Auto en aanhanger stallen voor 2 weken in Pyreneeën: waar stallen?

ToHiForAFly

Rookie
28 apr 2022
22
9
Hallo,

Ik ga met een maatje begin juli op reis naar de Pyreneeën voor 2 weken. Het doel is om met auto + aanhanger naar de voet van de Pyreneeën te reizen (franse kant), onder Carcasonne oid. Vanuit daaruit willen we met de motoren een rondreis tot San Sebastian, en dan richting Barcelona, om vervolgens weer naar de auto terug te reizen.

We willen dus de aanhanger + auto voor 2 weken ergens stallen. Nu weet ik niet wat de handigste tactiek is:

- Een hotelovernachting boeken en dan vragen of ze plek hebben voor stalling met garantie dat wij daar de eerste en laatste nacht slapen
- Een parkeergarage aanspreken en dan naar de eerste overnachting rijden met de motor
- Een adresje vinden van een camping / boer die wel plek heeft.

Hebben jullie hier tips hoe ik dit kan aanpakken? Indien jullie adressen hebben zijn die ook zeer welkom!

Groet,
 
Ik geef je de meeste kans op 1 en 3, al beginnen de campings en hotels in juli al redelijk vol te lopen. Je zou kunnen kijken op airbnb voor een locatie op het platteland, staan meestal wel foto's bij die een indruk geven van de ruimte om de toko.
 
Ik heb ooit voor een lang weekend Duitsland mijn auto met aanhanger ergens in een dorp neergezet in een straat waar meer parkeerruimte was dan auto's.

anders optie 1, hotel of B&B
 
Terug
Bovenaan Onderaan