aso motorrijder

Jongens, niet op reageren. Is toch alleen maar om iedereen uit de tent te lokken.

We kunnen beter vragen of de Modjes even het ip-adres willen checken (Hewi?)

Ik moet toegeven dat ik flink aan het oefenen ben om een beetje mee te kunnen kletsen met mensen van jouw niveau .... maar dat ging alleen over het taal-technische aspect, en niet dat ik me tot dat zelfde niveau zou verlagen .... :+
 
Voor zover mijn kennis rijkt: Het parkeren van motoren mag officieel alleen in de daarvoor aangewezen parkeerplaatsen. (ik heb er in A'dam nu 2 geteld, 1 bij het CBR en 1 bij de roeivereniging bij de Berlagebrug) Daar passen elk ongeveer 4 motoren. De rest moet buiten Amstyerdam blijven wachten tot er plaats is.

kijk, dat zat ik me dus net af te vragen. zit theorie te leren en staat me bij dat ik toch ergens heb gelezen dat je niet op de stoep mag parkeren :?

juist, al gevonden :) "motoren mogen niet worden geparkeerd op het trottoir of op het voetpad"

(maar er staat niks bij over geveltuinen :X )
 
Ik vind het toch heel knap. Worf heeft één opmerking geplaatst (die nog eens knap onbegrijpelijk was ook...) en krijgt daar nu al 4 pagina's reactie op.
Dat doen niet veel hem na....... :} :}
 
Hey Worf, waarom vuur je niet gewoon wat fotontorpedo's af op die motor?

Ja idd, of ga op een planeet wonen waar mensen je wel aardig vinden (dus zonder Gerrit en Baksteen) en natuurlijk waar ze geen motoren hebben. Er zijn zo ongelooflijk veel planeten en zonnestelsels, moet je nu uitgerekend hier op aarde je geveltuin hebben???? Misschien moet je Scotty effe bellen of dat ie die vervelende buurman van je op kan stralen? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan