auto of motor sneller, hier is het antwoord

alleen op off-road gebied liet de KTM twee-wieler de boel weer steunen en dolf het onderspit B|

Blackcross_deJong_137px.jpg
 
is het zo slecht gesteld met de duitse kennis :?

het is net nederlands maar dan anders eh :+

iig, goed om dit weer te lezen. maar uiteindelijk licht het aan zoveel faktoren.
-op assen won een R6 van een DTM auto
-Hier win een MV van een Lambo
-in top gear verliest een R1 op het nippertje van een porsche 911 turbo
-nog een keer in top gear verliest een CBR600RR van een of andere race skelter.
toegegeven dat top gear niet echt eerlijk is.
-een motogp racer verleist het van een F1 auto, en op de ring hebben motoren ook moeite met de bochtensnelheid van (echte) auto's.

het ligt aan de baan, het voertuig, en de bestuurder.
feit is, al is een auto 100 keer sneller, het zal nooit leuker zijn dan een motor. bovendien moet je een zeer dure auto hebben die je amper op de openbare weg tegenkomt, om een gewone run off the mill motor te verslaan.
 
Laatst bewerkt:
Ja leuk dat filmpje van die Lambo en die Enzo op de snelweg, echt iets voor automobilisten, hardrijden op de snelweg (maar wel apegeil natuurlijk die wagens.... die lambo stopt nog ff voor een garage hier in de buurt waar meer van die exoten komen).

Wat betreft dat filmpje van Top Gear :Z geloof je daar nou werkelijk in? Dan heb je er niet goed naar gekeken of weet je nog niet al te veel van motorrijden af ;)

Kijk dan maar naar dat filmpje met Tiff Needell (deed vroeger Top Gear en kan 100x beter rijden dan ene Clarckson) daarin wint een 999 het ook van een Murcielago (scheelt echterr niet veel). En ook vd Goorbergh had al eerder op Assen met een R6 (in 2000 ofzo) Tom Corronel in een Evo 6 afgedroogd met 7 seconden per ronde. De auto is in kortere bochten en met aanremmen in het voordeel, de motor met hogere snelheidbochten (aansnijden) en acceleratie.
 
en ook tegen albers in een mercedes C 320 maar r6 won echt ruimmmmm van de mersedez

MAar dat geluid van die lambo :} :} :}
 
Die Lambo moet z'n APK nog hebben, 3 februari afgelopen :P

Zouden ze daar geen problemen mee krijgen, kenteken vol in beeld en ietwat illigale snelheden?

Klopt niet, een auto heeft de eerste drie jaar geen apk nodig en dat ding is net een jaar oud
 
Klopt niet, een auto heeft de eerste drie jaar geen apk nodig en dat ding is net een jaar oud


Datum eerste afgifte Nederland              13 februari 2004
Datum eerste toelating              28 november 2001
Datum aanvang tenaamstelling             24 februari 2004

Vervaldatum APK              3 februari 2005

net een jaar in Nederland dus :)
 
Hehe, zat ik ook al net te kijken! :)Oeps :)

Alleen van die jonge gasten in die aso dure auto's...? Rijke pappa ofzo?
Staat op het forum op de autoweek site een heel stuk over, hier ook: http://ferrari.davies.nl
Maar wel erg apart, die Enzo achter een flat met doodordinaire hollandse balkonnetjes en stoeptegels.....hadden ze geleend van een of andere rijke kennis van een van hen..... lekker nonchalant.... :X
Maar typisch automobilisten rijgedrag, alleen maar hard rechtuit op een snelweg.
 
Ach, als ze mij hadden gevraagd of ik een dagje sprintjes wilde trekken op de snelweg had ik geen nee gezegd hoor!
 
Datum eerste afgifte Nederland              13 februari 2004
Datum eerste toelating              28 november 2001
Datum aanvang tenaamstelling             24 februari 2004

Vervaldatum APK              3 februari 2005

net een jaar in Nederland dus :)

Dat zeg ik.....



Ach, als ze mij hadden gevraagd of ik een dagje sprintjes wilde trekken op de snelweg had ik geen nee gezegd hoor!


:^ Alleen ik had wel de 300 gehaald })
 
Zijn altijd leuke tests :P
Wedden dat de uitslag vooraf al vast staat B| De uitkomst zal altijd zijn wat de lezer wil, dus motorblad bike sneller, topgear blik sneller B| De waarheid ligt in het midden dus zijn ze gemiddeld genomen even snel 8-)
 
i know i know zo van kijk ons hier rijden blaatt :Z Camerawerk is ook 3x niks maargoed :X :P
 
Wat een ballen...

De duurste auto waar ik in heb gereden is nog een "koopje" vergeleken met die Lambo en Ferrari. Een zwarte BMW Z8. En die vind ik persoonlijk mooier dan die Lambo & Ferrari bij elkaar. En ik ging er ook niet zo idioot mee om. Ik was als de dood dat ik die Z8 in de poeier reed...
 
Terug
Bovenaan Onderaan