Assen, sfeerloze kutzooi of topevenement ???

Assen ???

  • Top

    Stemmen: 30 44,8%
  • Kut

    Stemmen: 3 4,5%
  • TopKut....

    Stemmen: 34 50,7%

  • Totaal aantal stemmers
    67

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
Wie vindt er nou wat eigenlijk, ik persoonlijk vindt er in Assen de laatste jaren weinig meer an, er mag niets meer, er gebeurt niets meer, alles is duur, veel
kans dat je motor gejat wordt, veel kans op een prent etc..........

Zelfs de nacht van Assen is saai en duur geworden........
 
Ik ga nog altijd in hoofdzaak voor de races en niet voor al die poespas er omheen...

Helaas waren de laatste races daar niet echt geweldig, maar ik verwacht zaterdag een topwedstrijd!
 
Ik ga nog altijd in hoofdzaak voor de races en niet voor al die poespas er omheen...

Helaas waren de laatste races daar niet echt geweldig, maar ik verwacht zaterdag een topwedstrijd!
Misschien is dat mijn probleem wel ,ik ging nooit voor de races maar vooral voor de sfeer, en die mis ik de laatste jaren gewoon.
 
Ze hebben dat de laatste jaren idd aardig verneukt :( .





Maar nog steeds goed genoeg voor een bezoekje :}
 
Misschien is dat mijn probleem wel ,ik ging nooit voor de races maar vooral voor de sfeer, en die mis ik de laatste jaren gewoon.
Ik zit altijd in de haarbocht: als ik die lege taluuds daar nu zie dan gaat 't inderdaad wel wat achteruit met de sfeer. Maar ja, eigen schuld dikke bult: blijf dan ook van 't circuit in de uitloopronde! Weer een klein groepje sukkels dat 't verkloot (is dat een Nederlands woord?) voor de rest.
 
Misschien is dat mijn probleem wel ,ik ging nooit voor de races maar vooral voor de sfeer, en die mis ik de laatste jaren gewoon.

er is idd wel het een en ander veranderd de laatste jaren
stond gisteren een stuk in de krant dat ze het aantal bezoekers van de nachten (do en vr) willen terug brengen om de gezellige sfeer van welleer weer te krijgen. degenen die het tot nu toe hebben georganiseerd deden dat dit jaar voor het laatst. hoe en wat volgend jaar is afwachten. dus ik ben benieuwd of we er volgend jaar iets van gaan vernemen.
 
er is idd wel het een en ander veranderd de laatste jaren
stond gisteren een stuk in de krant dat ze het aantal bezoekers van de nachten (do en vr) willen terug brengen om de gezellige sfeer van welleer weer te krijgen. degenen die het tot nu toe hebben georganiseerd deden dat dit jaar voor het laatst. hoe en wat volgend jaar is afwachten. dus ik ben benieuwd of we er volgend jaar iets van gaan vernemen.
dat is toch die lee van dam, die het nu doet ?
 
Motoren jatten :? :? :? :
En de organisatie zorgt, ondanks die wetenschap, niet voor beveiliging.
Belachelijk :(
 
En bedankt!
Voor Assenaren is het dus vaak het toppunt van de jaar.
Maar goed, ik geef toe, de sfeer is minder, maar het geweld ook. Het is maar wat je wilt. En de hoge pieten willen veilig eerst.
Helaas pindakaas.
Vanavond ga ik dus ook de stad in en hopelijk ben ik fit genoeg om ook donderdag de stad in te gaan. Party!
 
ik heb niet op de namen gelet. ze zijn met 6 of 8 die het tot nu deden.

heb toch maar top gekozen ;)
miste de optie gezien het tijdperk waarin we leven is het wel oke, al zou ik het graag zoals vroeger zien ;)

Ben je al ZOOOOOOo oud dan???

:9
 
Is gewoon helemaal top!!

Ok, het is duur geworden, gebeuren wel eens wat incidentjes en je mag misschien niet alles meer meenemen naar het circuit, maar ondanks dat blijft het een topevenement :} :}
 
Inderdaad is het duurder geworden, maar vergeleken met het buitenland valt het nog reuze mee, volgens mij.

Er mag nu ook wel minder, maar willen we de TT behouden, dan zullen de regels met de tijd mee moeten gaan. Helaas levert de tijd vaak wel steeds strengere regels op (en dat is dus niet alleen maar bij de TT zo, bij Pinkpop bijvoorbeeld is het nog veel erger! Daar mag je niet eens meer crowd-surfen...).
Maar vergeet ook niet dat ze het weer een beetje versoepeld hebben. De zeer strenge regels die na het rampjaar 2002, waarin ze bijna de licentie verloren hebben omdat veel mensen het circuit opgingen, ingesteld zijn, zijn nu gelukkig weer iets soepeler.

Het weer wordt zaterdag weer goed, dus het wordt weer een topevenement! En Capirossi gaat winnen! 8-)
 
vind et nog steeds super. zoveel duurder is het allemaal niet geworden ivm met het uitgaan. ga is naar een festival of een grote party. die zijn kwa prijs in 5 jaar tijd 3 keer over de kop gegaan. dan valt et bij de tt nog wel mee. wel jammer is dat gedoe bij de ingang, dat je gecontroleerd wordt op van alles en nog wat.
sfeer vind ik ook nog steeds super hoor.
 
Inderdaad is het duurder geworden, maar vergeleken met het buitenland valt het nog reuze mee, volgens mij.

Niet dus. Vorig jaar naar Tsjechie, Brno geweest. EUR 17,50 voor de race. Het is hier crimineel duur. Ik voorspel dat, helaas, de pret in landen zoals Tsjechie snel voorbij is.
 
ik vind het top!

en de organisatie is tegenwoordig idd Lee van Dam

Veel te duur, veel te druk, veel lawaai, veel urine geuren en benzine geuren, te veel motoren, te veel liefhebbers, te veel auto's, veel te vroeg er uit, vele te laat thuis.................. :Z
Er is niets zo mooi als de TT van Assen, daar gaat je racehart sneller van stromen.
Tip : Te duur??? Leg elke maand 20 euro op zij en je hebt een topweekend.
PS alleen voor de liefhebbers natuurlijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan