Assen Amsterdam via binnenwegen??

flapmeth41

MF'er
2 jul 2004
173
0
Assen (de motorstad)
Hey iedereen,

Ik ben van plan om vrijdag op de motor naar de motorrai te gaan (vanuit Assen, en ja, ik moet nog bij mijn pa achterop |( maar daar is ook niks aan te doen)
Nou heeft mijn pa gevraagt als ik even wil uitzoeken hoe we het beste richting amsterdam kunnen. Zo min mogelijk snelweg natuurlijk *D , heeft iemand dit al eerder geprobeerd/uitgezocht en weet iemand nog een paar mooie wegen die we niet mogen missen??
kortom kan iemand mij een paar tips geven, over hoe we over binnenwegen naar amsterdam kunnen rijden??

Alvast bedankt
Michel :]
 
kdoe het altijd...
lelystad, dronten, kampen, genemuiden, meppel, n371

is een beetje de zelfde route als ik in gedachte had

assen smilde meppel kampen dronten lelystad enkhuizen hoorn purmerend amsterdam

dan zou je helemaal geen snel weg hoeven te rijden
 
is een beetje de zelfde route als ik in gedachte had

assen smilde meppel kampen dronten lelystad enkhuizen hoorn purmerend amsterdam

dan zou je helemaal geen snel weg hoeven te rijden

Je kunt em nog leuker maken. Niet naar Meppel via Smilde, maar via Veenhuizen (denk om traject controle)naar Donkerbroek, weg oversteken, dan naar Olderberkoop, Noordwolde, Frederiksoord, richting Havelte en Meppel. Vanuit Meppel zelfs binnendoor naar Emmeloord, Urk, Ketelbrug over, en dan direct weer de weg af, via Enkehuizen, binnendoor richting A'dam. Het is iets om, maar wel een mooie route.

Veel plezier
 
Wij rijden de laatste jaren via Oosterwolde/Wolvega/Emmeloord en dan de A6 Muiden-A1 Amsterdam.Tot de RAI is het zo'n 2-2,5 uur rijden.
Heb je ook nog een stuk (Emmeloord-Muiden)waar je een beetje door kan rijden.
:] :] :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan