Assen 18 aug. Camping?

Fazerracer

Die hard MF'er
13 apr 2004
642
0
Strijen
Zaterdag 18 September staat er weer een ZAC-race gepland.

Weet iemand of er in Assen of omgeving overnacht kan worden?
Ik denk dan aan misschien wel de 'beroemde TT motorcamping' maar misschien zijn er ook wel alternatieven of jullie weten?

Telefoonnummer van de camping????

Ik hoor graag.
 
Ja ik sta er dan ook waarschijnlijk wel... 4 uur opstaan thuis om dan naar assen te karren is toch ook wel vroeg :P
 
camping witterzomer in witten ligt zeg maar aan de andere kant van TT circuit is nog geen 5 minuten rijden vanaf de paddock
 
DAN IS HET LEKKER DRUK DENK IK?? HELEMAAL OP TIJD KOMEN VOOR EEN GOED PLEKKIE??
:P
Camping Wittenzomer is oke maar je kan net zo goed op de paddock slapen want dan kan je alles laten staan voor de volgende dag wat erg makkelijk is. Dus je wordt wakker naast de inschrijftafel ;)

Met de drukte valt het wel mee tov van de KNMV-cup en het ONK. Maar het viel mij op dat er met de ZAC van 4aug. op assen erg veel mensen de dag ervoor kwamen en er dus bleven slapen. Veel meer dan op Zandvoort! Laatst dus op Assen wat het er bijna net zo druk op de paddock als bij de KNMV-cup.
 
Laatst bewerkt:
De kans op een BBQ zal wel tegen vallen met dit weertype denk ik????...........

Shit zooi!!
Maar wat nu valt, valt dan niet, en Assen is veel beter in de regen te rijden dan Zandvoort denk ik. :+
 
We zijn er ook, met de bus bbq en wijn (mag van mijn arts ;) )

We zijn er helaas niet! :( :( :(

Vanwege de bloedverduners dat ik iedere dag moet slikken is het niet verstandig om te racen. De kans op de verwonding is redelijk groot en mijn bloed is zodanig verdund dat door een klap mijn organen spontaan zullen gaan bloeden en dat zou einde oefening voor mij betekenen.


Maar ja, het is niet anders ;( , een 1/2 jaar wachten :(
 
Tjonge klote man :( Maar dit is dus mijn kans om je een keer terug te pakken..........1 klap en..........sorry grapje. Ik hoop natuurlijk dat je goed hersteld en dat het nooit meer terug komt!!!!!!!!!
 
We zijn er helaas niet! :( :( :(

Vanwege de bloedverduners dat ik iedere dag moet slikken is het niet verstandig om te racen. De kans op de verwonding is redelijk groot en mijn bloed is zodanig verdund dat door een klap mijn organen spontaan zullen gaan bloeden en dat zou einde oefening voor mij betekenen.


Maar ja, het is niet anders ;( , een 1/2 jaar wachten :(

Dat zijn geen berichten.... sterkte! Hoop dat het volgend seizoen allemaal weer goed is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan