Attack of the Sharp Dressed Z13/6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer dat je niet even naar Noordeloos bent gekomen, daar had je veel bekijks gehad tussen vele, vele andere Kawasaki's waaronder ca. 25 st. Z1300's! :}
 
Jammer dat je niet even naar Noordeloos bent gekomen, daar had je veel bekijks gehad tussen vele, vele andere Kawasaki's waaronder ca. 25 st. Z1300's! :}
Had er graag heen gegaan maar morgen naar Friesland en dat is een behoorlijke rit ,btw onderhand is er elke week de laatste tijd ergens iets te doen ,dus deze moest ik even afslaan ;)

Ik mail je eerdaags even terug met een antwoord op je mail bericht !
 
Da's inderdaad zo! :Y Ik ga morgen weer (terug) naar Noordeloos maar stop dan bij de McDonalds Meerkerk op dezelfde afslag. Daar vandaan toertochtje naar Willemstad met m'n eigen Honda CB1000/1300club...... :] :]
 
Laatst bewerkt:
Kan het kloppen dat ik je hebt gespot op de A1 op maandag tussen 12 en 1uur? Ik ging rechtdoor en zag je net afslaan (tenminste op een afstand van 200 meter leek het op jou motor)
 
Kan het kloppen dat ik je hebt gespot op de A1 op maandag tussen 12 en 1uur? Ik ging rechtdoor en zag je net afslaan (tenminste op een afstand van 200 meter leek het op jou motor)
Kan kloppen heb een stukje gereden ,kwam ik van Voorthuizen en ging ik er bij Hoevelaken er af ..
 
Ron, ik heb ook even een vraag.
Wanneer jij een motorblok gaan spuiten, pap je hem dan eerst helemaal in met afbijt?
En klopt het dat, wanneer je hem met afbijt in hebt gesmeerd, je hem helemaal inpakt met huishoudfolie?

Ik heb mijn blok al eens gespoten met motip verf maar dit poets je er zo vanaf met ontvetter |(
Heb nu wel VHT lak in huis maar wil zorgen dat dit wel goed blijft zitten.

Alvast bedankt!
 
Idd super afbeit en in de folie en lekker laten broeien ,Heb hem daarna helemaal schoon gekrapt met de boormachine ,Grondlak ,satin zwart en blanke 250 graden lak ,alles VHT ,zit zo vast al een huis
 
Idd super afbeit en in de folie en lekker laten broeien ,Heb hem daarna helemaal schoon gekrapt met de boormachine ,Grondlak ,satin zwart en blanke 250 graden lak ,alles VHT ,zit zo vast al een huis
En het "afbakken" gebeurt vanzelf als je 'm gaat starten en warmdraaien/rijden ? En maakt dat niet uit als dat pas een hele poos na het spuiten is ?
 
Ron's blok heeft ook een aardige tijd in de hoek gestaan - gespoten en wel - voordat ie weer een keer warm werd! Check dit topic een paar (boel) pagina's terug! _O-
 
Ben de beroerste niet ,even wat uit me mapje gehaald

Na de afbeit ,het hele blok met de boormachine tot in alle hoekjes afgeborsteld ,met alle soorten staalborsels,hels karwij maar dan heb je ook wat als de lak er goed op moet blijven zetten en geen pitjes onder de lak wilt hebben


full
 
Laatst bewerkt:
Ron,

Van welk type motor heb jij er nu een voor velg inhangen? Ben me toch aan het klote met die van mij. Ben nu aan het kijken of de voor velg van een z750 '05' overeen komt met een velg van een zx6r '05'. Weet dat de maten van de as al verschillen en dus de maten van de lagers ook. Ben nu alleen zoekende naar de maten van de binnenbus die in de velg zit waardoor de lagers niet in elkaar worden gedrukt bij het aandraaien van de as.

Ik hoop dat als de velgen het zelfde zijn en ik zet er een andere bus in + lagers en keringen en de originele as dat het dan moet werken zoals het hoort te werken:P Je zou denken dat alles dan origineel is en hoort te werken.

Gr. Wouter.
 
wouter ik heb er een in van een zzr1400 die paste zowel in een zx6r 2003 en in een 2005 vork zelfs de orginele schijven passen[afbeelding]

Ook een mooie velg om te zien. En heb je dan de as van een zx6r gebruikt? Het liefst zie ik natuurlijk dat ik de velg van de z750 kan gebruiken dan heb ik voor en achter de zelfde velg. kom je bij een ander type dan ben je vaak een hoop geld kwijt plus dat de kleur niet overeen komt of het patroon van de velg heel anders is. Ik dank je natuurlijk voor de tip!!! Kreeg in mijn eigen topic ook al wat hulp aangeboden misschien is het zo netjes daar verder te gaan om dit topic niet te vervuilen met mijn probleem :9

Nogmaals bedankt! en Strakke fighter heb je neergezet :}
 
Laatst bewerkt:
Ron,

Van welk type motor heb jij er nu een voor velg inhangen? Ben me toch aan het klote met die van mij. Ben nu aan het kijken of de voor velg van een z750 '05' overeen komt met een velg van een zx6r '05'. Weet dat de maten van de as al verschillen en dus de maten van de lagers ook. Ben nu alleen zoekende naar de maten van de binnenbus die in de velg zit waardoor de lagers niet in elkaar worden gedrukt bij het aandraaien van de as.

Ik hoop dat als de velgen het zelfde zijn en ik zet er een andere bus in + lagers en keringen en de originele as dat het dan moet werken zoals het hoort te werken:P Je zou denken dat alles dan origineel is en hoort te werken.

Gr. Wouter.
Ik heb een ZZR1400 wiel en ZX6R vork maar andere as ivm paar mm smaller balhoofd ,lagers heb ik niet veranderd

Daar heb je dus ook geen info aan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan