Autisme? Yamaha tracer 900

of dan toch maar geen motor? , niet iedereen zit elke dag op het forum, hij kan nog komen .
 
Als je autisme in je titel hebt gezet omdat je zelf deze diagnose hebt dan...

1) ...gok ik dat je dat deed in de hoop dat mensen hier rekening mee kunnen houden.
2) ...gok ik dat je het niet zo prettig vindt dat er allerlei reacties komen die niet letterlijk antwoord zijn op jouw duidelijke vraag. :P


Ik heb ook geen letterlijk passend antwoord. Maar wel twee tips waar je misschien wat aan hebt.

Op motor-forum is het de gewoonte dat er ook allerlei lolletjes en discussies tussendoor gaan, afgewisseld met de nuttige antwoorden. Dus heb een beetje geduld met je topic. ;)

Als je al zo veel gelezen hebt is de kans groot dat je in dit topic alleen herhaling gaat horen van wat je al gelezen hebt. De beste manier om zeker te zijn is toch echt zelf ervaren. Eerst paar dagen op pad met huurmotor. En als het goed bevalt ook nog goeie proefrit op de specifieke motor die je wilt kopen. Vooral met dit budget en met je gebrek aan voorkennis/ervaring lijkt me dat niet heel gek.

Succes met lessen en kiezen. :]
 
Ik gok dat de link met autisme is omdat hij met autistische precieze alles wil weten over de tracer 900. Waarom die het in de titel heeft gezet is mij ook een raadsel.

Jij vat hem. En ik zit inderdaad niet constant op het forum vandaar dat mijn reacties later zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan