assen en controle??

R6 Yamaha

Die hard MF'er
6 dec 2004
834
0
Zuid Holland
Zaterdag naar assen nou hoor ik her en der dat er redelijk wat controles zijn o.a. op Db's is het nou ook zo dat de politie je uitlaat in beslag neemt?
Verhaal ving ik ergens op en hoop dat het grote onzin is if not '(
 
Je kunt het er op gokken.... O-)

Ben vorig jaar ook geweest met mijn open uitlaat maar toen geen last gehad, misschien te druk met anderen :?

Dit jaar zullen we wel zien of we weer zonder gele papiertjes thuis komen..... 8-)
 
Heb wel gehoord dat men daar je uitlaat in beslag kan nemen. Vandaag ben ik zelf met een groepje naar Assen geweest en van de de groepsleden heeft speciaal zijn db-killer in zijn uitlaat gezet. Er waren zeker wat controles vandaag, maar waarop precies gecontroleerd werd weet ik niet. Ik zou in ieder geval geen risico nemen. Zelf ben ik de gelukkige eigenaar van een Remus demper met keurmerk dus had niets te vrezen :)
 
mja ik van een BOS GP-1 demper en wil hem liever niet op het spel zetten.
ja das een dilema kaartje verspillen of een uitlaat van €550,-
 
mja ik van een BOS GP-1 demper en wil hem liever niet op het spel zetten.
ja das een dilema kaartje verspillen of een uitlaat van €550,-

Misschien met ander vervoer naar het circuit gaan?
Je laat de TT van Assen toch niet aan je voorbij gaan door wat controles |(
 
Via marktplaats ben je er zo vanaf. Mare als je echt niet anders kan zou ik via een binnendoor route rijden. Ik weet de plaatsnaam niet helemaal meer, maar je kan binnendoor via route leeuwarden en dan zo'n 7 km van nieuwleusen kun je binnendoor langs allemaal kanaaltjes. Daar heb ik geen controle gezien. Staat ook een leuk restaurantje waar veel motorrijderes nog even wat gaan drinken.
 
Ja dat had je ook helemaal niet kunnen verwachtten dat ze zouden gaan controleren.

Misschien gaat het zelfs nog wat waaien ook, daar wel rekening mee gehouden 8-) :z
 
Via marktplaats ben je er zo vanaf. Mare als je echt niet anders kan zou ik via een binnendoor route rijden. Ik weet de plaatsnaam niet helemaal meer, maar je kan binnendoor via route leeuwarden en dan zo'n 7 km van nieuwleusen kun je binnendoor langs allemaal kanaaltjes. Daar heb ik geen controle gezien. Staat ook een leuk restaurantje waar veel motorrijderes nog even wat gaan drinken.

Via norg kan ook, allemaal wegen waar gewoon gebrek aan ruimte voor een controlle is.
 
Op de dag zelf staan ze er echt niet hoor ! Het is elk jaar hetzelfde liedje
de dagen voor de zaterdag staan ze fiks te checken.
 
Je komt ze onderweg wel tegen met der flitskast...maja die zie je ook wel 4 km van tevoren staan...en kwa db's doen ze echt niet moeilijk hoor...had het vorig jaar ook toen ik een lekke band kreeg...hij zei : das een mooie pret pijp...ik : valt wel mee hoor.. ;) 8-)

toen zei hij heel sportief als je gewoon normaal doet heb je van ons geen last :) :Y :W :] :) }) 8-)

maar alvast veel kijke plezier he adioss
 
Zolang je niet wheelend tussen de file doorrijd zal er echt weinig aan de hand zijn. (Ook verkeer over de vluchtstrook word niet gewaardeerd.)

Ben al een aantal jaren geweest en ben nog nooit gestapo praktijken tegen gekomen.
 

Die stonden er vanmorgen idd ook nog.... maar als jij gewoon langs rijdt, gebeurt er dus nix. Voor de rest geen enkele controle gezien op de A28... ik vind t bijna verdacht :P
Ze stonden zelfs niet na t viaduct bij Spier :? Daar staan ze dus echt áltijd, bij íeder evenement op Assen.... Heeeeel apart.
Ben benieuwd of ze morgen rond half 7 al wakker zijn, want dan ga ik weer die kant op *O*
 
Die stonden er vanmorgen idd ook nog.... maar als jij gewoon langs rijdt, gebeurt er dus nix. Voor de rest geen enkele controle gezien op de A28... ik vind t bijna verdacht :P
Ze stonden zelfs niet na t viaduct bij Spier :? Daar staan ze dus echt áltijd, bij íeder evenement op Assen.... Heeeeel apart.
Ben benieuwd of ze morgen rond half 7 al wakker zijn, want dan ga ik weer die kant op *O*
denk dat ze er morgen speciaal voor jou staan ;) :+
 
Je moet gewoon geen aandacht trekken, al valt dat soms niet mee om o.a. ff lekker het gas los te trekken.....................

Verder geen last gehad van controles e.d.(A28 tussen Meppel en Assen)maar ze zullen er vast wel hebben gestaan.

Gewoon oppassen dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan