aso motorrijder

Worf

Rookie
7 sep 2004
2
0
amsterdam
Zelf rijd ik fiets en auto en heb altijd een goed govoel gehad over motorrijders. Maar sinds er een nieuwe categorie motorrijders bij is gekomen veranderd dat snel. Ik bedoel de af-en-toe- rijder. Naast mij is er eentje komen wonen die zomaar 2 motoren op de stoep parkeert zonder rekening te houden met de geveltuinen. Toen ik hem er attent op maakte ging het direct van 'ik mag hier parkeren', een gesprek hierover was niet mogelijk. Dom natuurlijk want wat is het gevolg? Het gevolg van een dergelijk gedrag is minder tolerantie met motorrijders wat ik hoop ik niet al te lang te hebben en een briefje naar de gemeente vanwege het 'permanent' parkeren op de stoep en dat mag niet. Ook niet meer op de plek waar de motoren geen overlast bezorgen. Domme motorrijder dus want nu komt de gemeente de motoren verwijderen als hij dat niet zelf doet. Kun je zien hoe een non-communicatieve opstelling als een boemerang terug komt.
 
Nou WORF wordt het nieuwe lachertje op de komende verjaardagen.

Heb de motor net 1 dag begint het gezeik al met de buren. laten we er nog maar een op drinken PROOST
 
Dus omdat je buurman zijn motoren op de stoep zet, en daar verder geen discussie over wil voeren heb jij een onsympathiek gevoel naar alle motorrijders :?

:Z :Z
 
Probleem lost zich vanzelf op wanneer er 2 busjes stoppen met totaal 12 man en niet 1 maar 2 moteren tegelijkertijd toe-eigenen.

Tja, iemand zei het al, elk nadeel heb z'n voordeel.
 
En voor deze opmerking heb je dus de moiete genomen om je aan te melden op mf???????pfffffffffffffff

mogen ze eerst in al die gemeentes wel es wat behoorlijks voor onze fietsen regelen om ' legaal' te kunnen parkeren.......
 
Het gevolg van een dergelijk gedrag is minder tolerantie met motorrijders

Beetje raar dat je door je buurman alle motor rijders hierop aankijkt ?

wat ik hoop ik niet al te lang te hebben en een briefje naar de gemeente vanwege het 'permanent' parkeren op de stoep en dat mag niet.

Hier snap ik ff niks van...

Domme motorrijder dus want nu komt de gemeente de motoren verwijderen als hij dat niet zelf doet. Kun je zien hoe een non-communicatieve opstelling als een boemerang terug komt.

Tja...
 
euuhhhhhhhhh, welkom dan maar. Je maakt jezelf direct heel geliefd.
Afgelopen weekend ben ik al mijn meubels onder de carport aan het zetten ivm nieuwevloerbedekking. Ik heb geen zin om mijn motor drie straten verderop te zetten dus zet hem even op de stoep. Komt er zo'n fossielosaurus langs die lekker begint te schelden. Vriendelijk zeg ik hem nog dat we aan het verhuizen zijn, maar dat was helemaal niet nodig vond hij. |(

vond het een vriendelijke man. :+
 
Worf heeft me net gemaild met de vraag of dit topic kan worden gesloten, tevens wil hij graag worden gebanned

ik heb hierop gereageerd door hem te vertellen dat ik (gelukkig) geen Mod ben maar dat ik er vanuit ga dat de modjes deze zaken zo spoedig mogelijk zullen regelen.




:X :+
 
Heeft weinig met motorrijders te maken dit..meer met mensen die wel of niet rekening houden met een ander.
 
Welkom op M-F :)

Maar je hebt gelijk hoor... zitten een hoop aso's onder motorrijders. Moet je kijken hoe ze zich soms in het verkeer gedragen. Houden zich totaal niet aan snelheidsregels e.d. :(

[me]Fastcruiser is blij dat hij soms ook als aso hardrijder etc. bestempeld wordt... daar ben je motorrijder voor ;) [/me]
 
Jongens, niet op reageren. Is toch alleen maar om iedereen uit de tent te lokken.

We kunnen beter vragen of de Modjes even het ip-adres willen checken (Hewi?)
 
Ik zou u graag verwijderen van M-F
Waarom? Lachen toch? ;)


1
Maar sinds er een nieuwe categorie motorrijders bij is gekomen veranderd dat snel. Ik bedoel de af-en-toe- rijder.

2
Naast mij is er eentje komen wonen die zomaar 2 motoren op de stoep parkeert zonder rekening te houden met de geveltuinen.

3
Het gevolg van een dergelijk gedrag is minder tolerantie met motorrijders wat ik hoop ik niet al te lang te hebben...
1
Die 'categorie' is er al heel lang, langer dan jij oud bent. :?

2
Foei toch B|

3
Jij hoopt niet te lang tolerant gedrag te hebben tegenover motorrijders? B|
Hoe dat zo? :?
 
Laatst bewerkt:
wat bedoelt worf hiermee : "op de stoep parkeert zonder rekening te houden met de geveltuinen"

a- niemand kan meer in zijn tuin.
b- past niet in het straatbeeld
c- de stoep is eigenlijk een tuin
d- bij het parkeren tast de motorrijder de geveltuin aan.
e- niemand kan meer over de stoep lopen

in geval van a,c,d,e geef ik meneer worf gelijk.
in geval van b vind ik het maar dom
 
wat bedoelt worf hiermee : "op de stoep parkeert zonder rekening te houden met de geveltuinen"

a- niemand kan meer in zijn tuin.
b- past niet in het straatbeeld
c- de stoep is eigenlijk een tuin
d- bij het parkeren tast de motorrijder de geveltuin aan.
e- niemand kan meer over de stoep lopen

in geval van a,c,d,e geef ik meneer worf gelijk.
in geval van b vind ik het maar dom


In geval a en d
krijgt ie van mij gelijk, in de andere gevallen moet ie opbokken

b - daaaaaaaaaag
c - jammer dan, dat ding moet ergens staan
e - ligt toch een straat naast :+
 
En nu zet die motorrijder zijn twee motorfietsen op twee regulier aangegeven parkeerplaats, waar meneer Worf altijd zijn koekblik stalde. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan