assen wordt als mugello?

En een flinke boete van een paar honderd euro en nog een paar uur werkstraf.
ze een tijdje tussen de rand debielen in de bijlmerbajes zetten, kijken of ze leren wat zinloos geweld is als ze in hun holletje gen**id worden.

eikels :r
 
wat ik ook niet begrijp is dat er gewoon mensen zijn die zich zo vol laten lopen dat ze gewoon liggen te pitten tijdens de races. wat heb je er dan aan om naar de TT te gaan, volzuipen kan in elke kroeg (is nog goedkoper ook) en pitten kan je thuis ook.

Misschien moeten ze maar eens stoppen om blikken bier te verkopen maar gewoon een tappie in van die plastic bekers. die kunnen minder ver gegooid worden, daarvan kunnen er minder meegenomen worden door één persoon en het drinkt minder lekker. Toeschouwers mogen zelf geen bier mee nemen.
 
Op woensdag 03 juli 2002 10:26 schreef the_doesman het volgende:
wat ik ook niet begrijp is dat er gewoon mensen zijn die zich zo vol laten lopen dat ze gewoon liggen te pitten tijdens de races. wat heb je er dan aan om naar de TT te gaan, volzuipen kan in elke kroeg (is nog goedkoper ook) en pitten kan je thuis ook.

nou moet ik zeggen dat wij ook regelmatig slapen op de zaterdag, maar dat komt vanwege het chronisch slaaptekort, en dat doen we tijdens de pauzes
 
De dag was top en de races ook. T'is alleen jammer dat mensen zonnodig de hele baan moeten blokkeren. Dat er mensen over het hek gaan is niet zo erg, want dit gebeurt op elk circuit. Als je netjes langs de baan blijft om de coureurs te bedanken en mooie plaatjes te schieten is er niet aan de hand. Ik durf te wedden dat de coureurs dat te gek vinden. Maar waarom moet je ze in godsnaam half van hun motor rammen om een brokstukje mee te kunnen nemen of een coureur te hebben aangeraakt. Ik heb zelf ook LANGS de baan gestaan, maar ja als de rijders niet meer verder kunnen door een paar dronken halvegare "liefhebbers"dan is er weinig te fotograferen :(

Ze hebben het overigens bij de stekkenwal wel erg makkelijk gemaakt om over de hekken te klimmen door staalkabels te spannen :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan