Assen, sfeerloze kutzooi of topevenement ???

Assen ???

  • Top

    Stemmen: 30 44,8%
  • Kut

    Stemmen: 3 4,5%
  • TopKut....

    Stemmen: 34 50,7%

  • Totaal aantal stemmers
    67
Veel te duur, veel te druk, veel lawaai, veel urine geuren en benzine geuren, te veel motoren, te veel liefhebbers, te veel auto's, veel te vroeg er uit, vele te laat thuis.................. :Z
Er is niets zo mooi als de TT van Assen, daar gaat je racehart sneller van stromen.
Tip : Te duur??? Leg elke maand 20 euro op zij en je hebt een topweekend.
PS alleen voor de liefhebbers natuurlijk


ik had geluk en hoef voor de kaartjes helemaal niet te betalen :} , en mijn racehart gaat er idd sneller van kloppen.
 
Ik zit altijd in de haarbocht: als ik die lege taluuds daar nu zie dan gaat 't inderdaad wel wat achteruit met de sfeer. Maar ja, eigen schuld dikke bult: blijf dan ook van 't circuit in de uitloopronde! Weer een klein groepje sukkels dat 't verkloot (is dat een Nederlands woord?) voor de rest.

helemaal mee eens,er zijn gewoon een stelletje kloothommels die het verknallen voor de rest met hekken kapot te knippen.
ik ga er ook niet meer naar toe,want de echte motorsportliefhebber zie je er bijna niet meer.(helaas voor de goeie)
misschien nu ze de regels zo belachelijk hebben gemaakt blijven deze zakken hopelijk weg,en wordt het weer ouderwets gezellig.
en eerste moeten ze de alcohol voorledig verbieden,nu gaan er denk ik wel wat mensen stijgeren,maar als je wilt zuipen doe dat dan lekker thuis.
 
Topicstarter heeft 100% gelijk :}
Ik ben pas 19 jaar en ga al 6 jaar mee, zelf ik kan zeggen dat het er in de loop der jaren elk jaar op achteruit is gegaan. Voor diegenen die puur voor de races gaan, zal het erop vooruit zijn gegaan (uitgezonderd de prijzen :X ). Maar "wij" zijn dus inderdaad ook mensen die er voor de gezelligheid omheen gaan, of laat ik zeggen gingen want we gaan gewoon niet meer, r*nzige regeltjesn*ukers daar tegenwoordig.

Afgelopen twee jaar naar de 24 uurs van Oscherleben geweest: 1 groot feest daar en de prijzen zijn daar ook veel lager. Geen rellen of andere narigheden gezien. Daar kunnen ze in Assen wat van leren
 
Veel te duur, veel te druk, veel lawaai, veel urine geuren en benzine geuren, te veel motoren, te veel liefhebbers, te veel auto's, veel te vroeg er uit, vele te laat thuis.................. :Z
Er is niets zo mooi als de TT van Assen, daar gaat je racehart sneller van stromen.
Tip : Te duur??? Leg elke maand 20 euro op zij en je hebt een topweekend.
PS alleen voor de liefhebbers natuurlijk
Ik ga al zeker zo´n 20 jaar naar Assen maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ik geen racefan ben maar echt voor de sfeer in de stad ga, misschien als je een echte race liefhebber dat het anders is maar dat geldt voor mij dus niet...
 
12 jaar geleden voor`t laatst geweest , toen had ik het al helemaal gehad.
Ze hadden voor de Assennacht ineens alcolholvrijbier ingesteld |( .
Di avond op de kermis was ik 1 van de ongelukkigen die over zijn broek werd gepist door een dronken HD-er |(
Ok ,verder wel gezellig gehad die nacht.(plakbroek) Volgende dag werd ik in het gras op het circuit wakker omdat ik totaal werd uitgerookt door allerlei branden (afval wat ze in de fik hadden gestoken) De races waren al voorbij en het enigste wat ik nog op de baan zag ,waren een groep boeren die met z`n allen een puber helemaal naar god trapte.
Dat was mijn laaste TT.

Zou het na 10 jaar gezelliger zijn geworden ? denk het niet.
 
Ondanks ALLES blijf ik TT-Assen toch zker weten TOP vinden. Je gaat toch erheen voor de motorsport! Je hoort mensen altijd zeggen nix mag enz enz enz...gewoon zitten en GENIETEN :+ :+
 
Ondanks ALLES blijf ik TT-Assen toch zker weten TOP vinden. Je gaat toch erheen voor de motorsport! Je hoort mensen altijd zeggen nix mag enz enz enz...gewoon zitten en GENIETEN :+ :+


ja dat genieten is de laatste jaren steeds minder geworden,omdat er mensen zijn die denken dat als ze dronken zijn erug lollig zijn door met halve blikjes bier te moeten gooien.
en met z'n allen in de LAATSTE ronde het circuit op moeten lopen,waardoor de uitloopronde tot het verleden hoort.
en ja je moet er heen gaan om te genieten,dat lukt op deze manier niet echt.
 
Is echt helemaal niets aan dat hele assen B|

[me]M-71 kan niet vanwege griep dus maakt zichzelf dit maar wijs...[/me]
 
Ik sta op het punt om op weg naar Witten te gaan. Onze legertent staat er alweer. Helaas is het weer no steeds KUT. Dat wordt dus weer nat in de slaapzak vanacht :Z Hopenlijk wordt het toch weer bar-gezellig :9

Iedereen die ook gaat veel fun :P
 
Ik ga al zeker zo´n 20 jaar naar Assen maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ik geen racefan ben maar echt voor de sfeer in de stad ga, misschien als je een echte race liefhebber dat het anders is maar dat geldt voor mij dus niet...

Gelukkig heb jij de Donderdag Meppelavonden toch? En die zijn reuze gezellig. Maar ik vind het nog steeds top ondanks alle ellende die er soms om heen hangt. Was vandaag weer op de baan en dan begint het bloed toch weer sneller te stromen....
 
Als ik ga, ga ik meestal naar een van de trainingsdagen. Even het sfeertje en geen idiote drukte. ;)

Heb gewoon "kut" gestemd :+
 
Ik word een beetje gestoord van de opmerking vroeger was alles beter.
Als trouwe TT bezoeker (al 14 jaar) vind ik het nog steeds een toP evenement.
Ik mag nog steeds mijn blikje cola, thermosfles koffie, broodjes en borrelnoten meenemen.
ook een BBQ en koelbox hoort tot de mogelijkheden.
Dat mijn tas openmoet bij de ingang zal me een zorg zijn.
Als je tegenwoordig uitgaat moet je ook door een metaaldetector heen en is een drankje niet te betalen.
Een concert van twee uur kost al gauw 80 euro, om over de F1 maar te zwijgen.
Ook de dronken TT bezoeker zorgt voor een hoop vertier tussen de races door.

Voor degenen die zich aan al deze zaken storen heb ik maar 1 advies:
Blijf lekker thuis om te voorkomen dat de sfeer door je humeur flink word verkloot.

Voor degene die van motorracen houd:
TOT VOLGEND JAAR
 
Terug
Bovenaan Onderaan