ASW voorstellen

ASW

Die hard MF'er
7 jul 2013
290
0
Hallo Ik ben Remco,
Een liefhebber en bouwer van leuke voertuigen.
De laatste creatie is dit monowheel
383429_397903773655597_890973568_n.jpg


Ben nu druk aan de gang om een Honda CBR 600 f3 blokje in een scootmobiel te prutsen.
Ik heb mij hier aangemeld omdat ik gezien had dat er een uitgebreide marktsectie is.
Heb namelijk voor een volgend projectje twee minimaal 1000 cc blokken nodig,
Heb een defect smartje, nu zie je die dingen veel met een motorfietsblokje er in.
Dat is dus al niet meer leuk, moeten twee blokken in om zo vierwielaandrijving te maken.
 
Kan/mag ik er wel een foto topic over openen? Dit is toch een motor forum en niet een je hebt er geen flikker aan maar gewoon omdat het kan projecten forum.

Plaatjes van de bouw van het monowheel staan hier monowheel project
De eerste foto.s van de scootmobiel hier 600cc scootmobiel
de andere speeltjes hier Burn out show team
en op facebook staan we hier https://www.facebook.com/pages/American-spinning-wheels/106463642872182

Ben begonnen met een ford thunderbird aan te passen voor burnouts en drift demo.s
Toen hadden we een defecte tuintrekker, en en kennis had een gasturbine voor weinig. dan is het toch niet meer dan logisch dat je dan van twee een maakt.
Monowheel is ook zo ontstaan, had een honda 250cc scooterblokje daar moet je toch iets mee doen.
De scootmobiel willen we een aanval op het snelheids- record mee gaan doen, is net van de week weer scherper gezet, staat nu op 165 KMH op de 1/4 mile sprint.
Met de speeltjes die we nu hebben geven we demo's op evenementen, probeer zo en beetje uit de kosten te komen.
Gelukkig krijg ik zo af en toe wat materiaal gesponsord of voor een wel heel erg mooi prijsje, het is anders gewoon niet te doen.
Ik doe mijn best om op deze manier iets op te bouwen, om een mooie show neer te zetten.
Het is hobby rijk zal ik er niet van worden en dat hoeft ook niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan