Attentie vandaag

30 min geleden kwamen hier in Amsterdam de eerst druppeltjes ,nu een Giga wolkbreuk die al een minuut of 10 bezig is met constant onweer en bliksem
 
Zwolle: lekker nat nu.

Stevige bui, af en toe een donderklap en een lichtflits.

En voor het weer in de rest van Europa is hier Marjon de Hond:

mdhond2.jpg




:+
 
30 min geleden kwamen hier in Amsterdam de eerst druppeltjes ,nu een Giga wolkbreuk die al een minuut of 10 bezig is met constant onweer en bliksem

wat een water kwam er naar beneden zeg.het leek wel nacht zo donker
 
Correct me if im wrong but...

Na zo'n buitje bij lange droogte is het toch weer prima om te rijden qua gladheid? Ik wil namlijk zo even een stukkie gaan doen. Of is het uitkijken?


Kan spekglad worden, dus doe voorzichtig.


Hier in A'dam is de bui net voorbij, heeft een kwartiertje geduurd maar de straten staan blank, ongeveer 5 cm diep op sommige plekken. En m'n huis is zeiknat wegens open ramen :Y Wilde net naar buiten gaan toe het al weer voorbij was -O- Wel lekker zo'n buitje na die hete dagen.
 
Correct me if im wrong but...

Na zo'n buitje bij lange droogte is het toch weer prima om te rijden qua gladheid? Ik wil namlijk zo even een stukkie gaan doen. Of is het uitkijken?

Je kan zodra het weer even droog is gewoon weer rijden hoor, althans, ik druk mijn schoenzool altijd gewoon effe op het asvalt, dan weet je meteen of het nog glad is of niet.

Zodra het na lange tijd droogte weer gaat regenen komt alle rotzooi die op de weg ligt (stof/koelvloeistof/rubber/andere zooi) los door het water en wordt het spekkie.
Daarstraks nog even een stukkie gereden en het ging prima hoor, hier hebben we weer grip! :W
 
Vanmiddag in Monster ook een buitje op m'n dak gekregen. Lekker afgekoeld en het leer is ook weer wat meer vliegenvrij :P :+

Het nadeel was alleen dat de weg wit was van de schuim. Maarja, nu is het allemaal weer lekker schoongespoeld :]
 
Ik wil steeds gaan glijden hier in Hattem(vlakbij Zwolle) maar als de ene bui weg is komt er weer een andere. *D Maar ik ben blij dat het eindelijk weer regent *O*
 
Flink geregend in Den Bosch.
Was toen straks ff bij mijn ouders op visite, en natuurlijk dwars door de regen.
Moet zeggen dat ik trouwens niet veel van gladheid gemerkt heb, maar ik hield er natuurlijk wel rekening mee.
Nu weer droog dus lekker :] :]
 
Maar de regen was wel ff lekker :Y

Trouwens niets van de gladheid gemerkt, want die gladheid was gister al voorspelt en heb de motor toen maar thuisgelaten :X En ingeruild voor de airco in de trein 8-)
 
Hmm, mijn trein gisteren had absoluut geen airco (maar wel een hele groep schreeuwerig tuig...)

Maar, hier in Oosterbeek staat het schuim op de wegen, en ik geloof zonder te voelen dat het gladder is dan normaal... Hoeveel (of: hoe lang) regen zou er nodig zijn om de wegen weer alleen nat te maken ipv. ook spekglad? Inmiddels schijnt de zon wel weer een beetje.

Op zoek naar m'n zwembroek en een glas goede whiksy. En dan gewoon lekker in de tuin gaan zitten 8-)
 
Terechte waarschuwing, ik revalideer nog van een verbrijzeld been, dankzij deze zogenaamde 'verzeping'
 
Terug
Bovenaan Onderaan