Auto/Moto d\'Italia?

Ik ben er geweest en je hebt weinig gemist
Er stonden een paar oude ducs wat laverda´s en piet kruis was er met wat gagiva´s en mv´s wel was er die prachtige brutale :9~ zoeen wil ik ook
 
Was in Houten he, hier om de hoek, ik had ook wel willen gaan maar helaas vannacht ruitje ingetikt van de pick-up ( verder niets, behalve veel glas in de cabine ). Gelukkig goed contact met de zaak waar ik hem gekocht had en zodoende kon ik er op Zondag heen voor een nieuwe ruit.
Oude Laverda\'s, MV\'s.....echt wel dat ik die had willen zien! :}
 
Ben ook geweest, op zaterdag, viel mij echter tegen. Ongeveer hetzelfde als vorig jaar, weinig nieuws en in het algemeen ook weinig spul.

Motorisch was er al erg weinig, wel een paar oude Laverda\'s (is dat nu eigenlijk alweer failliet? Je hoort er zo weinig van na die herstart. Of is het nu eigendom van Aprilia?), wat oude Ducati\'s en een paar Bimota\'s (helaas dus wel failliet). Tevens de nieuwe MV Agusta\'s, mocht je niet op zitten \ '( , maar dat was het wel vwb de motoren. In totaal dus 10-15 stuks.

Ik mag niet klagen want we hadden vrijkaartjes, maar zelfs voor de auto\'s hoefde je eigenlijk niet te gaan. Zoals gezegd, veel van hetzelfde.
 
Was in Houten he, hier om de hoek, ik had ook wel willen gaan maar helaas vannacht ruitje ingetikt van de pick-up ( verder niets, behalve veel glas in de cabine ). Gelukkig goed contact met de zaak waar ik hem gekocht had en zodoende kon ik er op Zondag heen voor een nieuwe ruit.
Oude Laverda\'s, MV\'s.....echt wel dat ik die had willen zien! :}

Ow shit !!! Dat was in Houten ja... ik wist dat daar wat met motoren zou komen, maar wist dus niet wanneer.. hmmzzz. anders kon ik eerst naar Houten, en dan door naar Alphen ;) Naja Super Motard EK wedstrijden waren leuk genoeg :)

Lullig trouwens van je ruitje, maarja, dat is Utrecht he.
 
Terug
Bovenaan Onderaan