Assen 8 augustus

HansGSX-R

MF veteraan
1 nov 2001
6.243
51
Vandaag heb ik de uitnodiging binnengekregen voor 8 augustus. Ik ga gridtimesessies rijden, maar er wordt ook gewoon gereden.

Nog meer MF-ers op Assen ?
 
Hotel Westerburcht in Westerbork is 15 min van circuit en goedkoper dan v/d Valk.
Wel 1 a 2 dagen van te voren boeken want dan kan je ,m voor 50,- euro krijgen
inclusief ontbijt.(2 pers)
Heb ik afgelopen zondag gedaan en was goed bevallen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zag net dat het al om 7:30 begint :? da's 5:30 de deur uit hier tenzij ik daar ergens een hotel neem. Hoe doen jullie dat ?
De avond ervoor naar Assen, zo dus:
full
 
Op woensdag 23 juli 2003 22:37 schreef Eddie het volgende:
..., maar lees net op Jurgen's site dat Idol Jim ook komt :r

Moest erg lang nadenken en zoeken op Google om erachter te komen wie "Idol Jim" is :+
Maarre... die komt toch op 3 augustus naar de rizzla racing days, en niet op de 8e ?
 
Laatst bewerkt:
Ik zag net dat het al om 7:30 begint :? da's 5:30 de deur uit hier tenzij ik daar ergens een hotel neem. Hoe doen jullie dat ?

Gewoon een hotelletje pakken, doe ik ook. Alleen moet ik nog ff kijken hoe ik het ga doen, neem mijn circuitfiets mee op de aanhanger, dus wat lastiger parkeren.
 
Zo, klaar om morgenochtend af te reizen naar Assen.
Wordt de eerste keer met de SRAD, ben benieuwd.

circuit1.jpg


circuit2.jpg


circuit3.jpg
 
Op donderdag 07 augustus 2003 20:38 schreef Haga-San het volgende:En warm.... dat gaat ie het ook hebben!!
Good Luck.

Zal inderdaad warm worden, wordt veel drinken. Gelukkig in de auto met airco terug ;)
 
Gewoon een hotelletje pakken, doe ik ook. Alleen moet ik nog ff kijken hoe ik het ga doen, neem mijn circuitfiets mee op de aanhanger, dus wat lastiger parkeren.

zo hans das een mooie circuit bike veel plezier ermee...
enne doe aub voorzichtig

trouwens staat die motor zo wel stevig op de aanhanger?

ik zou hem persoonlijk in het midden hebben gezet maar zal wel kunnen zo.

nou veel plezier morgen :] ik hoor van de week wel hoe het was..
 
zo hans das een mooie circuit bike veel plezier ermee...
enne doe aub voorzichtig

trouwens staat die motor zo wel stevig op de aanhanger?

ik zou hem persoonlijk in het midden hebben gezet maar zal wel kunnen zo.

nou veel plezier morgen :] ik hoor van de week wel hoe het was..

Kan niet in het midden, da's de oprijgoot. Maar je hoort het volgende week wel (woensdag ofzo, eerder ben ik er niet).
 
Vandaag heb ik de uitnodiging binnengekregen voor 8 augustus. Ik ga gridtimesessies rijden, maar er wordt ook gewoon gereden.

Nog meer MF-ers op Assen ?
Als het wat koeler was had ik komen kijken(rijden) :9 .
Maar ieder geval succes met de nieuwe fiets en veel plezier.
Maar da ga wel lukke denk :) .
 
Veel plezier en mooie racer heb je Hans. :) [me]Revolution had ook een oogje op dat ding :+ [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan