attn: KNMV leden

exo

Rookie
9 okt 2017
8
0
Den Haag
Onder het motto van #durftevragen... wie is er lid van KNMV en ontvangt het blad Grip? En wie heeft er nog de bon voor 25 euro korting bij louis.nl (tot 15 okt!!) en doet daar niets mee? En wie zou een lid van motor-forum.nl er erg blij mee willen maken?

:} *O* *O*
 
En wie heeft er nog de bon voor 25 euro korting bij louis.nl (tot 15 okt!!) en doet daar niets mee? En wie zou een lid van motor-forum.nl er erg blij mee willen maken?

:} *O* *O*



Die heb ik nog wel ja(24-10-2017). Grote vraag is hoe die bij jou komt. Effe heen en neer rijden is voor geen van ons tweeën een optie.
 
Onder het motto van #durftevragen... wie is er lid van KNMV en ontvangt het blad Grip? En wie heeft er nog de bon voor 25 euro korting bij louis.nl (tot 15 okt!!) en doet daar niets mee? En wie zou een lid van motor-forum.nl er erg blij mee willen maken?

:} *O* *O*
Welkom op MF.
 
Volgens mij heb ik 2 van die dingen liggen. Zal eens zoeken, want hij is niet alleen bij GRIP meegekomen.
 
Hi Monomuis (en iedereen)

Nee de code is voldoende. Super bedankt!! :)



Voor de onlinewinkel? Maar dan kan het toch beter in een PB, wat Monomuis ook al aangeeft, naar jou verstuurd worden?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan