels die verwijderd zijn tbv het plaatsen van eenjarige bloemen en klimplanten) aangewezen plaatsen voor deponeren van huisvuil (voordat me fiets door het grofvuil wordt meegenomen omdat die bedolven ligt onder de huisvuilzakken) en de extra toegevoegde fietsenstallingen (waardoor er erg weinig ruimte overblijft om zonder blokkeren een motorfiets neer te zetten). Nu rest mij alleen nog de dagelijkse ruzie met de brommeristie die dezelfde problemen heeft.

Na een gesprek met een buurman die ook moterfietst heb ik een antwoord voor heren/dames als Worf: voor 50€ per maand kan ik een stalling vinden, als u dat wil betalen stal ik hem binnen, heeft u er geen last meer van, interesse ???

Afijn, sluit nu die boel maar af, er is genoeg over die tuintjes gezeken, de eenjarigen reiken bijna mijn balkon (4-hoog)...
 
Terug
Bovenaan Onderaan