Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooie is dat die Bora jouw een enorme idioot vind om je wagen te ver te drijven maar dat ie wel blij is dat ie geen getuige of anders betrokken partij in dit verhaal wordt
Wat is een Bora??
Is dat de Volkswagen Bora of word hier iets anders mee bedoeld. Ik zal wel weer heel dom overkomen.
(of heeft een Alfa nog meer mogelijkheden in te branden?).
Dat laatste moet je helemaal zelf weten, maar als je een frontaaltje, offset of kop-staart botsing hebt (zaterdag nog een flinke gezien bij Alkmaar) en je hebt geen gordel om dan kop je toch echt je voorruit aan diggelen.zonder gordels jah...en ben er blij om ook...ikke=190cm....gordels=vastzitte in je stoel...zit al bijna met mn kop tege het dakkie aan...mag jij je gaan voorstelle wat er gebeurt als auto op zn kop beland...en dak 10 cm naar benede komt zette als er nog 5cm tusse dak en mn kop zit...
enne..blij dat ik nog leef? tja...als je tijd komt dan ga je, nie eerder nie later...
Hij ging heel geleidelijk in eerste instantie, toen dacht ik al ja hoor heb het weer voor mekaar . en toen in een keer draaide 180 graden.Of een Golf met een kont (wat het ook is, zelfde bodemplaat namelijk), of een moderno Vento
{ontopic}
JW, was de overstuurreactie heel plotseling ?
Wat je had kunnen proberen was om meer gas te geven hierdoor trek je een voorwielaandrijver weer neutraal (als je de ruimte hebt).
Wat ik me ook bedenk: heb je de koppeling ingetrapt toen je merkte dat de achterkant omkwam ? Zo ja, dan heb je de aandrijfkrachten van de voorkant afgehaald waardoor deze nog harder ging bijten en de achterkant dus nog harder omkwam.
zonder gordels jah...en ben er blij om ook...ikke=190cm....gordels=vastzitte in je stoel...zit al bijna met mn kop tege het dakkie aan...
Op Maandag 10 september 2001 11:41 schreef J.W het volgende:
Heel verhaal...
Kneus
Kan ook alleen jou overkomen he
Je hebt hem in ieder geval uit de vangrails gehouden, dat zullen velen je niet nadoen denk ik.
De instructeur die ik had bij een vervolgcursus rijvaardigheid (dat is iets anders dan een slipcursus) zei altijd: \"Als je merkt dat het niet meer gaat: Remmen met die hap\"
Al die trucjes om een auto uit een slip te krijgen werken ook maar tot op zekere hoogte. Alles wat daarna komt moet gericht zijn op het wegnemen van de snelheid dus: dat je het zo hebt opgelost.
jah..maar ik heb al zulke dinge gedaan...en ik heb mn auto ook aardig onder controle...en ik haalde hem ook uit de slip...maar hij brak aan de andere kant uit...
klopt..maar daar had geen cursus/persoon wat aan kunnen doen...klote opel
en dan te bedenke dat ik al rustiger reed in die opel omdat ik wist dat ie de wegligging van een dweil had...