assen en controle??

Als ik het zo lees hebben ze dichterbij Assen niet gecontroleerd op snelheid, maar verder weg in Nederland op alle doorgaande wegen wel. Dichtbij Assen heeft geen zin i.v.m. de drukte, maar hoe verder je van Assen af bent, hoe meer het verkeer zich verspreid en dan ruiken de staatscriminelen hun kans.

Langs de Drentse hoofdvaart kwamen er overigens een paar Engelsen met een gang voorbijzetten, niet mooi meer. Ik reed zelf over de 100 en dacht dat ik stil stond. Als ze zo door zijn blijven rijden, krijgen ze vast nog wel wat fanmail nagestuurd. :P
 
Weinig controle gezien op de N48 Hoogeveen --> Raalte :z

Aleen net voor Ommen even van het gas gegaan omdat er een heli vrij laag met me mee aan het vliegen was O-)
Deze draaide uiteindelijk af naar het oosten N36 dus gas er weer snel op gezet
:]

Groot kans, dat je op gemiddelde snelheid bent geklokt en dat er nog wel wat fanmail thuis komt. Je wil niet weten, wat voor apparatuur er in zo'n big brother vogel zit. i.i.g. foto en video apparatuur, dus als hij achter je heeft gezeten, heeft hij je kenteken. :X :X Je zal i.i.g. niet de eerste zijn die op deze manier gepakt is.
 
Ik heb maar een advies voor iedereen die geflitst is , ALTIJD een foto opvragen, en je niet af laten schepen met een close up van je kentekenplaat, maar een overzichtsfoto.
De kans dat er meerdere voertuigen op de foto staan is bij dit soort evenementen zeer groot, en dan kunnen ze nooit bekeuren. Zij moeten aantonen dat JIJ te snel reed, en niet de auto of motor die jouw net rechts ? aan het inhalen was.
Dus nogmaals laat je niet afschepen met een lullig kentekenplaat footootje, de hele foto opvragen
 
ik kan niet echt zegge dat de politie moeilijk deed. we reden masaal met 120 door de files en er waren er maar weinig met een standaard demper :P

politie reed gewoon naast/langs ons en niets aan de hand. ze kunne moeilijk alle motoren langs de kant zette _O-

Oh watik wel vreemd vond is dat de duitse politie ook aanwezig was en die haalden dus de duitsers van de weg ter controle :?

ik had echt iets van WTF!! stellete DUITSERS! (mooie gezegde :) zit je in t buitenland..komt je EIGEN politie je nog controlere..echt waar..triest gewoon :N


I dont work in the exact boundries of the lawm because i wasnt consulted when they were made :+

De Duitsers worden al jaren als versterking gebruikt volgens mij, omdat het evenement duizenden Duitse fans aantrekt.
En dan lijkt het me idd raadzaam om als Duitse agent vooral Duitse motorrijders aan te spreken... anders geeft dat alleen maar verwarring hè ;)
 
Groot kans, dat je op gemiddelde snelheid bent geklokt en dat er nog wel wat fanmail thuis komt. Je wil niet weten, wat voor apparatuur er in zo'n big brother vogel zit. i.i.g. foto en video apparatuur, dus als hij achter je heeft gezeten, heeft hij je kenteken. :X :X Je zal i.i.g. niet de eerste zijn die op deze manier gepakt is.

OMFG :X
Het mag tegenwoordig verdomme nogal wat kosten om de burger een bekeuring te kunnen sturen |(
Maar geld voor zorg of onderwijs? Nee... dat hebben we écht niet! :r
 
Vrijdagmiddag omstreeks 15:00 waren ze aan het flitsen langs de A28 richting Assen net de afslag Hoogeveen-Noord....dus...

De motoren en auto's die mij achterop kwamen reden super netjes.....ik was in de koekblik met een gangetje van 110 km/h op de linker baan..... :) Ik heb dus een paar motorrijders een bekeuring bespaard......
 
Groot kans, dat je op gemiddelde snelheid bent geklokt en dat er nog wel wat fanmail thuis komt. Je wil niet weten, wat voor apparatuur er in zo'n big brother vogel zit. i.i.g. foto en video apparatuur, dus als hij achter je heeft gezeten, heeft hij je kenteken. :X :X Je zal i.i.g. niet de eerste zijn die op deze manier gepakt is.
(gaat maar even onderduiken dan |( :( )

Hij heeft naar ik schat zo`n km of 4 naast me gevlogen.
Of hij ook werkelijk achter me heeft gezeten zodat hij mijn kenteken ook heeft kunnen pakken weet ik niet.
Toen ik naar hem zwaaie kreeg ik een (vriendelijke) wuif terug en verdween hij naar het oosten.
Was wel héél indrukwekkend van zo dichtbij. :+
OMFG :X
Het mag tegenwoordig verdomme nogal wat kosten om de burger een bekeuring te kunnen sturen |(
Maar geld voor zorg of onderwijs? Nee... dat hebben we écht niet! :r

Hey lieverd ook weer overleeft zie ik ;) :W
 
nix gezien, wel veel voertuigen met racestrepen en af en toe een gulle motorrijder die wat met de collectanten aan het aanpappen was...
(ik reed ook pas zaterdagmiddag richting assen :Z )
 
Tja ach.... niets meer aan te doen als het zo is he :?
Kan komende tijd voorlopig toch niet meer rijden dus wat maakt het uit he B|

Je had ze wel kunnen zien staan hoor. de blauwe bus stond zo'n 100 mtr verderop op een boerenerf.

Zag op tv drenthe wel dat er aardig wat bekeuringen waren, een had er een snelheid van 215 km/h waar je 100 km/h mocht.

TT-assen is altijd controle. B|
 
Je had ze wel kunnen zien staan hoor. de blauwe bus stond zo'n 100 mtr verderop op een boerenerf.

Zag op tv drenthe wel dat er aardig wat bekeuringen waren, een had er een snelheid van 215 km/h waar je 100 km/h mocht.

TT-assen is altijd controle. B|
oeps :X
 
1 controle gezien tussen Assen en Voorburg. A28 voor Amersfoort dacht ik stuk waar je nog maar 100 mag. Net optijd gezien, mocht ik er daar geflitst zijn is het maar op 1 wiel. O-)

Verder merk ik het wel of ik ze gemist heb krijg vanzelf bericht.
 
Heb helemaal niets gezien, ben ook niet aangehouden. Vrijdag heen gegaan over de snelweg en zaterdag binnendoor terug wegens motorpech. Dit terwijl ik wel de motor heb om eruit te kiezen. Zelfgekluste ratbike met zelfgebouwde open uitlaat.
 
Graag wel even de scores melden in het centrale boete topic, voor de napret :)
 
Vrijdag middag na de sidecars stonden ze wel voor alcoholcontrole :) . Dat vind ik goede zaak, werk ik ook graag aan mee :) .
 
Vrijdag op de heenreis stonden ze vlak voor Beilen op de A28! auto onder het viaduct geparkeerd en die rottige flitskast op de vangrails. Maar dankzij een oplettende motorrijder op een rode VTR, hebben we beide niks! :}

Terugweg heb ik niks gezien O-) ook niet daar bij Amersfoort.. :N
 
aan het eind van de A28 waar je net weer 100 mag stonden ze precies achter een zo'n groen bordje, bij hmp 3.1 Kwam daar rond 19.00 voorbij. Ik had gelukkig een sms-je gekregen dat ie daar stond..

Hoorde ook dat er rond hmp 181 werd geflitst.. die kan ik me niet herinneren
;(
 
Zo te horen heeft de staat de kosten van de extra politie inzet voor de TT wel weer dik terugverdiend en hebben we er zelf geheel vrijwillig aan meegewerkt, die kostenpost te dekken :X :X
 
ik denk ik trek oma maar ff uit d'r luie stoel omdat ik niet het zoveelste topic hier over aan wou maken. Maar de vraag is eigelijk wat de ervaringen zijn met op vrijdag vertrekken ivm controles.
ik ga deze keer voor t eerst op vrijdag er naar toe, ben alle andere 9x op zaterdag gegaan.
groete :)
 
Vrijdag is er meer controle, want dan is het minder druk en dus mogelijkheid om te controleren.

Op zaterdags is het meer zorgen dat het verkeer doorstroomt en overige activiteiten zoals kleine ongelukjes afhandelen en dronken mensen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan