Asociaal rijgedrag van groepen motorrijders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerlijk gezegd denk ik dat mr zed gisteren maar 4 keer sex heeft gehad.


Begrijp me niet verkeerd hoor maar dat heb ik dan ook altijd de volgende dag. :+
 
Laatst bewerkt:
pFft gisteren nog een groepie van die ducs... op "snelle motoren"

Nou mooi dat ik er tussendoor knalde


Dat gelul over die 2 cylinder ducs is zwaar overdreven. Heb ze ff aan mn uitlaat laten snuffelen met die die ouwe gsx1100F.


Gassies konden echt niet rijden _O-


Echt van die franse slakken vreters met imitatie pasta er door heen
Eh.... Ok... :? :z
 
Blijft een onderwerp waar je niet uitkomt....

Gisteren ook weer de nodige 'verbazingen' gezien.....

1:
supersport

2:
chopperrijders )
bij situatie 1 gaat het je te hard, en in situatie 2 niet hard genoeg, zo zie je maar weer, iedereen geniet op een andere manier...leven en laten leven is dan ook de boodschap die denk ik het beste past bij dit afzeiktopic!!

aan de TS: snap best dat je je af en toe ergerd aan dingen...doet elk mens wel eens, maar doodsverwensingen maken roept altijd allergische reacties op...(en inderdaad geld dit ook voor de hoepels die dat naar jou doen in dit topic) daarmee maak je je argumenten direkt monddood of die nou redeleijk waren of niet!
 
Niks geilers dan op een ouwe gsx1100f die zogenaamde supersports helemaal zoek rijden op die dijken.

Daar irriteer ik me pas aan! Let wel zon nieuwe supersport heb ik niet voor mezelf over. Maar ik heb wel zoiets als ik zon slak zie rijden op zon nieuwe fiets.


Give it to me! Paarlen voor de zwijnen.

Eigenlijk rij ik ze helemaal zoek uit een soort nijdige afgunst.


Let wel wat is er erger dan iemand op de nieuwste supersport voor je die een paar bochten voor je verziekt?

Man dan sta ik in standje bloodhond.

Ik knal dat soort gasten dan ff lekkha asociaal voorbij onderwijl schreeuwend in mn helm ...fucking OMO!!!!!!!!!!!!!!1
 
Leven en laten leven... maar ja die buien hé _O- _O- _O- _O-


Geldt niet voor die wielrenners... die semi gele bollen truien..die zijn pas irritant. en die skaters in van die kloteknelpakkies...
 
Laatst bewerkt:
Het loopt al lekker vol hier.
Ik wil op deze plaats nog een anekdote kwijt:

vorig jaar reden wij een toertocht met ongeveer 35 motoren. Er was ook een jongen op een vlammetje nieuwe R1 bij, compleet met R1 pak, Rossi replica helm e.d. 's Morgens zat hij nog op te scheppen over hoe goed hij wel reed en dat hij een week eerder nog een nieuwe Fireblade totall loss gereden had op het circuit....

Nou een paar uurtjes later reed meneer achteraan in het rijtje en moest iemand van de organisatie achter hem blijven rijden, omdat meneer het tempo niet kon bijhouden...;-)
Pijnlijk......en genant... Na de middag hield hij het maar voor gezien en reed alleen naar huis....

Dit soort figuren zouden er beter aan doen, eerst eens een kleiner fietsje te kopen en rijden te leren......
 
Het loopt al lekker vol hier.
Ik wil op deze plaats nog een anekdote kwijt:

vorig jaar reden wij een toertocht met ongeveer 35 motoren. Er was ook een jongen op een vlammetje nieuwe R1 bij, compleet met R1 pak, Rossi replica helm e.d. 's Morgens zat hij nog op te scheppen over hoe goed hij wel reed en dat hij een week eerder nog een nieuwe Fireblade totall loss gereden had op het circuit....

Nou een paar uurtjes later reed meneer achteraan in het rijtje en moest iemand van de organisatie achter hem blijven rijden, omdat meneer het tempo niet kon bijhouden...;-)
Pijnlijk......en genant... Na de middag hield hij het maar voor gezien en reed alleen naar huis....

Dit soort figuren zouden er beter aan doen, eerst eens een kleiner fietsje te kopen en rijden te leren......

Ik vind dat er een wet moet komen dat dat soort gasten direct hun motor moeten inleveren bij de oudere ervaren garde.


Daarnaast vind ik dat je een motor waard moet zijn... een soort selectieprocedure.
 
Laatst bewerkt:
Hawkeye, anders open je ff een topic "De ervaringen van Hawkeye, van arrogantie van medeweggebruiker tot zijn eigen" en houden we het hier even on-topic...
:^
plus dat ik nog best wel even een stukje dijk met meneer Hawkeye wil rijden hoor }) :j
kijken wie zichzelf het eerste een ongeluk kan rijden :W
(even voor de duidelijkheid...dit was dus sarcastisch bedoelt :+ )
 
Laatst bewerkt:
:^
plus dat ik nog best wel even een stukje dijk met meneer Hawkeye wil rijden hoor }) :j
kijken wie zichzelf het eerste een ongeluk kan rijden :W
(even voor de duidelijkheid...dit was dus sarcastisch bedoelt :+ )


Je zou je diep moeten schamen als je op R1 van een vrachtwagen GSX1100F verliest _O-


Maar ik durf die uitdaging wel aan te nemen. Maar alleen als het zwaar stormt. Zullen we eens zien wie de wijfjes zijn _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan