Asociaal dure MV Agusta

Okay let me rephrase that....

ik denk niet ik kan me niet voorstellen...

:-)Kennen is een groot woord, maar er lopen hier wat collega's rond met wat meer geld dan gemiddeld zeg maar (paar motoren, jaguars, etc) werken nog omdat ze het leuk vinden. En kan me niet voorstellen dat die zoiets kopen.

Het zou je verbazen denk ik hoeveel ordinairy Joe's er zijn die stiekem toch wel verdomd rijk zijn, maar dat dus NIET zo overdreven showen.

Probleem is een beetje met dit soort dingen is dat het handjevol rijke schreeuwerds genoeg schreeuwen voor 10 man, en dan lijkt het alsof alle beterbedeelden zich zo gedragen.

Maar ja blijft kansloze discussie, zou gauw ik de staatsloterij win laat ik je weten of ik hem bestel, maar acht de kans heeeeel erg klein :P



Gozer, kijk eens naar je ondertitel, je geeft het zelf al aan....
 
voor dat geld had ik een motor met turbinemotor gekocht... geen versnellingsbak, en gaat als een banaan :D
 
voor dat geld had ik een motor met turbinemotor gekocht... geen versnellingsbak, en gaat als een banaan :D

Idd, dan heb je in ieder geval een 'gaat 'ie geen 400 km p/u, dan krijg je je geld terug garantie' *D

@Darkman; De Ducati Desmodeci is een zgn. V4 en produceert (als ik me niet vergis) zo'n 220 pk.
 
off topic modus

Cool maakt porsche ook motoren tegenwoordig, heb je een fotootje?

kiek moar

full


verder meld wikipedia:

In 1980 ontwierp Ferdinand Alexander Porsche een motorfiets op basis van de Yamaha SR 500. Het bedieningsgemak van deze "motor voor 1990" stond voorop. Koppeling en versnellingsbak werkten automatisch, er kwam een startmotor op en de rem werd alleen via de voet bediend. Porsche noemde het prototype AMK (Alternatives Motorrad Konzept).


ook op Motor freaks hebben ze dat

Motorfreaks: Porsche in de MotoGP?

off topic modus uit

p.s ik ben geen motor en porsche fan _O-
 
Laatst bewerkt:
Het bedieningsgemak van deze "motor voor 1990" stond voorop. Koppeling en versnellingsbak werkten automatisch, er kwam een startmotor op en de rem werd alleen via de voet bediend.

:X

Die gasten snappen blijkbaar niks van motoren. Een motor maak je niet voor het bedieningsgemak, met een automatische koppeling enzo :X
 
Ok, we zijn er in ieder geval bijna allemaal over uit dat het veel te veel geld is voor een Agusta die er bijna hetzelfde uitziet als een gewone F4S. Wat zou je dan voor de 118.000 euro kopen als je het allemaal in 1x op moest maken aan duur speelgoed *D

Mijn lijstje:

1. Ducati Desmodeci
2. Ariel Atom
3. Abonnement bij Toys for Boys
 
Zoiets dus?

[afbeelding]

Best leuk :9


carbon onderdelen waarvan de helft overspoten is :? leuk is anders...
als je toch een sport motor wilt, kan je dan best een R1, GSXR, ZX10 ofzo kopen en nog oppimpen met leuke spulletjes... je kan zelfs de 3 bovenstaande kopen en oppimpen en je hebt nog geld over
 
Hmmm ik denk dati k over de 118k zou gaan wss...

Yamaha R7
Mille SP
Bimota Vdue
Duc 998R
MV F4 1000 AGO
Mondial Piega
Benelli Tornado Tré ( de limited eh :) )

daar zou ik mijn garage al mee beginne vullen })
 
Motor zelf is niet zo duur dacht ik... horloge en de jas die je er 'gratis' bij krijgt kosten nog al wat :+
Gewoon naar de dealer gaan en zeggen dat je de jas en het horloge niet hoeft te hebben... krijg je de bike zo mee :Y :Y

Wordt wel vervelend elke keer die verniewende look van de mv agusta's :Z
 
je moet wel zeggen, hoe kan je iets dat perfect is nog beter maken?

die looks :9~ , alleen die 4 cilinder eh... :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan