assen wordt als mugello?

Hebben de zogenaamde fans, het zelf naar gemaakt natuurlijk. Zou erg jammer zijn voor de mensen die zich wel kunnen gedragen...
 
Het artikel is 1 en al waarheid...

Een stelletje Jurgenfans in rokjes en al liepen rond met kniptangetjes.

Ze hadden dus idd een gat in het hek geknipt een paar meter rechts van ons op de Ramshoek.
Er moesten nog twee coureurs over de lijn, maar konden niet met goed fatsoen finishen omdat er al mensen op het circuit liepen en lagen.
Ronduit belachelijk gedrag.

Ze verpesten het voor de rest.

Ook heb ik me af en toe geërgerd aan de mensen die je idd het zicht ontnemen...
Zou iedereen blijven zitten dan is het geen punt lijkt mij.
Maar zo gauw er 1 gaat staan is het hek van de dam en staan ze alles en iedereen in het zicht/vidiwall en noem maar op.

Al kan ik me voorstellen dat je in het heetst van de strijd gaat staan.

Wat betreft de prijzen die omhoog zullen gaan:
Is een logisch gevolg maar in en in triest uiteindelijk.
De kaarten zijn al zo gotvergeten duur en dat je er wat betreft voorzieningen iets voor terug krijgt? Vindt ik van niet voor alsnog.

Nog een vraag voor Joop...Als hij er iets van weet...

We stonden dus met de motoren in het weiland achter de hoofdtribune...
We hebben er een paar uur nagenoeg stilgestaan, en konden af en toe een metertje opschuiven...
Uiteindelijk hebben we de fietsen in het gras gezet en zijn maar in de zon gaan liggen om een dik half uur later de gok te nemen...
Toen konden we wel rijden.

Was het gewoon onstelbaar druk en konden de wegen het niet aan of is het elk jaar hetzelfde verhaal als je daar moet parkeren?
 
Het probleem is volgens mij gewoon dat, hoewel het circuit pal naast de snelweg ligt, er alleen maar van die kleine pokkeweggetjes naar toe lopen. Denk dat men dat eerst maar eens aan moet gaan pakken.
 
Het probleem is volgens mij gewoon dat, hoewel het circuit pal naast de snelweg ligt, er alleen maar van die kleine pokkeweggetjes naar toe lopen. Denk dat men dat eerst maar eens aan moet gaan pakken.

En meer scheiden van auto's/motoren... :?
Wat dat betreft was het ook een bende op dat zandpad...
Zou ws al een stuk schelen als dat geasfalteerd wordt.

Klinkt mooi ---> 2 banen motor en 1 baan auto })

En met een interval alles laten rijden.
Geloof dat dat ook niet echt het geval was.
De heenweg was wat dat betreft beter geregeld.
 
Ik heb het officiele bericht van de verkeerspolitie gezocht, heb 'm waarschijnlijk op de pc van m'n werk staan.

Er is veel aandacht geschonken aan de toevoer en met name de auto's. de afvoer zou volgens de autoriteiten toch al heel behoorlijk gaan.

Er is tijdens de persconferentie volgens mij niet zoveel over motoren gezegd, het gin met name om verharde parkeerplaatsen en hoe de verschillende anvoerlijnen tijdens de drukte zouden worden gebruikt.

Jou klacht behoort al tot een oude en in mijn ogen is het dus nog niet helemaal voor elkaar
 
Het probleem is volgens mij gewoon dat, hoewel het circuit pal naast de snelweg ligt, er alleen maar van die kleine pokkeweggetjes naar toe lopen. Denk dat men dat eerst maar eens aan moet gaan pakken.
Denk niet dat het heel veel zin heeft om de wegen naar de snelweg te verbreden of er meer te maken. Want als er ongeveer 100.000 man tegelijkertijd weg wil dan staat het ook vast op de snelweg. Schoot nu al niet echt op, maar als je dat weet dan blijf je gewoon nog een tijdje op het circuit rondhangen en vertrekt pas wat later.
 
Denk niet dat het heel veel zin heeft om de wegen naar de snelweg te verbreden of er meer te maken. Want als er ongeveer 100.000 man tegelijkertijd weg wil dan staat het ook vast op de snelweg. Schoot nu al niet echt op, maar als je dat weet dan blijf je gewoon nog een tijdje op het circuit rondhangen en vertrekt pas wat later.

Het zal een combi zijn van factoren...

* smalle (klinker/zand)wegen
* auto's motoren door elkaar
* wat fietstertjes
* hordes voetgangers

Denk dat wanneer de diverse groepen gescheiden zouden worden er al veel minder troubles zullen zijn.

Met name de afvoer van...
Straal bezopen lopen die gasten je voor de motor/trekken je aan de jas/springen voor je en ga maar door.
Ook de fietsers slingeren overal tussendoor waardoor auto's en motoren in de ho-ijzers moeten om ongelukken te voorkomen.
 
Hebben de zogenaamde fans, het zelf naar gemaakt natuurlijk. Zou erg jammer zijn voor de mensen die zich wel kunnen gedragen...

Tis jammer maar de politie deed het zelf ook.
Provocerend bij de start te gaan staan na de race :(

full


Niets aan de hand en de luileballetjes komen effe belangrijk doen en het wordt toch nog ff een tering bende :(

Zie piccie
 
Op zondag 30 juni 2002 13:46 schreef Rene de Maaijer het volgende:Tis jammer maar de politie deed het zelf ook.
Provocerend bij de start te gaan staan na de race
je laat je natuurlijk provoceren....

of er nu juten staan of niet, het laat mij steenkoud....

Als je erdoor laat opnaaien ben je lekker bezig...
Maar je moet toch iemand de schuld van je wangedrag geven. |(
 
Op zondag 30 juni 2002 13:46 schreef Rene de Maaijer het volgende:


Tis jammer maar de politie deed het zelf ook.
Provocerend bij de start te gaan staan na de race :(

Ik heb verder nergens politie gezien...
Maakt geen donder uit dus, want ze gingen op alle mogelijke plekken de baan op.

En als je met kniptangetjes al naar de TT gaat op zaterdag, dan ben je er zelf bij en is het geen provoceren van politie...lijkt mij.
 
je laat je natuurlijk provoceren....

of er nu juten staan of niet, het laat mij steenkoud....

Als je erdoor laat opnaaien ben je lekker bezig...
Maar je moet toch iemand de schuld van je wangedrag geven. |(

Pardon mijn wan gedrag.... Nou ik behoor gelukkig wel tot de categorie "echte supporters" :)
Die netjes achter het hek blijft.

Maar wat ik bedoel te zeggen is het volgende.
Je weet dat er alcohol gedronken wordt, op z'n moment is het toch te verwachten dat er van alle kanten bier blikken enz enz gegooit wordt.

Ik veroordeel dit gedrag :( en vindt het onacceptabel. Maar je weet (als oraganisatie)dat het gebeuren gaat.

Had er een groep mensen in spijkerbroek neer gezet en het had niet gebeurd de bekogelingen.
Dus ja politie pakken werken provocerend.

En iid kniptangetjes mee nemen naar het circuit slaat helemaal nergens op :(
 
Door GuZ op 30-06-2002 14:04

Quote:

Op zondag 30 juni 2002 13:46 schreef Rene de Maaijer het volgende:Tis jammer maar de politie deed het zelf ook.
Provocerend bij de start te gaan staan na de race




je laat je natuurlijk provoceren....

of er nu juten staan of niet, het laat mij steenkoud....

Als je erdoor laat opnaaien ben je lekker bezig...
Maar je moet toch iemand de schuld van je wangedrag geven.

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
Mensen zien/horen wat ze willen zien/horen.
He, wat is dat nu ,ik krijg een dejavu. ;)

Het hele massale gebeuren zorgt ervoor dat er weer iets gebeurd, omdat er weer een paar idioten het voor de rest verpest. Is toch overal zo.
Alleen de maatregelen die worden genomen zijn voor iedereen en niet alleen voor die idioten.
 
Pardon mijn wan gedrag.... Nou ik behoor gelukkig wel tot de categorie "echte supporters" :)
Die netjes achter het hek blijft.

Maar wat ik bedoel te zeggen is het volgende.
Je weet dat er alcohol gedronken wordt, op z'n moment is het toch te verwachten dat er van alle kanten bier blikken enz enz gegooit wordt.

Ik veroordeel dit gedrag :( en vindt het onacceptabel. Maar je weet (als oraganisatie)dat het gebeuren gaat.

Had er een groep mensen in spijkerbroek neer gezet en het had niet gebeurd de bekogelingen.
Dus ja politie pakken werken provocerend.

En iid kniptangetjes mee nemen naar het circuit slaat helemaal nergens op :(

Ik kan het me wel een beetje voorstellen van de organisatie. Op diverse plaatsen op het circuit liep het echt uit de hand. Ik wordt er kotsmisselijk van.
In de uitloopronde tussen de madijk en ossenbroeken was er geen doorkomen aan. Van die misselijkmakende mongolen liepen al de baan op toen Akira Ryo nog langs moest komen. In de uitloopronde was het gewoon niet leuk. Ik zie liever een rolling burnout, vette wheelies en maffe akties van Rossi. Maar door die eikels kan dat allemaal niet.

Rossi kreeg vlak voor de ossenbroeken nog een vlag in zijn achterwiel. Stuiterde er daardoor bijna af. Toen hij weer voor zich keek stond daar een mongool recht voor hem en raakte hem vol met de kuip op de bovenbenen. Ik mocht lijden dat hij zijn poot verbrijzeld had, maar hij stond op en had amper in de gaten wat er gebeurde.

Wat kun je aan die ellende doen? We waren het erover eens dat ze het meenemen van bier naar het circuit moeten voorkomen, voor mij part wordt het verboden. Eventueel zelfs compleet droogleggen. Laat er dan maar 30.000 man minder komen, het wordt er hopelijk gezelliger op.

Nog zo'n lekker iets: plastic opstoken op de taluds. Leuk als je nog even wilt blijven zitten om de EK250 te kijken. :(

En wat die hekken betreft: zet er maar hogere en stevigere hekken neer. Als dat helpt vindt ik het goed. Iig hekken waar een betonschaar voor nodig is.

ERG leuk, nu weet ik weer waarom ik liever naar de superbikes ga. Maar ja de sfeer op de campings en in de stad was wel goed (met de BZB om half 3 's nachts). Dus waarschijnlijk zal ik er ook volgend jaar weer zijn en me weer storen aan het gedrag van die randdebielen.
 
Ik denk dat het volgend jaar nog erger wordt. Want die halve zolen waar jullie het over hebben (op stepjes, op (gejatte) fietsen , met opblaaspoppen, met Jurgen-shirts, etc.) werden massaal toegejuicht door hoofd- en finishtribune.

Zelfs die gespierde schoenveter die in zijn blootje een ieder trachtte te 'vermaken' werd door nagenoeg iedereen met genoegen toegejuicht.

Ik voorzie volgend jaar nog veel meer spectaculairs op de baan....theater, een nummertje, knokpartijen, potjes voetbal, massale stripteases, met eigen motoren, etc.

Misschien kan het circuit zelf iets leukers organiseren in de pauzes....dat moet van die entreeprijs toch mogelijk zijn.
 
Heb echt van de races genoten, maar het was denk ik de laatste keer dat ik een tribune kaartje heb gekocht. Met zo'n "ik plof ergens neer kaartje" heb je misschien niet altijd het beste zicht, maar als er ergens met bier oid wordt gegooid kan je tenminste nog verplaatsen.

Waar ik mij ook aan geergerd heb, was dat de mensen nog voor het einde van de laatste ronde al op het circuit stonden. Vlak voor mijn neus klom een of andere etterbakje van een jaar of 16/17 heel enhousiast over het hek. Toen ie dat eindelijk voormekaar had, stond ie eerst heel triomfantelijk rond te smilen met z'n idiote "kijk-mij-eens-even-ik-ben-in-het-dagelijks-leven-ook-nog-voetbal-supporter-hasses". :j :j Toen liep ie richting de baan, en van mij hadden ze hem door de midden mogen rijden.

Was gelukkig al bezig om van de tribune weg te lopen en vlug naar de uitgang. heb ca 1/2 uur langzaam geredenom op de snelweg te komen. Pffff...de hitte van die motoren ;(

ps. willen de mensen die koffers op hn fiets hebben zitten, en niet zo goed weten hoed breed die zijn deze voortaan van hun fiets afhalen???? Heb tot drie keer toe gezien dat zo'n sukkel tegen een andere fiets aan kwam.
 
Heb echt van de races genoten, maar het was denk ik de laatste keer dat ik een tribune kaartje heb gekocht. Met zo'n "ik plof ergens neer kaartje" heb je misschien niet altijd het beste zicht, maar als er ergens met bier oid wordt gegooid kan je tenminste nog verplaatsen.

Waar ik mij ook aan geergerd heb, was dat de mensen nog voor het einde van de laatste ronde al op het circuit stonden. Vlak voor mijn neus klom een of andere etterbakje van een jaar of 16/17 heel enhousiast over het hek. Toen ie dat eindelijk voormekaar had, stond ie eerst heel triomfantelijk rond te smilen met z'n idiote "kijk-mij-eens-even-ik-ben-in-het-dagelijks-leven-ook-nog-voetbal-supporter-hasses". :j :j Toen liep ie richting de baan, en van mij hadden ze hem door de midden mogen rijden.

Was gelukkig al bezig om van de tribune weg te lopen en vlug naar de uitgang. heb ca 1/2 uur langzaam geredenom op de snelweg te komen. Pffff...de hitte van die motoren ;(

ps. willen de mensen die koffers op hn fiets hebben zitten, en niet zo goed weten hoed breed die zijn deze voortaan van hun fiets afhalen???? Heb tot drie keer toe gezien dat zo'n sukkel tegen een andere fiets aan kwam.
Over die koffers, tijd om minder te zuipen misschien :?
 
Het probleem is volgens mij gewoon dat, hoewel het circuit pal naast de snelweg ligt, er alleen maar van die kleine pokkeweggetjes naar toe lopen. Denk dat men dat eerst maar eens aan moet gaan pakken.
Daar had ik het verleden jaar tijdens de WSB met zo'n marchall over. Probleem is dat de grond ernaast toebehoord aan Defensie, en die zijn niet van plan om de grond af te staan. Vandaar dat er niet wordt geinvesteerd in goede parkeergelegenheid en aan en afvoerwegen.
Men is nu van plan om aan de andere kant van het circuit voor parkeergelegenheid te zorgen.
Trouwens, voor het eerst waren dit jaar de auto's en motoren gescheiden.
Motoren via Jan en Bertha,
Auto's de andere kant op.
 
Op maandag 01 juli 2002 11:41 schreef edraket het volgende:
Trouwens, voor het eerst waren dit jaar de auto's en motoren gescheiden.
Motoren via Jan en Bertha,
Auto's de andere kant op.

Dan was dat alleen met de heenweg.
Met de terugweg heb ik dan wel erg luxe rijdende bankstellen gezien (met 4 wielen).
 
je laat je natuurlijk provoceren....

of er nu juten staan of niet, het laat mij steenkoud....

Als je erdoor laat opnaaien ben je lekker bezig...
Maar je moet toch iemand de schuld van je wangedrag geven. |(

:^ Je behoort gewoon op je plaats achter het hek te blijven! Doe je dat, dan is er niets aan de hand!

Nu kan ik niet geheel vrij spreken. Ik ben ook al 2x op het circuit geweest. Beetje als een koe de menigte gevolgt. Is niet netjes. *schaam*schaam*
 
Op zondag 30 juni 2002 14:44 schreef Joris het volgende:
Nog zo'n lekker iets: plastic opstoken op de taluds. Leuk als je nog even wilt blijven zitten om de EK250 te kijken. :(

En probeer er vooral niks tegen te doen |( |( |( |(

--------------------------------------------------
Zinloos geweld
Hooghalen – Gistermiddag vond op de Noordtribune van de Stekkenwal op het TT-circuit een vechtpartij plaats waardoor een 30–jarige man uit Zuid-Beijerland en zijn vader (woonplaats en leeftijd onbekend) gewond raakten. Volgens de gewonde mannen en een groot aantal omstanders was een groep mannen al een poos de zaak aan het verzieken. Zij verzamelden papier en plastic en staken dat in brand. De gewonde man en zijn zoon probeerden het vuur uit te trappen waardoor zij door de mannen in elkaar werden geslagen. Zelfs toen de man gewond op de grond lag werd hij nog door een 19-jarige belager in zijn gezicht getrapt. De vader werd met hoofdletsel naar het WZA overgebracht en de zoon met handletsel. Omstanders spraken hun afschuw uit over het zinloze geweld, temeer daar een van de dader met een gebroken bierfles in zin hand rondliep. De daders werden aangehouden. Zij komen allen uit Nijeveen en hebben de leeftijd van 19 (2x), 20, 21 en 45 jaar. (vader en zoon 45 en 19 jr).
--------------------------------------------------

Tegen beter weten in, maar dat ze maar flink gestraft zijn/worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan