assen tot de 10e macht

full
 
Als ik die verhalen lees en de foto's zie dan is het maar een saaie bedoening daar . volgend jaar er ook maar heen met een carbidbus om wat leven in de brouwerij te brengen :+
 
Als ik die verhalen lees en de foto's zie dan is het maar een saaie bedoening daar . volgend jaar er ook maar heen met een carbidbus om wat leven in de brouwerij te brengen :+

carbidbus is daar kinderspeelgoed hoor, mag wel iets zwaarders bedenken hoor.....
:Y :Y :Y :Y :Y

trouwens leuk van die straaljagers om ook even de nederlanders te groeten he
 


Hee dit is de bocht waar ik en k@w@ ook zaten. K@w@ had een felgroene blouse van kawasaki (hoe kan het ook anders) aan.

Zie je het trouwens in Assen al voor je dat je met een kettingzaag het terrein op loopt?
"Meneer, wat denk u met dat geval te gaan doen?"
"gewoon even wat motoren aan stukken zagen"

Volgens mij heb je dan 18 gummiknuppels in dein arsch zitten
 
Ik had een 'gewoon' kaartje; entree plus paddock. Foto is gemaakt vanaf het dakterras boven de loges wat loopt van het begin tot aan het einde van de pits.

ow ok, dat kan ook nog ja :P

Volgend jaar maar eens vantevoren een topic over de bol openen, hadden we met alle mf'ers een biertje kunnen gaan drinken daar :P
 
Cool al die foto's... Hou wel van een beetje actie op de camping. Moet natuurlijk niet te gek worden (zoals die douches) maar voor de rest prima!!

Ben tijdens de superbikes ook in Assen gebleven...stonden op de camping maar owee als daar ook maar een motorfiets gestart werd..dan werd je al bijna van de camping geslingerd. Wel jammer want een aantal jaren geleden was dat wel anders....andere camping mischien opzoeken. Geen idee eigenlijk of dat strenge beleid overal gevoerd wordt... Heb al een aantal jaar niet meer op de camping gestaan omdat ik dichtbij woon en gewoon iedere dag heen en weer reed en fietste.

Als alles goed gaat sta ik tijdens de superbike in Magny Cours ook op de camping...in m'n eentje. Of ik dan een oog dicht doe geen idee (niet zozeer van t lawaai maar meer van het idee dat ik 's morgens wakker wordt met een of andere idiote fransoos naast mij in mijn tent...ben toch als enig vrouw daar,hihi). Ben benieuwd. Nog meer mensen die die kant op gaan 2e weekend van oktober overigens? Alleen is ook maar alleen, toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan