Auto geven geen richting meer aan

hoe duurder het koekblik, hoe groter de opties.....
bij een hoop van die koekblikkers, hebben ze dus de optie knipperlichies laten vallen.
Ze hebben zoveel andere tering knoppies in die karren, dat ze de bomen door het bos niet meer zien; handsfree tele/palmtoppie on screen/dvd-tje/navigatie-bitch/airco instellingen om zeep helpen/stoelverwarming /cruisecontrol / etc...
ze hoeven jou niet te zien....ALS JIJ HÚN MAAR ZIET...


lekker hoor...zit ik rustig commentaar te tikken, post ik meteen, is meneer hierboven me net voor met hetzelfde ...... :+


Nou en we zij het eens toch? ;)
 
Ja, het is een dure optie... ik bedoel zo'n beweegbaar stengeltje links van je stuur...

Trouwens, ik heb op dit moment meer last van Citroën C5 rijders die hun auto zo breed vinden dat ze bijna de hele linkerbaan blokkeren en Mondeo rijders... :r
 
Oke dan

ik gebruik altijd leer en zelfs een arai removal hood m veilig door niet knipperend nederland te komen... :z

@TS pas je rijbewijs of al een geruime tijd blind?
Eerste les bij de motorinstructeur was let op automobilisten, zogauw ze instappen worden het mongolen, uitzonderingen daargelaten waar je niet op mag rekenen B|
 
Laatst bewerkt:
@TS pas je rijbewijs of al een geruime tijd blind eerste les bij de motorinstructeur was let op automobilisten zogauw ze instappen worden het mongolen uitzonderingen daargelaten waar je niet op mag rekenen B|
Interpunctie had deze zin zéker een stuk begrijpelijker kunnen maken... :?
 
Ik ben blij dat ik die gekken dan blijkbaar nooit tegenkom, waar rijden jullie toch allemaal? dan weet ik dat ik daar niet naar toe ga. :)

Er geeft er echt wel eens 1 geen richting aan, maar vaak? neuh. En dan helemaal niet van 1 bepaald merk auto (dat slaat echt nergens op)

Affijn [me]Flagg wordt een beetje moe van die koekblik afzeik topics.
[/me]


Gij die onschuldig zijt...
 
Ik ben blij dat ik die gekken dan blijkbaar nooit tegenkom, waar rijden jullie toch allemaal? dan weet ik dat ik daar niet naar toe ga. :)

Er geeft er echt wel eens 1 geen richting aan, maar vaak? neuh. En dan helemaal niet van 1 bepaald merk auto (dat slaat echt nergens op)

Affijn [me]Flagg wordt een beetje moe van die koekblik afzeik topics.
[/me]


Gij die onschuldig zijt...

Ik zal ze morgen tellen voor je :+
Kan zijn dat ik er een paar vergeet, maar dat moet je me maar vergeven.

foutje :P wou quoten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn BMW is een automaat,








dus ook mijn knipperlichten









veronderstel ik








en anders ze hebben me toch wel gezien met men BMW dus zien ze me ook wel afslaan








:+




wanneer krijgen we nog eens een zwaaien/kleding/v-power topic????
 
Hmm ik dacht dat ik de neige was maar het lijkt de laatste tijd wel schering en inslag op de A4/a44/a9 en a12.

Zal wel door het weer komen...ze zien me toch niet denken ze?
 
De knipperfrequentie is omgekeerd evenredig met de prijs van de auto.
maw hoe duurder de auto, hoe minder ze knipperen...

Tenminste dat is mijn ervaring hier in de buurt.
 
Ik denk wel eens dat er minder geknipperd word vanwege het etterbakkige "gaatje gauw dichtrijden voordat die lul ertussen kruipt" gedrag.

Ken je dat? Op de linkerbaan gaat het iets sneller dan rechts, blik op de rechterbaan wil dus ook naar links, ziet een gaatje, knippert en dan......... rijd die held op de linkerbaan snel dat gaatje nog even dicht. Kan me best voorstellen dat er mensen zijn die zullen denken, "krijg maar wat, ik knipper niet meer, ik pleurt um er gewoon voor"

Uiteraard gaat dit theorietje niet op voor "vrinden" die vergeten ff aan te geven dat ze de rotonde afgaan. Waarom dat zo vaak vergeten word is me echt een raadsel.
 
Volgens mij is het gewoon de algehele tendens dat mensen steeds minder rekening met elkaar houden en niet alleen in het verkeer. Ik wordt er dus ook algeheel schijtziek van, niet alleen van het niet-richting aangeven.
 
Mijn BMW is een automaat,
dus ook mijn knipperlichten
veronderstel ik
en anders ze hebben me toch wel gezien met men BMW dus zien ze me ook wel afslaan
:+
wanneer krijgen we nog eens een zwaaien/kleding/v-power topic????
:^

Mooi man zo een lease bak, daar mag je écht alles mee, verstand op 0, blik op oneindig en vooral motorrijders plagen }) Beamurt roeleert

Ps: de baas betaald de bekeuringen toch niet :}
 
Uiteraard gaat dit theorietje niet op voor "vrinden" die vergeten ff aan te geven dat ze de rotonde afgaan. Waarom dat zo vaak vergeten word is me echt een raadsel.

Die rotonde is nog wel verklaarbaar. Dom, maar verklaarbaar.
Veel mensen beschouwen zo'n ding nog steeds als een kruispunt, waarbij ze 2 kwart rond dan zien als rechtood of recht oversteken. En daar gebruiken ze dan geen knipperlichten, sorry.. richtingaanwijzers voor.

Zou een leuk Postbus 51 spotje kunnen zijn.

Mvg
 
Vind dat ze de wouten(en de rest)maar een hamer moeten geven,die knipperlichten gebruikt u niet? klets weg knipperlicht.
Wordt steeds erger lijkt het wel
 
Ach als ze in de politiek ook geen richting aangeven waarom zouden ze het dan nog in het verkeer doen...

Sorry kwam spontaan op di egedachte ;)
 
Volgens mij is het gewoon de algehele tendens dat mensen steeds minder rekening met elkaar houden en niet alleen in het verkeer. Ik wordt er dus ook algeheel schijtziek van, niet alleen van het niet-richting aangeven.
Hetzelfde geld ook voor motorrijders. Vaak rij ik (met de auto) iets harder dan de bordjes aangeven, dan wil ik iets verderop de afslag nemen. Ik blijf even achter de auto/motor en ga de afrit af.. wat doen de meeste? Gaan ook de afslag af en knipperen 1sec. voordat ze de afrit nemen. Ik heb geleerd om 300 meter vantevoren richting te geven. Als ik wist dat die kloteslak ook de afrit nam was ik m voorbij gereden. Dit gebeurd bij motorrijders bijna net zo vaak als bij autorijders is mijn ervaring. Een hoop motorrijders nemen dit gedrag van laat/niet knipperen vast over van de brommerts en fietsers. In de file heb ik geen last van motorrijders, die laat ik netjes in het midden langsrijden ;) Maar er zijn er genoeg dus die net zo asociaal doen als de rest van het verkeer

Om maar even aan te geven dat niet alleen autorijders zo zijn ;)
 
Hetzelfde geld ook voor motorrijders. Vaak rij ik (met de auto) iets harder dan de bordjes aangeven, dan wil ik iets verderop de afslag nemen. Ik blijf even achter de auto/motor en ga de afrit af.. wat doen de meeste? Gaan ook de afslag af en knipperen 1sec. voordat ze de afrit nemen. Ik heb geleerd om 300 meter vantevoren richting te geven. Als ik wist dat die kloteslak ook de afrit nam was ik m voorbij gereden. Dit gebeurd bij motorrijders bijna net zo vaak als bij autorijders is mijn ervaring. Een hoop motorrijders nemen dit gedrag van laat/niet knipperen vast over van de brommerts en fietsers. In de file heb ik geen last van motorrijders, die laat ik netjes in het midden langsrijden ;) Maar er zijn er genoeg dus die net zo asociaal doen als de rest van het verkeer

Om maar even aan te geven dat niet alleen autorijders zo zijn ;)

Arme jij...
Weer gedroomd over een nachthengst?
Wij houden van nachtmerries! ;)

Die motoren horen natuurlijk niet in je reactie wil je dat wel ff gauw corrigeren.... ;)

Tis wij tegen zij
en wij zijn zij
en zij zijn wij
ben je erbij?
laten we samen bidden...
ik voel dat nu eenmaal zo..

ik lijk wel een kruising tussen dommer en balkellende.
 
Arme jij...
Weer gedroomd over een nachthengst?
Wij houden van nachtmerries! ;)

Die motoren horen natuurlijk niet in je reactie wil je dat wel ff gauw corrigeren.... ;)

Tis wij tegen zij
en wij zijn zij
en zij zijn wij
ben je erbij?
laten we samen bidden...
ik voel dat nu eenmaal zo..

ik lijk wel een kruising tussen dommer en balkellende.
Rectificatie:
Heb je helemaal gelijk in :} . Die motorrijders uit mijn verhaal zijn eigenlijk gewoon koekblikrijders met ID-crisis *D
 
ik geef ALTIJD richting aan. zowel op de motor als in de auto. maar het wordt idd steeds erger met mensen die dat niet doen. en ja zoals al vaker gezegd zijn het dan toch vooral de grote dure bakken waar de knippers niet van schijnen te werken.

maar ook mensen die het wel doen, doen het vaak weer te laat. die trappen eerst op de rem voor een afslag om vervolgens richting aan te geven |(
 
Sinds de bladeren vallen menen veel automobilisten dat zij een aantal voorschriften ook kunnen laten vallen. Ik vind het verontrustend dat veel automobilisten (en heel veel BMW rijders) :( geen richting meer aangeven als zij afslaan. Dat is levengevaarlijk vooral voor (motor)fietsers. Juist de voorspelbaarheid van rijgedrag levert veiligheid op. Wat kunnen we er aan doen om die vingers weer naar het clignoteurhandletje te laten bewegen? :?
En om even helemaal mijn hart te luchten: als je in een auto van boven de 40.000 euri rijdt en dan nog geen handsfree belsetje gebruikt, ben je toch echt een sukkel. :r

weer een klaag topic over automobilisten die van alles fout doen, en dan vooral zo iets erg als geen richting aangeven. :Z :Z
Zorgen dat je anticipeert, heb je nergens last van.

vraag me trouwens af wat je meer dwars zit, het feit dat mensen geen handsfree set gebruiken of dat ze een auto kunnen betalen van meer dan 40.000euri.
 
Terug
Bovenaan Onderaan