Assen 5 augustus, overnachten?

tjb

Rookie
29 jul 2003
1
0
haarlem
5 augustus wordt voor mij de eerste keer op Assen, aangezien ik uit Haarlem moet komen wil ik op 4 augustus afreizen. Daarom zou ik graag willen weten welke overnachtingsmogelijkheden er zijn. Is er een camping of iets dergelijks waar meer rijders staan? :Z
 
Gewoon je tentje opzetten in de paddock,doet iedereen.
Wel liefst voor 23uur het terrein oprijden.

Yep, tentje kan. Caravan of truck ook, al dan niet met feesttent.
Er is electriciteit voor ieder beschikbaar (220/380, eurostekker), water en toilethok met douche.
En, alles is bij de prijs van de race in!
 
Interesse om een pitbox te delen? Kost € 75 maar is het wel waard:
- je mag er officieel niet in overnachten O-) (hint ...)
- de motor staat s'nachts veilig binnen
- overdag heb je een pitbox ter beschikking, met alle voordelen vandien

Als we met minstens 4 zijn om de kosten te delen ben ik van de partij!

(Nog één detail; iemand moet voor 18h ter plaatse zijn om de sleutel af te halen ... ==> Elduco; interesse? Herman? ...)
 
Interesse om een pitbox te delen? Kost € 75 maar is het wel waard:
- je mag er officieel niet in overnachten O-) (hint ...)
- de motor staat s'nachts veilig binnen
- overdag heb je een pitbox ter beschikking, met alle voordelen vandien

Als we met minstens 4 zijn om de kosten te delen ben ik van de partij!

(Nog één detail; iemand moet voor 18h ter plaatse zijn om de sleutel af te halen ... ==> Elduco; interesse? Herman? ...)


Ook IN de pitbox je tentje meenemen.
 
Het Elduco circus reist de komende week door de Benelux. Komt dat zien op een circuit dit bij u in de buurt. Assen, Zolder, Francochamps..... Maximaal :] die Eddy
Woehoe! :+ En stopt het circus maandagavond in Assen met de intentie een pitbox te gebruiken of niet????!!
 
Nou Dirk ik stop wel in Assen maar ik kan denk ik in een heerlijk bed slapen bij Herman! :z
Als dat niet gaat dan slaap ik in de Auto , dat aan/uitlicht deed mijn nachtrust geen goed .
CU later
 
Terug
Bovenaan Onderaan