Auto eruit busje kopen?

Wat te doen?

  • Andere auto met aanhanger kopen.

    Stemmen: 7 53,8%
  • Busje kopen en ombouwen.

    Stemmen: 6 46,2%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Roy, er zit nix anders op. Je zal de Gixxer straatfiets en de RS125 en de minibike moeten verkopen en voor dat geld een auto met trekhaak en aanhangertje moeten kopen ;(


Racen is duur. Je moet er iets voor over hebben, jongen! })
 
Roy, er zit nix anders op. Je zal de Gixxer straatfiets en de RS125 en de minibike moeten verkopen en voor dat geld een auto met trekhaak en aanhangertje moeten kopen ;(


Racen is duur. Je moet er iets voor over hebben, jongen! })

:o Wil je niet zulke gekke dingen zeggen!?

De Gixxer heb ik al over zitten denken maar voor de afschrijving in een half jaar had ik al een halve circuit motor kunnen kopen! Dus doen we maar eens niet :P Aanhangwagen kan ik van de buurjongen nog wel lenen, dan gap ik de auto van me pa en laad ik mijn circuit motor op en zo kan ik het eerste jaar wel rond komen denk ik zo...
 
:o Wil je niet zulke gekke dingen zeggen!?

De Gixxer heb ik al over zitten denken maar voor de afschrijving in een half jaar had ik al een halve circuit motor kunnen kopen! Dus doen we maar eens niet :P Aanhangwagen kan ik van de buurjongen nog wel lenen, dan gap ik de auto van me pa en laad ik mijn circuit motor op en zo kan ik het eerste jaar wel rond komen denk ik zo...

Ik weet nog een leuke aanhanger te koop :+
 
Heb ik nog niet echt over nagedacht...

Denk zelf aan minimaal €4500
Is helemaal ingericht voor de race, met achterin steun voor het voorwiel, alu oprijplank, kast voor twee stalen 20liter jerrycans, halogeenlampje, 12V aansluiting...
Hoeveel heeft hij gelopen brian en is het een 2 of 3 zitter voorin?
Trekhaak?
 
ik had een oldtymerauto voor hem tekoop dus met een hang er maar aan trekhaak :}

:+
 
Laatst bewerkt:
Busje kopen?

Denk dat ze binnenkort gratis af te halen zijn. :X

onderstaand mijn busje. Wegens het afschaffen van het grijs kenteken gaat de houderschapsbelasting een beetje meer worden.........

nu: 59euro per 3 mnd
toekomst: 339euro per 3 mnd!

nu vindt ik het niet erg om wat meer te betalen, echter heb nu toch het idee dat we zwaar genaaid worden en ik zo anderhand voor 'janl*l' aan het werken ben.

full
 
Busje kopen?

Denk dat ze binnenkort gratis af te halen zijn. :X

onderstaand mijn busje. Wegens het afschaffen van het grijs kenteken gaat de houderschapsbelasting een beetje meer worden.........

nu: 59euro per 3 mnd
toekomst: 339euro per 3 mnd!

nu vindt ik het niet erg om wat meer te betalen, echter heb nu toch het idee dat we zwaar genaaid worden en ik zo anderhand voor 'janl*l' aan het werken ben.

(Afbeelding)

Hoelang moet je nog voor belastingvrij? Als in oldtimer...
 
Terug
Bovenaan Onderaan