Attachment zoeken?

Chef

MF veteraan
8 feb 2004
2.649
0
Eindhoven (Noord Brabant)
Naar aanleiding van een probleempje waar ik tegenaan liep: Is het mogelijk om eerder geposte attachments terug te zoeken? Ik heb het idee dat dat niet mogelijk is met de huidige zoekfunctie.

Terzijde, ik denk dat het handig is als ik zie hoe vaak mensen dezelfde bijlage bij een bericht posten. Het middelvingertje (:J) bijvoorbeeld. Scheelt een heleboel data op de server denk ik.
 
Hoe ze je een attachment dan willen zoeken? Op basis van naam? Nee, dat is niet mogelijk.
Kijk, ideetje om dat in te bouwen in de zoekfunctie misschien?

Ik doel niet direct op de :j, maar gewoon op attachments in het algemeen. Zoek bijvoorbeeld "schater.gif" maar eens op, met alle verschillende bestandsnamen. Ik denk dat zeker 500 van de miscs dezelfde schatericoontjes zijn.
 
Zullen we mijn topic maar eens niet omtoveren in een ":j-moet-weer-terug-komen-topic" maar zullen we gewoon een keertje voor de verandering ontopic blijven? B| Ja? Strak plan? Mooi zo! Zo niet? Dan toch!

Admin-people een snipperdagje gehad trouwens?
 
Zullen we mijn topic maar eens niet omtoveren in een ":j-moet-weer-terug-komen-topic" maar zullen we gewoon een keertje voor de verandering ontopic blijven? B| Ja? Strak plan? Mooi zo! Zo niet? Dan toch!

Admin-people een snipperdagje gehad trouwens?

Nou vooruit dan! Behalve :j mag dat schatergifje en het byegifje ook in het rijtje komen... :}
Dat zijn er al 3 die steeds bijgevoegd worden, dus je moet nu tevreden zijn... :) :) :)

;)
 
Nogmaals rema, het ging om de voorbeelden B| anders had ik wel weer een "ik-wil-het-:j-smileytje-terug-topic" onder het stof vandaan gehaald. Deze geloof ik: Kan :j niet gewoon weer terugkomen
Ik doel meer op foto's en dat soort dingen.

Bedradingsschematje van mijn motor bijvoorbeeld. Staat in het grote werkplaatshandboek-topic. Maar om nu alle 52 pagina's door te gaan spitten... Nu weet ik toevallig dat hij op pag. 32 staat. Maar het zou een hoop zoekwerk schelen, snap je?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan