Asocialiteit van de rijscholen (auto)

Tafkaf

MF veteraan
17 mrt 2003
8.365
0
Best
Vandaag gebeurde het meest associale wat ik ooit heb meegemaakt :(

Ik reed terwijl het onderhand stormde en ik dus zeiknat werd en de weg glad was tussen een stoplicht-rij door en toen werd ik afgesneden door 1 of ander rijinstructeurtje van de anwb rijschool.... |( nou heb ik toch al geen hoge dunk op van deze debielen die geen les of voorbeeld kunnen geven maar toen die erna ook nog ging snijden en lomp met 1 handje aan het stuur ging gebaren (wat is er met 10 over 2 gebeurd) dacht ik terwijl ik alle aandacht bij de weg moest houden.......wat een !@#$%^&

De vraag........ wat is er tegenwoordig met het verkeer aan de hand ik bedoel deze moest een voorbeeld geven.... (er zat gelukkig geen lesser naast)
 
zoiets is me laatst ook opgevallen. ik zat naast m'n pa in de auto en toen werden we gewoon KEIHARD afgesneden :( op de snelweg en we konden nog net uitwijken.
ik dacht in eerste instantie dat het een beginnersfout van een leerling was, maar er bleek maar een gozer in te zitten |( lekker voorbeeld...
 
(wat is er met 10 over 2 gebeurd)

eh... nou niets, het is toch 10 over 10... of 10 voor 2 :-)

maar je hebt gelijk. rij je in een herkenbare bedrijfsauto (zeker anwb) dan moet je je gedragen (eigenlijk altijd) maar dan helemaal natuurlijk
 
Jep maar moest het gewoon van me afschrijven ach ja het weer word beter hopelijk de mobilisten dan ook.... :)
 
Oo... cool topic... :P
Gisteren reed ik hierzo door de wijk heen met een normale snelheid, staat er na een BLINDE bocht een lesauto stil op de weg. Madam de rijinstructrice was al uitgestapt (zeker om iets van huis te halen oid) en de leerlinge zat nog achter het stuur. Auto had geen lampen aan, geen alarmlichten aan, rem niet ingetrapt en het was kloteweer...

Lekker bezig |( |( |( .
 
Instructeurs rijden meestal als gekken als er geen leerling naast hun zit... kom ik vaak genoeg tegen :(

Lui denken schijnbaar dat ze het allemaal wel weten, maar in werkelijkheid zijn het asociale hufters in het verkeer.
 
Kijk het is heel eenvoudig. Ze kunnen dan misschien wel goed vertellen hoe ze moeten rijden maar dat wil niet zeggen dat ze een knappe rijopleiding hebben gehad. Dus kunner er een hoop net zo beroerd rijden als hun leerling, het nadeel is dat ze denken dat ze het kunnen. en ze rijden toch maar in een auto van de zaak
 
kan ik me wel voorstellen.... de hele dag met die kneuzen in je auto... dan moet je je frustraties toch kwijt....

maar ik ben gelukkig geen instructeur...
Inderdaad. Daarom leef ik me ook uit in de lesauto. 140 is geen uitzondering. Dan heeft die instructeur aan het eind van de dag ook minder de behoefte om te scheuren ;)
 
Nah '( zo beroerd rij ik ook weer niet :P

En daarom heb ik dus een magneetbord op mn auto })
Laatste leerling en hup bord eraf ;)
 
Ik ga in JUNI lessen met zo stom Koekblik

Ik heb voormezelf allang besloten voor motor rijders ruimte te geven... en zeer zeker afstand te houden en nie op zijn wiel te gaan plakken...

Of me instrukteur t nu wel of niet goed vind
bevalt t hem nie
zoek ik wel een ander die meer verstand en gevoel heeft

Chrisje
 
Nah '( zo beroerd rij ik ook weer niet :P

En daarom heb ik dus een magneetbord op mn auto })
Laatste leerling en hup bord eraf ;)
Beste Daisy was ik ook niet van plan O-)
Over mijn eigen L ook niets dan Goeds :} :} :}
Het probleem zijn de : "ik ben stoer, snel niet echt,niet mijn auto rijders" ....en sorry maar als de L der nog op zit moet je je niet als een L#L gaan gedragen...
 
10 voor 2 ?

Ik rij altijd linker handje op twaalf uur, rechter op de versnellingspook beetje scheef hanguh en sjezen maar.

Deed het zelfs op m'n examen (omdak nix anders gewend was...zitter keihard ingebakken '( ) en dat heeft me wel een puntje gekost ;)

Verder geef ik uiteraard bikers de nodige ruimte...als ik ze zie |(
 
bekijk het zo....rijschoolblikken hebben een extra spiegel om je op uit te leven O-) })

Ehm, die extra spiegels zitten in de auto. :P

Op woensdag 21 mei 2003 09:51 schreef Deurmat het volgende:Hoe zit dat eigenlijk met motor-instructeurs? ;)
Ik ken een motorrij instructrice die, toen ze haar vriend voor het eerst achterop de motor had, met de motor van een trap (van de dijk) afreed... Expres... })

Dus... :+
 
Laatst bewerkt:
[...]
Ik ken een motorrij instructrice die, toen ze haar vriend voor het eerst achterop de motor had, met de motor van een trap (van de dijk) afreed... Expres... })

Dus... :+

De mijne stapte zat achterop bij zijn vriendin en viel er aan alle kanten zogenaamd vanaf.... :) maar ja van de andere kant zo gaf hij ook les (al grappend en grollend dan he )
:} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan