Asociaal rijgedrag van groepen motorrijders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zou je diep moeten schamen als je op R1 van een vrachtwagen GSX1100F verliest _O-


Maar ik durf die uitdaging wel aan te nemen. Maar alleen als het zwaar stormt. Zullen we eens zien wie de wijfjes zijn _O-
die wedstrijd mag je met jezelf aan want zo te horen heb je nog veel te leren over motorrijden....

Trouwens snap je de definitie van het woord sarcastisch niet?...of zijn de letters te klein :+
 
Laatst bewerkt:
ik zet in op mr hawkeye!

jezus die man is snel
ik zet ook in op mr hawkeye, want ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat die Marf helemaal niet kan rijden :+

Marf doet trouwens niet mee met racen op de openbare weg tegen anderen... :W
 
Laatst bewerkt:
Imooi verhaal..


verkeer is een samenspel tussen verkeersdeelnemers. Als de een de ander de ruimte gunt, loopt deze dus zelf minder risico. Als de ander snel inhaalt op stukken waar in mogelijk is er geen probleem. Mensen creeren hun eigen problemen.
Blijkbaar vormt je groepje een dusdanig blok op de weg waardoor andere bestuurders je willen inhalen, om welke reden dan ook. En blijkbaar halen de mensen die sneller willen je in op een plek waar je dat niet verwacht had. Slechte interactie en preventief rijden van allemaal.

Zo is het verkeer iedere dag in Nederland...

boeiend.
 
verkeer is een samenspel tussen verkeersdeelnemers. Als de een de ander de ruimte gunt, loopt deze dus zelf minder risico. Als de ander snel inhaalt op stukken waar in mogelijk is er geen probleem. Mensen creeren hun eigen problemen.
Blijkbaar vormt je groepje een dusdanig blok op de weg waardoor andere bestuurders je willen inhalen, om welke reden dan ook. En blijkbaar halen de mensen die sneller willen je in op een plek waar je dat niet verwacht had. Slechte interactie en preventief rijden van allemaal.

Zo is het verkeer iedere dag in Nederland...

boeiend.


Idd. :)
 
ik zet in op mr hawkeye!

jezus die man is snel

Pfft straks haal ik ze nog in terwijl ik in mijn invalidekarretje rij.


En ik zweer je als ik zo'n ding heb ga ik op 2 wielen kneedownend boodschappen halen bij AH.
 
Laatst bewerkt:
ik zet in op iedereen behalve mister Hawkeye.... die vent moet eerst eens een keer dat anker binnen halen voordat hij gaat tuffen :X






;) neem je volgende keer weer bastognekoeken mee :P ;)
 
ik zet in op iedereen behalve mister Hawkeye.... die vent moet eerst eens een keer dat anker binnen halen voordat hij gaat tuffen :X






;) neem je volgende keer weer bastognekoeken mee :P ;)
moet jij zeggen volgens mij zouden wij nog naar de maasvlakte gaan als ik me nieuwe fiets had })
 
moet jij zeggen volgens mij zouden wij nog naar de maasvlakte gaan als ik me nieuwe fiets had })
ik schep daarom ook niet op ;)

is goed, gezellig! ben wel benieuwd naar die fiets van je! heb hem nog steeds niet gezien -O-
wel rustig rijden, net een invordering gehad :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan